Vakava profetia Suomen kansalle.

UusPetrus

Olin Israel-seminaarissa Heinolassa viikonloppuna, ja kun istuimme iltaa uskonsisarien ja veljien kanssa, tuli puheeksi vanha profetia jonka Viktor Klimenkon 4-vuotias poika näki aikoinaan; siinä poika sai varoituksen että:

Jos Suomen kansa ei tee parannusta, niin maamme rajalinjat vedetään uudelleen. Pienemmiksi. Näin jotenkin Vikin pojan profetia.

Otin puheeksi parin vuoden takaisen uskonsisareni profetian, jonka oli saanut joku muu henkilö. Sekin oli ainakin 10 vuotta sitten saatu Herralta. Kerroin kuinka vähän naureskelin sisarelle kun hän näytti Suomen kartan johon hän oli piirtänyt profetian mukaisen uuden halkaistun Suomen rajalinjan:

Muistaakseni linja alkoi alhaalta kotkan tienoilta, ja jatkui suorana linjana ylös aina Mikkelin ja mikkelin maalaiskunnan välistä, ja siinä kohdassa linjaan tuli pieni kulma, josta se jatkui aina ylös saakka Oulun itäpuolelta ja yläpuolelta mereen.
Kaikki itäpuolelle jäänyt osa tulisi miehitettyä, eli käytännössä katsoen menettäisimme koko Lapin.

Asia jäi silleen, kerroin siis illalla siellä edellisen, mutta sitten eräs sisar kertoi, että hänelle oli käynyt vähän samoin kuin minulle: hänkin oli nauranut kuultuaan aikoinaan saman profetian, mutta jonkin ajan kuluttua hän oli ITSE nähnyt unessa sen, ja saman rajalinjan! Ja kun katsoin häntä, hänen silmissään oli selvää hermostuneisuutta ja pelkoa.
Ok. Lopettelimme iltaa ja toivottelimme öitä, ja menin huoneeseeni. Kun menin rukoukseen, Herra vuodatti minulle todella vahvan voitelun sydämeeni. Itkin ja rukoilin ja pyysin syntejäni anteeksi ja Suomen kansan syntejä anteeksi, ja sitten Herra alkoi antamaan ymmärrystä ja vahvistusta MINULLE tähän profetiaan :

"Te suomalaiset olette paisuneet pöyhkeiksi. Te olette tulleet itserakkaiksi, haureellisiksi. Ette kunnioita isäänne ettekä äitiänne, ettekä minua, Jumalaanne. Te palvotte epäjumalianne kaiken aikaa. Olette hyljänneet isienne uskon, joka pelasti teidän maanne viime sodassa. Silloin teidän isänne ja äitinne rukoilemalla rukoilivat, ja siellä missä kokoontui TOTINEN RUKOILIJOIDEN RYHMÄ, sinne minä vedin maanne rajaviivan, sitä edemmäs en vihollista päästänyt, koska he Uskoivat minuun ja poikaani."

Itkin ja rukoilin vähän väliä katkerasti mutta kuitenkin toiveikkaana, sillä Herra jatkoi puhetta sydämelleni:
"Jos te Suomen kansa ette tee parannusta, minä koettelen teidät, ja vedän maallenne uudet rajat, ja ne rajat menevät puhutun profetian mukaan. Vielä on aikaa, te sydämeltänne paisuneet suomalaiset, tehdä parannus!"

Tämän jälkeen luin hetken Sanaa ja nukahdin. Heräsi Sanan äärestä aamuyöstä ja sain Herralta lisää ymmärrystä ja vahvistusta profetiasta, kunnes nukahdin uudestaan. Tätä jatkui noin puoli neljään saakka, jolloin lopulta nukahdin.

Muistan herätessäni että minulla oli sydämessäni rauhallinen olo, mutta tiesin että Herra tekee, sallii tämän profetian, ellei suomalaiset tee parannusta, ja! ellei totisia esirukoilijoita Suomemme puolesta ota asiaa sydämelleen kantaakseen, ja astuakseen muurinaukkoon.
Itse koen olevani aukossa nyt: rukoilen ja teen ahkerasti töitä ja haluan vaeltaa niin nuhteettomasti kuin mahdollista Herran Jeesuksen silmien alla.
Tähän samaan kehoitan kaikkia teitä, jotka uskossa olette ja isänmaatamme rakastatte!

Jos jollekulle teistä tulee tai on tullut vahvistusprofetioita edelliseen, niin vahvistakaa.
Koetellaan henget; voihan tämäkin olla jotain omasta lihasta kumpuavaa, mutta aika nayttää.

Sain siis tämän profetian 25.7. noin alkaen klo 22.00 ja se jatkui aamuyöhön 03.30 saakka.

51

5955

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UusPetrus

25.8 eli viime viikonloppuna.
      Siunausta!

• rukoilijoita?

Eli viime sodissa Jumala pysäytti venäläisten etenemisen juuri niillä paikkakunnilla, joissa oli totisia rukousryhmiä? Se raja, johon venäläiset olivat edenneet sodan päättyessä, ei kuitenkaan ollut se, johon rajalinja lopulta vedettiin. Kumpaa linjaa nyt tarkoitit? Ja vain Karjalassa, Sallassa ja käsivarressako olisi ollut toimivia rukousryhmiä, mutta muualla ei?

• UusPetrus

tottakai koko Suomen kansaa presidentti Ryti kehoitti rukoilemaan.
        Ja kyllä SUURIN OSA Suomen kansasta rukoilikin.

