Edelleen eduskunnakäytävillä tämä rikas ja vanha sairasmies vaikkei kukaan häntä eduskuntaan äänestänytkään.
On ne demarit härskejä kuluttamaan duunarin selkänahasta raavittuja verorahoja.
Natolobbari Lipponen alkaa lobbaamaan ydinvoimaa seuraavaksi.
http://www.taloussanomat.fi/energia-ja-raaka-aineet/2007/08/27/Paavo Lipponen neuvoo Pohjolan Voimaa/200720763/382?rss=4
Taitaa olla niin että duunaria on nyt kusetettu oikein olan takaa kun tälläisiä p....lisiä tyyppejä puoleessa vilisee siellä ja täällä.
Lipponen notkuu ja norkoilee
2
247
Vastaukset
- Huomioitsija
Lähimenneisyyden kaapistojen luurankojen tutkiminen on kallista puuhaa, mutta Suomenkin on aika tehdä se ennen kuin kaikki asianosaiset polttohautausta suosivia lukuun ottamatta ovat itsekin luurankoja.
Halpa metodi olisi, että julistettaisiin yleinen armahdus asianosaisille, jos he kirjoittaisivat aiheesta totuudenmukaiset muistelmat. Tasapuolisuuden vuoksi kaikille voitaisiin järjestää työhuone ilmaiseksi eduskunnan tiloista. Jos kaikki eivät mahdu eduskuntaan korvaaviakin tiloja voitaisiin käyttää.
Tietysti muistelijoille maksettaisiin kohtuullinen korvaus vaivannäöstään.
Tutkijoilla olisi sitten heleppo homma koota muisteloista yhteenveto. Näin selvitettäisiin musta luku Suomen historiasta jouhevasti anteeksiantamuksen ilmapiirissä.- Kupataan duunareilta
Näin se olisi kohtuullista sillä Lipposen muisti on todistettavasti erittäin huono,kun muistelee Irak kohua kun Jäätteenmäki joutui eroamaan kun Lipponen ei muistanut tapaamisiaan G.W.B kanssa kun yrittii natottaa Suomea salarakestelu keikoillaan.
Vaikka ei Jäätteenmäenkään muisti parhainpia ollut tapauksessa,mutta ymmärrettävää tilanteessa,kun ei halunnut ilmiantaa vuotajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1422453Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1101067Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743