mitä mieltä olette kyseisestä elokuvasta?
Minusta se on Eddie Murphyn paras elokuva suoritus siksi kun suuret rahasummat ei ollut vielä sitä sekoittanut.(minusta hänen näyttelemisensä on nykyisin liian yliampuvaa ja halu tuoda joka filmissä pelkästään itseään esille)
vaihtokaupat
5
393
Vastaukset
- Kake
Juu, tämähän on 80-luvun klassikko elokuva. Löytyy vielä videovuokraamoista, jos joku ei ole vielä nähnyt sitä ja katsoohan sen vielä uudestaakin.
Toinen hyvä Eddie Murphy leffa on Kultainen Lapsi
Muuten kun näitä 80-luvun leffoja katselee niin huomaa, että silloin tehtiin aika paljon samantyyppisiä elokuvia eli siis hyvää leffa viihdettä, jossa sankariin haluaa samaistua. Tämä on jo unohdettu paitsi Chakie Chan ja Renny Harlin osaa vielä tämän.
Muita esimerkkejä näistä:
Indiana Jones
Rambo
Paluu Tulevaisuuteen
Säpinää Chinatownissa
Bud Spencer ja Terence Hill - _J_
Kaverilta löytyy ainakin 3 oikein hyvää suoritusta: juuri tuo Vaihtokaupat, Beverly Hills Cop ja 48 tuntia. Vielä katsottavia ovat lisäksi Coming to America, Kultainen lapsi, Bumerangi ja Arvoisa herra. Kaikki muu on enemmän tai vähemmän kuraa.
- rosewater
Sinä jo oleellisen sanoit. Miehen uusin, Pluto Nash on myös kelpo tekele. Johtuen pitkälti siitä, että tähtikaarti on tavallista laajempi, jolloin Murphylla riittää valovoimaisia kumppaneita kohtauksissa.
Kyllä minä siitä Pähkähullusta professoristakin pidin...
- Mie Vaan
Yleensä ottaen John Landis:lla on hyviä leffoja. Itse pistäisin tuon ko. leffan hyviin kanssa, jossa E.M. on näytellyt (toinen on 48/H ja B.H.kyttä ykkönen). Dan A sopii kanssa rooliinsa tohelona rikkaana sopivasti. Samoin tämä hutsua näyttelevä (hitsi kun ei saa nimeä mieleen, sama kuin kala nimeltä wandassa ja halloweenissä mm.).
Yön selkään on ihan kohtalainen tekele, omituisina palkkatappajineen ja kohelluksineen.
Ihmissusi Lontoossa tarjoaa myös mielstäni hyvää viihdettä sitä kaipaavalle. Hienoja efektejä ja huulia (walkin' meatloaf jne.):)
Sitten on tietysti the animal house eli delta jengi, joka aloitti oman genrensä eli nuorison bailaaminen ja miten pääsee pukille menettämään neitsyytensä/poikuutensa tyylilajinsa. John Belushi on vedossa tuossa ja tekee elämänsä roolin juoppona opiskelijana,heh. Nuo Tooga juhlat ovat vailla vertaa ja musiikki toimii hyvin (Kingsmen jne.)
No tossa muutama vain mainitakseni. - Anonyymi
YÖN SELKÄÄN OIS NASTAA NÄHDÄ JA SAMOIN SÄPINÄÄ CHINATOWNISSA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412765Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4282316Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212176Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182040Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411779Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371709Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221236Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11154- 741069
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67987