Mutta sitten ovat erikseen nämä jotka todella totisesti sydämessään astuvat muurinaukkoon, itse paikan päällä, taikka eihän Jumala katso paikkaa. Toisaalta itse uskon niinkuin Jerikon muuria kierrettiin PAIKAN PÄÄLLÄ, niin SILLOIN ALKOI TAPAHTUA.

• Gideon.

En usko tuohon profetiaan. Ei tule sotaa.

Aika loppuu.

• UusPetrus

miksi et usko. Jos et osaa perustella et ole silloin taidollinen.
        "Höpöhöpö" on AIKA LAPSELLISTA TEKSTIÄ. Sellaistako Sinä harrastat perusteettomasti?

• Gideon.
        UusPetrus kirjoitti:

miksi et usko. Jos et osaa perustella et ole silloin taidollinen.
        "Höpöhöpö" on AIKA LAPSELLISTA TEKSTIÄ. Sellaistako Sinä harrastat perusteettomasti?

Itse käskit kertoa oman mielipiteen. Minä kerroin.

Olisiko minun pitänyt olla automaattisesti samaa mieltä sinun kanssasi ?

Kirjoitit; "Jos jollekulle teistä tulee tai on tullut vahvistusprofetioita edelliseen, niin vahvistakaa.
        Koetellaan henget; voihan tämäkin olla jotain omasta lihasta kumpuavaa, mutta aika nayttää. "

Kuten aiemmin, vastaan nytkin samalla lailla, aika loppuu hyvin pian, ei ehdi tulla mitään sotia, ei yhden yhtäkään. Ja, tarkoitan tällä Suomea, en ota kantaa muun maailman menoon.

Eteeni ei ole elämäni aikana montaakaan "profetiaa", joita voisi pitää todella Jumalalta saatuina.

Tiedätkö itse yhtäkään "profetiaa", joka olisi toteutunut, enkä tarkoita nyt VT:n tai UT:n profetioita ?

• merim.raimo

Olin kuullut tästä profetiasta aikasemmin.Mikä ilosanoma minulle,että siinä myöskin sanottiin....Jos Suomen kansa ei tee parannusta...Meillä on siis vielä toivoa.Sillä eihän Jumala kovin kovasti kurita Suomen kansaa,ensin sitä varoittamatta.Kun tulee kauhu ja pelko,niin monet jopa uskovat lähtevät nojaamaan Suomesta länteen olevaan ruokosauvaan,ja se sauva tunkeutuu siihen nojaavan käteen.

• UusPetrus

mitä tarkoitit "monet jopa uskovat lähtevät nojaamaan Suomesta länteen olevaan ruokosauvaan, ja se sauva tunkeutuu siihen nojaavaan käteen".

Onko tämä omaa tekstiäsi, vai onko tämä osa jotain profetiaa? Juuri kyseistä?

• merim.raimo
        UusPetrus kirjoitti:

mitä tarkoitit "monet jopa uskovat lähtevät nojaamaan Suomesta länteen olevaan ruokosauvaan, ja se sauva tunkeutuu siihen nojaavaan käteen".

Onko tämä omaa tekstiäsi, vai onko tämä osa jotain profetiaa? Juuri kyseistä?

Siis,Suomesta länteen oleva valtio (Ruotsi) tulee olemaan Suomalaisille kuin ruokosauva,joka tunkeutuu kovasti siihen nojaavan käteen.Tarkoittaa,että ne jotka turvaavat Ruotsiin eikä HERRAAN,niille ei käy hyvin.

• UusPetrus
        merim.raimo kirjoitti:

Siis,Suomesta länteen oleva valtio (Ruotsi) tulee olemaan Suomalaisille kuin ruokosauva,joka tunkeutuu kovasti siihen nojaavan käteen.Tarkoittaa,että ne jotka turvaavat Ruotsiin eikä HERRAAN,niille ei käy hyvin.

ymmärsin itsekin asian, kun luin 1984 profetian.

• tuhat ja yksi
        UusPetrus kirjoitti:

ymmärsin itsekin asian, kun luin 1984 profetian.

Yli 2000 vuotta sitten verrattiin Ruokosauvaksi Egyptiin turvautumista voihan sitä Raamatun tekstiä vääristellä tuollakin tavalla jos haluaa.

Ja jos itse ei halua ottaa vääristelystään vastuuta voi sanoa etten se minä ollut vaan Pyhä Henki sen Profetian minulle ilmoitti .

Pähkinäsaaren Rauhan rajat kummittelevat uni maailmassasi ,ja päivin öin samoja mantroja luette ei se ihme jos sinä ja suurempikin joukko yhteneväisiä näkyjä näkevät.Joukko- ja itsesuggestio tekee tepposet ,laita kuitenkin Armeian ylipäällikölle karttasi että tietävät puolustautua viholliselta oikeissa paikissa ettemme tarpeettomiin paikkoihin sitoisi turhaan puolustustamme. Elikkä olen sitä mieltä että voi pistää muiden toteutumattomien ennustusten joukkoon !

Silloin 1984 oli toinen meininki ,Viikunapuun ensimmäinen ennustus oli menemässä vanhaksi!
        Tarvittiin lisäaikaa lampaiden laiduntamiseen
        mikäpä oivallisempaa kuin tuoda Profetia oikein Ruotsista saakka ja tuojat olivatkin oikein ansioituneita Sanan julistajia.!

Niin mikä ennustus silloin oli vanhenemassa?

