mitä mieltä olette kyseisestä elokuvasta?
Minusta se on Eddie Murphyn paras elokuva suoritus siksi kun suuret rahasummat ei ollut vielä sitä sekoittanut.(minusta hänen näyttelemisensä on nykyisin liian yliampuvaa ja halu tuoda joka filmissä pelkästään itseään esille)
vaihtokaupat
5
517
Vastaukset
- Kake
Juu, tämähän on 80-luvun klassikko elokuva. Löytyy vielä videovuokraamoista, jos joku ei ole vielä nähnyt sitä ja katsoohan sen vielä uudestaakin.
Toinen hyvä Eddie Murphy leffa on Kultainen Lapsi
Muuten kun näitä 80-luvun leffoja katselee niin huomaa, että silloin tehtiin aika paljon samantyyppisiä elokuvia eli siis hyvää leffa viihdettä, jossa sankariin haluaa samaistua. Tämä on jo unohdettu paitsi Chakie Chan ja Renny Harlin osaa vielä tämän.
Muita esimerkkejä näistä:
Indiana Jones
Rambo
Paluu Tulevaisuuteen
Säpinää Chinatownissa
Bud Spencer ja Terence Hill - _J_
Kaverilta löytyy ainakin 3 oikein hyvää suoritusta: juuri tuo Vaihtokaupat, Beverly Hills Cop ja 48 tuntia. Vielä katsottavia ovat lisäksi Coming to America, Kultainen lapsi, Bumerangi ja Arvoisa herra. Kaikki muu on enemmän tai vähemmän kuraa.
- rosewater
Sinä jo oleellisen sanoit. Miehen uusin, Pluto Nash on myös kelpo tekele. Johtuen pitkälti siitä, että tähtikaarti on tavallista laajempi, jolloin Murphylla riittää valovoimaisia kumppaneita kohtauksissa.
Kyllä minä siitä Pähkähullusta professoristakin pidin...
- Mie Vaan
Yleensä ottaen John Landis:lla on hyviä leffoja. Itse pistäisin tuon ko. leffan hyviin kanssa, jossa E.M. on näytellyt (toinen on 48/H ja B.H.kyttä ykkönen). Dan A sopii kanssa rooliinsa tohelona rikkaana sopivasti. Samoin tämä hutsua näyttelevä (hitsi kun ei saa nimeä mieleen, sama kuin kala nimeltä wandassa ja halloweenissä mm.).
Yön selkään on ihan kohtalainen tekele, omituisina palkkatappajineen ja kohelluksineen.
Ihmissusi Lontoossa tarjoaa myös mielstäni hyvää viihdettä sitä kaipaavalle. Hienoja efektejä ja huulia (walkin' meatloaf jne.):)
Sitten on tietysti the animal house eli delta jengi, joka aloitti oman genrensä eli nuorison bailaaminen ja miten pääsee pukille menettämään neitsyytensä/poikuutensa tyylilajinsa. John Belushi on vedossa tuossa ja tekee elämänsä roolin juoppona opiskelijana,heh. Nuo Tooga juhlat ovat vailla vertaa ja musiikki toimii hyvin (Kingsmen jne.)
No tossa muutama vain mainitakseni. - Anonyymi
YÖN SELKÄÄN OIS NASTAA NÄHDÄ JA SAMOIN SÄPINÄÄ CHINATOWNISSA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631812- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281297- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j66638