Voiko win2000:seen tehdä boottaavan asennus cd:n
niinkuin win98:iin ?
Eli polttaa asennus korput 4kpl ja asennus cd:n tiedostot esim. nerolla käynnistyväksi cd:ksi ?
Voisko joku antaa tarkemmat ohjeet?
neron asetukset ym.
Käynnistyvä asennusCD win2k
4
677
Vastaukset
- juk
se 2000 asennus levystäkin ihan normaalisti,ei siihen mitään korppuja tarvita,vai mitä oikein ajat takaa?
- arska asentaja
ei tämä ainakaan käynnisty vaikka biosista laittaa cd käynnistyksen päälle.
- juk
se sitten joku poltettu versio mikä on viottunut,joku siinä on pielessä joko levy tai käynnistys asetukset ei ole cd ekana,boottaus cd:ltä on ollu jo 98se:stä lähtien.
- arska asentaja
juk kirjoitti:
se sitten joku poltettu versio mikä on viottunut,joku siinä on pielessä joko levy tai käynnistys asetukset ei ole cd ekana,boottaus cd:ltä on ollu jo 98se:stä lähtien.
asennus on siis tyhjälle osioidulle/formatoidulle levylle. (jolloin 98:ssakin pitää laitta käynnistyskorppu ensin)
se onnistuu alla olevan linkin ohjeilla:
http://www.mbnet.fi/nettijatkot/2002/09/cdrw/
mutta ongelma onkin siinä että winimage ei osaa tehdä 4:stä win2k:n käynnistyskorpusta imagea.
eli pitäisi löytää ohjelma jolla saa tehtyä imagen
4:stä korpusta ja vielä kone uskomaan että syötellään niitä käynnistys korppuja :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368