1948 40= 1988 noh ei se vielä vanhennut ! ei ei oli vanhenemassa ennen tuota Jeesuksen piti tulla noutamaan omiaan yläilmoihin n, 7 vuotta ennen. Antikristuksen ja ahdistuksen aikaa ei näkynyt.Oli parasta ennen päivä jo ylitetty täytyi huomio kiinnittää muualle Tukholman profetia 1984 oli vain yksi konsti te tiedätte jatkon paremmin ,minulle alkoi jo riittää !

• MITÄSE ON

Ensinnäkin, olit selvästi virittäytynyt sielusi maailman osalta tunnetilaan missä tuonkaltainen sanoma oli enenpi kun tilaustyö.
      Toiseksi, Uuuden Testamentin aikana Jumala käsittelee ihmisinä yksiläinä, ei kansakuntina.
      Kolmanneksi, on täysin Raamatun sanoman vastaista, ajatus "VAHVISTUSPROFETIASTA".
      Eli tuo sanoma oli oman sielusi tuote, eikä ollut Jumalasta.

• UusPetrus

ehkä olin virittäytynyt, omasta mielestäni kuitenkin koska samankaltaisia ja samanlaisia profetioita on tullut muiltakin uskovilta, ja tosiasia on että

JOS SUOMEN PÖYHKEÄ JA PAISUNUT KANSA, SIIS SUURIN OSA MEISTÄ, EI PARANNUSTA TEE EIKÄ LUOVU KOTIJUMALISTAAN, NIIN EI HERRA SITÄ PITKÄÄN HYVÄLLÄ KATSO.
        Eipä mutaa.

• Mitä julkeutta
        UusPetrus kirjoitti:

ehkä olin virittäytynyt, omasta mielestäni kuitenkin koska samankaltaisia ja samanlaisia profetioita on tullut muiltakin uskovilta, ja tosiasia on että

JOS SUOMEN PÖYHKEÄ JA PAISUNUT KANSA, SIIS SUURIN OSA MEISTÄ, EI PARANNUSTA TEE EIKÄ LUOVU KOTIJUMALISTAAN, NIIN EI HERRA SITÄ PITKÄÄN HYVÄLLÄ KATSO.
        Eipä mutaa.

Eli sinulla on oma mielipide, jonka koetat saada Jumalan sanomaksi.
        Ja röyhkeästi koetat pukea sen profetiaksi.
        Ei vääränä profeettana esiintyminen ole mikään leikin asia.

• UusPetrus
        Mitä julkeutta kirjoitti:

Eli sinulla on oma mielipide, jonka koetat saada Jumalan sanomaksi.
        Ja röyhkeästi koetat pukea sen profetiaksi.
        Ei vääränä profeettana esiintyminen ole mikään leikin asia.

En ole KOSKAAN väittänyt profetiaa omakseni! Sen on saaneet monet muut henkilöt Jumalan omat ennen minua.
        Ja sitäpaitsi sen alkulähde näyttää olevan Tukholman profetia v.1984. Tsekkaa alhaalta äläkä enää vääristele tekstejäni!

• NIIN SILLOIN OLET
        UusPetrus kirjoitti:

En ole KOSKAAN väittänyt profetiaa omakseni! Sen on saaneet monet muut henkilöt Jumalan omat ennen minua.
        Ja sitäpaitsi sen alkulähde näyttää olevan Tukholman profetia v.1984. Tsekkaa alhaalta äläkä enää vääristele tekstejäni!

Vielä enenpi eksykssissä, eli olet kopioinut muiden profetioita, ja sitten väität itse saaneesi vastaavan myös, ei Raamattu tunne tuollaista toimintaa Jumalasta lähtöisin olevana.
        Eli puhut Jumalan nimissä omiasi.

• UusPetrus
        NIIN SILLOIN OLET kirjoitti:

Vielä enenpi eksykssissä, eli olet kopioinut muiden profetioita, ja sitten väität itse saaneesi vastaavan myös, ei Raamattu tunne tuollaista toimintaa Jumalasta lähtöisin olevana.

Oletko KOSKAAN KUULLUT sellaisesta, että kun:

Joku uskossa oleva profetoi, ja edelleen muut saavat omalla tahollaan samanlaisen profetian, niin sitä kutsutaan profetian VAHVISTUKSEKSI.

Ja näin se menee raamatunkin mukaan - mitä enemmän uskovien samansuuntaisia, jopa juuri samanlaisia profetia, niin asia vahvistuu.
        Siunausta ja ei mutaa.

• ON RAAMATULLE
        UusPetrus kirjoitti:

Oletko KOSKAAN KUULLUT sellaisesta, että kun:

Joku uskossa oleva profetoi, ja edelleen muut saavat omalla tahollaan samanlaisen profetian, niin sitä kutsutaan profetian VAHVISTUKSEKSI.

Ja näin se menee raamatunkin mukaan - mitä enemmän uskovien samansuuntaisia, jopa juuri samanlaisia profetia, niin asia vahvistuu.
        Siunausta ja ei mutaa.

Täysin vieras,ja ainut mikä siinä vahvistuu on ihmisen omasta sielusta oleva sanoma.

• merim.raimo
        ON RAAMATULLE kirjoitti:

Täysin vieras,ja ainut mikä siinä vahvistuu on ihmisen omasta sielusta oleva sanoma.

HERRAN minulle antama HENGEN ILMOITUS...Pietarin kaupunkia tulee piirittämään 100 miljoonan suuruinen vihollisjoukko.

• UusPetrus
        ON RAAMATULLE kirjoitti:

Esim. lopun aikana Herra vuodattaa Henkensä kaiken lihan ylle, ja "Teidän tyttärenne näkyjä näkevät ja veljet profetoivat".

Onko tämäkin muka jotain ketjutusta? Ei vaan vahvistuksia satelee joka puolelta, että Herran henki on vuodatettu!

• Sanoo........
        UusPetrus kirjoitti:

Esim. lopun aikana Herra vuodattaa Henkensä kaiken lihan ylle, ja "Teidän tyttärenne näkyjä näkevät ja veljet profetoivat".

Onko tämäkin muka jotain ketjutusta? Ei vaan vahvistuksia satelee joka puolelta, että Herran henki on vuodatettu!

Täällä on hyvin selkeästi osoitettu miksi "profetiasi" on Jumalan Sanan vastainen.
        Mitä tulee tuohon tapaasi ketjuttaa profetioita, jota kutsut "VAHVISTAMISEKSI", niin Raamattu ankarasri varoittaa niin tekemästä, mainiten profeetat jotka sieppaavat sanat toistensa suusta.

• UusPetrus
        Sanoo........ kirjoitti:

Täällä on hyvin selkeästi osoitettu miksi "profetiasi" on Jumalan Sanan vastainen.
        Mitä tulee tuohon tapaasi ketjuttaa profetioita, jota kutsut "VAHVISTAMISEKSI", niin Raamattu ankarasri varoittaa niin tekemästä, mainiten profeetat jotka sieppaavat sanat toistensa suusta.

: "profeetat jotka sieppaavat sanat toistensa suusta"..?

Tiedätkö tippaakaan miten Pyhä Henki toimii? Se toimii täysin vapaasti ilman mitään SIEPPAAMISIA toisten suista.

Sinä sieppasit koko typerän ajatusmallisi päästäsi ja ulos omasta suustasi!

• Raamatusta
        UusPetrus kirjoitti:

Tiedätkö tippaakaan miten Pyhä Henki toimii? Se toimii täysin vapaasti ilman mitään SIEPPAAMISIA toisten suista.

Niin tuo on suoraan otettu Raamatusta, joten olisi viisasta olla solvaamatta sitä.
        Ja siksi Jumala nimenomaan varoittaakin siitä ettei tuo tapasi toimia ole Pyhän Hengen aikaansaamaa.

• Herrassa
        UusPetrus kirjoitti:

Ja hänen väkevyytensä voimassa .... Ef 6:10 - 20.
        Voit olla vapaa Jeesuksessa Kristuksessa aloituksestasi. Tulevaisuus näyttää oliko profetiat
        ihmisestä itsestään vai Jumalasta.
        Jumala ei ole ottanut tästä ns."pulttia".
        Sinut on haluttu sitoa, ettei armolahjat toimisi,
        vihollinenhan ei nimittäin sitä halua.
        Ja osaahan sielunvihollinenkin lukea Raamattua.

• Tuo "profetia"
        Herrassa kirjoitti:

Ja hänen väkevyytensä voimassa .... Ef 6:10 - 20.
        Voit olla vapaa Jeesuksessa Kristuksessa aloituksestasi. Tulevaisuus näyttää oliko profetiat
        ihmisestä itsestään vai Jumalasta.
        Jumala ei ole ottanut tästä ns."pulttia".
        Sinut on haluttu sitoa, ettei armolahjat toimisi,
        vihollinenhan ei nimittäin sitä halua.
        Ja osaahan sielunvihollinenkin lukea Raamattua.

Oli Raamatun ilmoituksen vastainen.
        Joten on väärin sitä sumuttaa.

• Herrassa
        Tuo "profetia" kirjoitti:

Oli Raamatun ilmoituksen vastainen.
        Joten on väärin sitä sumuttaa.

Perustele Raamatulla mikä asia profetiassa ja
        Raamatussa ovat ristiriidassa? Mainitse asia profetiasta joka sotii Raamatun sanaa vastaan.
        Laita Raamatun kohta siihen.

Minulle henkilökohtaisesti on profetoitu useammankin henkilön kautta jostakin asiasta ja samoja sanoja ovat profeetat käyttäneet. Ja profetia on toteutunut.

• VIESTISTÄ 30.8 20.10
        Herrassa kirjoitti:

Perustele Raamatulla mikä asia profetiassa ja
        Raamatussa ovat ristiriidassa? Mainitse asia profetiasta joka sotii Raamatun sanaa vastaan.
        Laita Raamatun kohta siihen.

Minulle henkilökohtaisesti on profetoitu useammankin henkilön kautta jostakin asiasta ja samoja sanoja ovat profeetat käyttäneet. Ja profetia on toteutunut.

Eli siinähän on selkeästi vastattu tuohon kysymykseesi.

• Herrassa
        VIESTISTÄ 30.8 20.10 kirjoitti:

Eli siinähän on selkeästi vastattu tuohon kysymykseesi.

Jumala on puhunut suoraan monelle henkilölle
        samasta asiasta varotoituksen sanana. Miksi ei siis
        myös tälle keskustelun aloittelijalle. Jossa on myös
        kehotus parannuksen tekoon. Hänessä oikea profetian
        henki.
        Jeremia 23:9-32.= Millaisia ovat väärät profeetat.

Profeettojen elämä ei ole Jumalan sanan mukaista ja
        heidän toimintaansa seuraa moraalinen löyhentyminen.
        He eivät julista lakia ja evankeliumia.
        He eivät kehota ihmisiä parannukseen, vaan puhuvat
        vain myönteisiä asioita ja antavat lupauksia,jotka
        eivät ole Jumalasta. Heidän puheensa on valhetta.
        He eivät itse elä Jumalan yhteydessä puhetta ohjaavat mm.unet.
        He puhuvat omiaan ja siitä, mitä kuulevat toinen toiseltaan. He eksyttävät kansaa.

- Haluaisin tietää millä tavalla aloittajan saama
        hengen ilmoitus on viemässä pois kansaa Jumalasta?

• Oletuksille
        Herrassa kirjoitti:

Jumala on puhunut suoraan monelle henkilölle
        samasta asiasta varotoituksen sanana. Miksi ei siis
        myös tälle keskustelun aloittelijalle. Jossa on myös
        kehotus parannuksen tekoon. Hänessä oikea profetian
        henki.
        Jeremia 23:9-32.= Millaisia ovat väärät profeetat.

Profeettojen elämä ei ole Jumalan sanan mukaista ja
        heidän toimintaansa seuraa moraalinen löyhentyminen.
        He eivät julista lakia ja evankeliumia.
        He eivät kehota ihmisiä parannukseen, vaan puhuvat
        vain myönteisiä asioita ja antavat lupauksia,jotka
        eivät ole Jumalasta. Heidän puheensa on valhetta.
        He eivät itse elä Jumalan yhteydessä puhetta ohjaavat mm.unet.
        He puhuvat omiaan ja siitä, mitä kuulevat toinen toiseltaan. He eksyttävät kansaa.

- Haluaisin tietää millä tavalla aloittajan saama
        hengen ilmoitus on viemässä pois kansaa Jumalasta?

1.
        Ei se että uhataan ihmisiä, tee mistään profetiasta oikeaa.
        2.
        Jumala on Uuudessa Testamentissa antanut selkeän Evankeljumin, mikä sisältää pelastuksen tien.
        Eikä siinä tosiaankaan puhuta mitään minkään kansakunnan kiintiöpyhyydestä.
        3.
        Profetiat tulee Raamatun mukaan arvostella niiden sisällön perusteella, mitä taas tulee tämän uusPetruksen persoonaan, niin hän on kylläkin tässä ketjussa esiintynyt kaikkea muuta kuin kristillisesti.
        4.
        Tuollaiset oman pään näyt vievät sen tähden ihmisiä kauenmas Jumalasta, koska ei ihmisen omat mielikuvat saa aikaan mitään parannusta, vaan hämmennystä riitaa, a kun ne eivät todeutu, sitä kautta häpeää Jumalan nimelle.
        5.
        Henki synnyttää hengellistä,ja sielullinen sielullista.

• Herrassa
        Oletuksille kirjoitti:

1.
        Ei se että uhataan ihmisiä, tee mistään profetiasta oikeaa.
        2.
        Jumala on Uuudessa Testamentissa antanut selkeän Evankeljumin, mikä sisältää pelastuksen tien.
        Eikä siinä tosiaankaan puhuta mitään minkään kansakunnan kiintiöpyhyydestä.
        3.
        Profetiat tulee Raamatun mukaan arvostella niiden sisällön perusteella, mitä taas tulee tämän uusPetruksen persoonaan, niin hän on kylläkin tässä ketjussa esiintynyt kaikkea muuta kuin kristillisesti.
        4.
        Tuollaiset oman pään näyt vievät sen tähden ihmisiä kauenmas Jumalasta, koska ei ihmisen omat mielikuvat saa aikaan mitään parannusta, vaan hämmennystä riitaa, a kun ne eivät todeutu, sitä kautta häpeää Jumalan nimelle.
        5.
        Henki synnyttää hengellistä,ja sielullinen sielullista.

Että ns.hengellinen äänitaajuus kuulla ja nähdä asiat voivat poiketa paljonkin. Minusta tämä nimim.
        Uuspetrus on vastaillut asiallisesti ja kristillisesti erilaisiiin näkemyksiin.
        Eikä tarvitse välttämättä olla edes profetian armolahjan omaava. Jumala voi antaa "hädän",rukoustuskan Suomen kansan puolesta olipa
        sitten kukatahansa. Kehotus tehdä parannus
        lähtee Apt 2: luvusta, ja koskee myös uskovia
        joilla ei ole puhtaat "paperit".
        Nimim. Uuspetruksen sanoma ei ole uhkaava, vaan
        kehoittava, varoittava.
        Muita varoittavia ovat esim.ns.Ruotsista tullut
        profetia, Viktor Klimenkon pojan uninäky,Tauno
        Rantalan profetiat, Jukka Rokan profetiat.
        Kaikista löytyy asioita joissa on kysymys Suomen
        kansan kohtalosta. Miksi onneksi vielä ei ole
        tapahtunut mitään, johtuu siitä että rukoilijoita
        löytyy eri seurakunnista, ja joilla on näky rukoilla Jumalaa olemaan pitkämielinen että tuomiot poistettaisiin tai siirrettäisiin.

• tuhat ja yksi
        Herrassa kirjoitti:

Että ns.hengellinen äänitaajuus kuulla ja nähdä asiat voivat poiketa paljonkin. Minusta tämä nimim.
        Eikä tarvitse välttämättä olla edes profetian armolahjan omaava. Jumala voi antaa "hädän",rukoustuskan Suomen kansan puolesta olipa
        kehoittava, varoittava.
        löytyy eri seurakunnista, ja joilla on näky rukoilla Jumalaa olemaan pitkämielinen että tuomiot poistettaisiin tai siirrettäisiin.

Luulen että päivällä varastetaan enemmän ,kuin yöllä !
        Viktorin pojalla on nimikin kun on jo aikamies !
        Oikeiksi "profeetoiksi" ei tuota joukkoa saamillään vaikka ovatkin ansioituneita Sanan julistajia !

Laitan tietokoneeni huoltoon jäähdytys hurisee niin pahoin,että hermot menee.
        Seurailen keskustelua myöhemmin ,virheelliset tulkinnat pengotaan viittojensa alta paljaaksi !

Mikä on totta se on totta ,vale on valetta .toisille vale on totta ja tosi valetta !
        Ja tois peri!

• Joka...........
        Herrassa kirjoitti:

kehoittava, varoittava.

"Joka itse itseään suosittelee ei koetusta kestä".
        Eli ei voida ottaa joitain näkemyksiä ja lisätä soppaan oma sielullinen näkemys, ja ensin selittää se Jumalan antamaksi profetiaki, ja sitten tiukan paikan tullen todeta, jotta hyvä asia silti.
        Millä oikeudella uusPetrus asettaa tuomion miekan suomen ylle- omalla oikeudellaan.

.

• UusPetrus
        Herrassa kirjoitti:

kehoittava, varoittava.

sillä Kaikki profetiat on alistettu Jumalamme alle Jeesuksen Kristuksen kautta.

Se on yksinkertaisesti näin että, jos kenen tahansa profetia on Jumalasta, SE PYSYY. Mutta jos ei, SE EI PYSY.

Ja sillä sipuli. Siunausta!

• Hetaxi
        NIIN SILLOIN OLET kirjoitti:

Pöyhkeydestä. Profetioista en lähde kiistelemään, se on turhaa. Mutta koska Israelin kansalle Jumala antoi tehtäväksi olla sanansaattajana muulle maailmalle ja koska se ei huolehtinut tehtävästään, vaan eli kuten muut epäjumalineen, antoi Jumala seuraavan "tuomion"." He ovat tulleet mahtaviksi ja rikkaiksi, lihaviksi ja kiiltäviksi...Eivät he aja orvon etua, eivätkä tahdo hänen voittavan asiaansa, eivät puolusta köyhän oikeutta. Enkö minä rankaisisi tällaisista teoista, enkö kostaisi tällaiselle kansalle? sanoo Herra.(JER.5:26-29)". Juuri tällaista on elämä lainlaadintaa myöten täällä Suomessa, joten jokainen miettiköön tykönänsä ja tehköön parannuksen.

• Vesa

Viljami Vuolle on maininnut Egyptin kolmannen maailmansodan aloittajista. Huomattakoon että Egyptillä ja Israelilla on olemassa rauhansopimus. Joten täytyisi tapahtua kumous, jossa mr. Mubarak joutuu syrjäytetyksi taikka tapahtuu rauhallisempi vallanvaihto, mutta jonka jälkeen tunteet kuohahtaa ja maailma syöksyy sotaan.

• näyn

Sain päivällä näyn. käskettiin katsoa taivaalle, siellä oli Suomenkartta. sit kartta alkoi pienetä, niin, että lopulta Suomen raja oli noin Lappeenranta-Oulu ja sen linjan itä- ja pohjoispuoli jäi miehittäjille.
      monta vuotta sitten näin useasti näyn, että Suomen päälle tuli todella mustia pilviä ja niistä roikkui, niinkuin mustekalan lonkeroita.
      Rukoillaan Suomen puolesta, että Suomi saisi pitää rajansa. Miehittäjät voi tulla, vaikka yöllä, kun nukumme......

• tarjoaa unienkeli

Enkeli unessa näytti,
        miten Luoja maalipurkkinsa täytti,
        keltaisella värillä,
        niin ihanan nätillä,
        ja kaatoi purkin kumoon,
        valkoselle maalauspohjalle.
        Siihen muodostui Suomen kartta
        ja sitä ihasteli silmä niin arka,
        mitä kummaa katseli näkijäparka?
        Läksin sitä miettimään:
        alueita oli kolme,
        erottavia rajoja oli kaksi:
        yksi raja kulki vaakasuoraan Hämeenlinnan kohdalla,
        toinen raja kulki Tyrvään Pyhän Olavin kirkon kohdalla vaakasuoraan ja
        kolmas alue jäin omaksi alueekseen.

Eipä siinä muuta selitystä ollut,
        kuin että odotettavissa on lähitulevaisuudessa:

KELTAINEN RUSKA-AIKA!!!

Mutta keltaisella värillä on monenlaisia mielikuvia:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Keltainen

Vai oisiko Coldplayn Yellow-kappale alitajunnassa muovannut tämän profetia-palstan kanssa kumman Suomi-kuvan keltaisena kolmen alueensa kanssa:

http://www.youtube.com/watch?v=qI8I6qcxWyU

• UusPetrus

, joka on saatu Tukholmassa 1984. Se on saneltu nauhalta ja kirjoitettu ylös, ja Olavi Syväntö toi sen sitten Suomeen:

http://www.biible.org/profetioita/tukholma.html

Tässäpä nämä tällä kertaa, eipä mutaa.
      Ja siunausta ja parannuksentekoa kaikille! Itsekullekin.

• Suomen unessa

Näin viime viikonvaihteena unen, jossa Suuri Maalari kaatoi keltaisesta maalipurkistaan keltaista maalia ja muodostui Suomen kartan näköinen alue piirustuslehtiölle. Kun katsoin karttaa tarkemmin, niin Suomi oli jaettu ohuilla rajaviivoilla seuraavasti:

Alin alue on Uudenmaan yläpuolella noin Hämeenlinnan korkaudella vaakasuoraan. Keskimmäinen alue on noin Tampereen korkeudella vaakasuorassa linjassa ja kolmas alue on Tampereelta ylöspäin oleva alue. Nämä Herra on erotellut alueiksi, joille hän tulee osoittamaan tulevat missionsa. Kummallista kyllä, näin erään kaupungin kuvattuna siinä kartalla, mustana pisteenä, kuin navan naisen mahassa ja siinä luki "Tyrvää"! Eli Tyrvään Pyhän Olavin kirkosta on lähtevä Jumalan vaikutukset koko Suomen alueelle ja se tulee olemaan taivaallisten enkeleiden komentokeskus.

Jumala siunatkoon Tyrväätä, vaikka Saatana on yrittänyt jo kahteen kertaan polttaa kirkon poroksi, mutta aina se on tuhasta noussut!

http://www.netland.fi/pyhaolavi/

Ja Pyhän Olavin työ ei Suomessa tule tyhjänä palajamaan vaan kantaa suurta hedelmää, herätystä, parannusta ja kääntymystä Jumalan puoleen vaikeinakin aikoina!

http://www.joensuu.fi/penttizetterberg/Photogallery/rymattyla/000pyhaolavi01b.jpg

Eli kuunnelkaapa ihmiset Coldplayn kappaletta "Yellow" ja miettikääpä Jumalan sanaa:

Matt. 5: 45. että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin.

• kartzu4

kyllä todellakin tulee näin käymään. minulle ilmestyi mieshenkilö. jokaa kiireenvilkkaa juoksi asuntoni roskikseen. ilmeisesti lopunajat ovat tulossa.

• kerron oman...

mielipiteeni kun teitä lähinnä yritetään pitää täällä pilkkana. Se ei ole vääryyttä jos puhuu mitä sydämmellään tuntee, silmillään näkee, korvillaan kuule. Huolestuneena maailman menosta (varoittaa). Totuutta hän ei täällä kerro vaan sen kertoo jumala(laske tähän sanaan kaikki mitä ikinä ymmärrätkin,siis ihan kaikki). Kerrassaan tuotakin lausetta on monen ehkä vaikea ymmärtää. Ehkäpä en siitä sen enempää koska hyvinkin uskon asia ja uskovillakin hyvin monenlaiset uskomukset,mutta tämän sen pitäsi jo kertoakkin ?
      Niin kuin minäkin nään maailman ja tapahtumien nitoutuvan toisiinsa jota on vaikea selittää mutta myöskin helppo itse huomata jos on valmis voittamaan pelkonsa, ennakkoluulonsa, pitämään silmänsä ja korvansa auki. En kuulu kuulu kirkkoon mutta jumala minua ohjaa ja kädellään pitää suojassa. minä ja jumala ei ketään muuta, siis henkilökohtainen uskoni/suhteeni jumalaan jota kukaan ei voi minulta riistää, ja näin on varmasti jokaisella . sydämmen äänellä täällä maailmassa täytyy kulkea jotta rauhan sisältään löytää. Siis turha toisen polkeminen pois. Omiaen pelkojen kautta toimit silloin jos toista poljet.

ai niin tosiaan. Kyllä minullakin on sellainen kutina että näin on mahdollista tapahtua. Kurjaa on se että suomenmaatalous on lähes tulkoon ajettu alas ja jos kurjat päivät sattuisikin tulemaan niin mistä leipä pöytään. Sitä sietäsi jokaisen joskus pohtia edes 1 minuutti, kokeileppas ihan vaikka minua ärsyttääkses :). Mistä omalle lapselle leipää. Mitäs sitten kun tuonti suomeen yhtäkkäkkiä lakkaakin. Kappas sähköt meni säännöstelyyn alkaa lapsilla kylmä olla. Ihan perus jutuista nyt yritän puhua. En sillä että näin kävisi vaan jos näin kävisi. Olisi paljon fiksupaa kun nämä poliitikot tekisi omillaan pärjäävä suomea eikä vasaralla takoisi vanhempiemme kovalla työllä muurattua suomea. Noh ehkä nämä ajatukset ois ollut joskus tarpeen mutta liekkö myöhäsiä. kovasti sitä rahaa halutaan takoa mutta jälki on rumaa. pöh nyt aloin sepittelemään niitä näitä mutta saaahan sitä foorumilla rupatella eikö vaan. Ja ainakaa nyt ei haukku haava tee että turhia naputtaa joka ilkeeks meinaa.

• VOI VOI VOI

Suomessa pidetään hyviä hengellisiä kokouksia, yhä laajenevassa määrin, missä on joukoittain ihmisiä. Ja Jumalaa ylistetään Hänen teoistaan.
      Mutta mitä tekevät nämä "pofeetat", toitottavat vaan oman pakkomielteensä Jumalan sanomaksi.
      Ettekö te tosiaankaan näe Jumalan tekoja, vai sokaiseeko teidän oma äänenne teidät.

• Herrassa

Kuten olet havainnut Sinua ei ole ymmärretty.
      Puhut heille aivan kuin vierasta kieltä ja kenties
      heitä pelottaa.

Habakuk 2: 3-4 Sillä näky odottaa vielä aikaansa,
      mutta se rientää määränsä päähän, eikä se petä.
      Jos se viipyy, odota sitä, sillä varmasti se toteutuu, eikä se myöhästy. Katso sen kansan sielu on kopea eikä suora, mutta vanhurskas on elävä
      uskostansa.
      Vielä suuremmat ahdingon ajat ovat edessä, mutta uskon, että rukouksiimme vastataan ja myös suuri
      elonkorjuu on alkamassa.
      Aamos 3:7 Sillä ei Herra,Herra, tee mitään ilmoittamatta salaisuuttaan palvelijoillensa profeetoille.

• Hei haloo, haloo

Ei ole mikää elonkorjuu alkamassa, vaan jatkuvasti julistetaanm evankeljumia ja Jumala toimii, ja on toiminut kautta maailman sivu.
        Raamatttu kylläkin lupaa vapautta ja Jumalan armoa ihmisille, Jeesushan nimenomaan puhui armosta ja vapautti ihmisiä heidän vaivoistaan.

• UusPetrus

tiimoilta, ja hyvä niin. Itse koen tällä hetkellä etäisyyttä tähän "profetiaan" saaneena, että tottakai kaikki profetiat pitää koetella Herran hengessä. Tämä Tukholman profetia, jonka kuulin myöhemmin, kuuluu samaan kastiin jonka itse sain, joten en puhu omasta saamastani enkä tukholmalaisen saamasta enempää, sillä aika näyttää mitä tapahtuman tulee.

Siitä pidän edelleen kiinni TÄLLÄKIN HETKELLÄ että jos Suomen kansa ei tee mitään parannuksen suuntaan paisumukseltaan ja jumalattomuudeltaan, eikä pyydä syntejään anteeksi, niin varmalla ei Herra katso sitä hyvällä!

Näkeehän edellisen jokainen uskossa vaeltava omassa elämässäänkin! Kyllä Jumala siunaa ja auttaa, kun yritämme pysyä uskollisina, ja ottaa jokapäiväisen ristimme, ja lähteä nöyränä seuraamaan Vapahtajaamme. Itse koen tätä päivittäin, ja kehoitan kaikkia kristittyjä samaan kuten myös ei-uskovia. Eikä edellinen ole pätkääkään profetoimista vaan KEHOITUSTA parannukseen!
      Ei mutaa. Siunausta!

• Edelleenkin

Välillä puhut profetiasta jonka sait (ALOITUSVIESTI) välillä taas "kehoitat", pelkäänpä että pitäisi puhua pakkomielteestä, koska tunnut olevan täysin sokea sille tosiseikalle että, tänäkin viikonloppuna on lukuisia hyviä hengellisiä tilaisuuksi missä Jumala toimii ja vaikuttaa.
        Vai onko niin että kun et niissä saa jalansijaa, niin ohitat ne.

• Ensi vuonna

Ajatukset, joista en viime aikoina ole eroon päässyt, ovat aivan samansuuntaiset kuin sinulla.
      Minulla on profeetan lahja lujasti vahvistettuna ja olen aivan varma, että näin tulee käymään.
      Tämä kansa on todella kova sydämeltään tällä hetkellä, he eivät anna minkäänlaisen Jumalan sanan pehmittää sydäntään, oli se sitten kovaa puhetta tai hellää kutsua.
      Profeetta Habakukin kirja koskee myös (sillä raamatun profetiat eivät koske aina yhtä aikakautta)Suomea, sillä Suomen kansaan on sekoittuneena israelin sukukuntia. Jumala seuraa oman kansansa elämää tarkkaan ja niinkuin on ollut aina, jos he käyvät sydämeltään koviksi ja kääntävät selkänsä täysin Jumalalle, silloin Jumala ei pidättele vihollisia, jotka ovat valmiina alistamaan ja tuhoamaan.
      On todellakin aika rukoilla, on todellakin aika etsiä Herraa kaikesta sydämestään. Pitäytyä ennen muuta raamatun sanaan, joka on vuosituhansia säilynyt lähes muuttumattomana.
      Vuosi 2008 on käännekohta, se on merkitty myös Suomen vaakunan Leijonaan.
      Jumala on puhunut niin monista asioista kuluneen vuoden aikana minullekin ja näemmän samoista asioista myös muille profeetoillensa ja omillensa vahvistaakseen meitä. Kaikki eivät uskalla niitä ääneen sanoa, mutta ainakin profeettojen tehtävänä on varoittaa.
      Jumala antakoon meille rohkeutta ettemme kätkisi lahjaamme silloin, kun sitä kipeimmin tarvitaan.

• ...

...

• Kubahak.

Tjaahas,nyt on vuosi 2012 ja kaikki jatkuu ennallaan eikä vuonna 2007 vuonna 2008 tapahtunut mitään sellaista,miyä oli profetoitu tapahtuvaksi.

Eli siis ne,joilla on profeetan lahja lujasti varustettuna ja jotka olivat varmoja siitä,että
      näin tulee käymään,olivat taas kerran väärässä.

Tästä voimme ilmeisesti päätellä sen,että ne jotka ajattelevat heillä oleva profeetan
      lahja lujasti varustettuna,ovat varustettuja vain vilkkaalla mielkuvituksella.

• Ei naarata...

Onko muuten tullut,tai onko tulossa,jotain uutta vakavaa profetiaa Suomen kansalle?

• Anonyymi

Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi joka lukee Raamatussa.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      363
      3749
    2. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1393
    3. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      94
      1247
    4. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      65
      1034
    5. Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?

The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass
      Tv-sarjat
      13
      861
    6. Perjantaita!

Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔
      Ikävä
      58
      847
    7. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      38
      840
    8. Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua

Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään
      Ähtäri
      60
      829
    9. Ei sua mies varmaan kauheasti haittaa

Jos otan sut omakseni, tässä lähiaikoina ❤️
      Ikävä
      65
      821
    10. Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"

Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise
      Suomalaiset julkkikset
      11
      817
    Aihe