Montako parantumisen lähdettä?

KAIKKI HYVÄ SAMASTA LÄHTEESTÄ - parantuminenkin

1. Kor. 12:28
Niinpä Jumala asetti seurakuntaan ensiksi muutamia apostoleiksi, toisia profeetoiksi, kolmansia opettajiksi, sitten hän antoi voimallisia tekoja, sitten armolahjoja parantaa tauteja, avustaa, hallita, puhua eri kielillä.

Jes 58:8-9

8 Silloin sinun valosi puhkeaa näkyviin kuin aamunkoi ja hetkessä sinun haavasi kasvavat umpeen. Vanhurskaus itse kulkee sinun edelläsi ja Herran kirkkaus seuraa suojanasi. [Jes. 52:12]
9 Ja Herra vastaa, kun kutsut häntä, kun huudat apua, hän sanoo: "Tässä minä olen." Jos hävität sorron ikeen keskuudestasi ja lopetat sormella osoittelun ja pahat puheet,

Jer. 33:6
"Mutta vielä minä annan heidän haavojensa kasvaa umpeen ja parantua, minä teen heidät terveiksi ja lahjoitan heille pysyvän rauhan ja menestyksen. [Jer. 30:17]

VARO VÄÄRIÄ LÄHTEITÄ !

Jaak. 3:8
mutta kieltä ei yksikään ihminen pysty kesyttämään. Se on hillitön ja paha, täynnä tappavaa myrkkyä.

Hepr. 12:15
Pitäkää huoli siitä, ettei yksikään hukkaa Jumalan armoa eikä mikään katkeruuden verso pääse kasvamaan ja tuottamaan turmiota, sillä yksikin sellainen saastuttaa monet. [5. Moos. 29:17; Hepr. 3:12]

Jes. 44:18
Mitään he eivät tiedä, mitään eivät ymmärrä! Heidän silmänsä ovat tahmautuneet umpeen, eivät he näe, heidän sydämensä on turtunut, eivät he tajua.

Hepr. 4:1
Olkaamme siis varuillamme. Jumalan lupaus, että pääsemme hänen lepopaikkaansa, on vielä täyttymättä, eikä yksikään teistä saa jäädä taipaleelle.

PARANTUMISEN VASTAKOHTA VÄÄRISSÄ JOUKOISSA SEISOVILLE

8

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuhun kuin....

Jos eväät eivät riitä adventisteilla muuhun kuin ideologiseen sapattimantraan niin emmehän me voi sille mitään.
      "Mitään he eivät tiedä, mitään eivät ymmärrä! Heidän silmänsä ovat tahmautuneet umpeen, eivät he näe, heidän sydämensä on turtunut, eivät he tajua".

Selkeästi adventisteilla on jotakin hukassa sydämen uskon sisäisessä tuntemisessa.

• PARANTUMISEN VASTAKOHTA TAPAHTUU NIILLE, JOTKA VALITSEVAT VÄÄRIN - VALITSEVAT MAAILMAN KEISARIN SEN SIJAAN, ETTÄ VALITSISIVAT ISRAELIN JUMALAN PUOLELLE MENNÄ.

Raamattu ei kohdista sanojaan adventismille tai jollekin muulle ismille tahi kristilliselle uskonnolle - vaan jokaiselle ihmiselle. yhtä lailla minulle kuin sinulle. Ei voi paeta minkään ajatuksen taakse tai sapatin tai lain tai laittomuudenkaan. Valitsemme sydämen mukaan.

Tämä raamatunkohta, Herran päivää koskeva, jäi pois edell. viestini lopusta. Siinä on vain tiivistys vasemmalla puolella olevista ja oikealla:

Sak 14:12
        Ja tämä on oleva vitsaus, jolla Herra rankaisee niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan: hän mädättää siltä kansalta lihan, kun se vielä seisoo jaloillaan, sen silmät mätänevät kuopissansa, ja sen kieli mätänee sen suussa.

Sak 14:16
        Mutta kaikki niiden pakanakansain tähteet, jotka ovat hyökänneet Jerusalemia vastaan, käyvät vuosi vuodelta sinne ylös kumartaen rukoilemaan kuningasta, Herraa Sebaotia, ja viettämään lehtimajanjuhlaa.

• pahinkin

rasisti. Mikä jumala on mukamas takanasi? Taidat itse olla yksi niitä "kaiken ymmärtäviä" ikuisen piinan saarnaajia.

• sinun tulee
        AnttiVKantola kirjoitti:

PARANTUMISEN VASTAKOHTA TAPAHTUU NIILLE, JOTKA VALITSEVAT VÄÄRIN - VALITSEVAT MAAILMAN KEISARIN SEN SIJAAN, ETTÄ VALITSISIVAT ISRAELIN JUMALAN PUOLELLE MENNÄ.

Raamattu ei kohdista sanojaan adventismille tai jollekin muulle ismille tahi kristilliselle uskonnolle - vaan jokaiselle ihmiselle. yhtä lailla minulle kuin sinulle. Ei voi paeta minkään ajatuksen taakse tai sapatin tai lain tai laittomuudenkaan. Valitsemme sydämen mukaan.

Tämä raamatunkohta, Herran päivää koskeva, jäi pois edell. viestini lopusta. Siinä on vain tiivistys vasemmalla puolella olevista ja oikealla:

Ja tämä on oleva vitsaus, jolla Herra rankaisee niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan: hän mädättää siltä kansalta lihan, kun se vielä seisoo jaloillaan, sen silmät mätänevät kuopissansa, ja sen kieli mätänee sen suussa.

Mutta kaikki niiden pakanakansain tähteet, jotka ovat hyökänneet Jerusalemia vastaan, käyvät vuosi vuodelta sinne ylös kumartaen rukoilemaan kuningasta, Herraa Sebaotia, ja viettämään lehtimajanjuhlaa.

sotkea itsesi johonkin sotaan.

Eikö Raamattu paremminkin sano, että pysykää erossa sodista. Ei Jumala tarvitse sotilaita vaan niitä jotka tekevät oikeuden köyhälle ja antavat ruokaa nälkäiselle.

Joka miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu.

Luuk 22: 44 > 51
        Jeesuksen vielä puhuessa sinne tuli joukko miehiä ja heidän oppaanaan oli Juudas, yksi kahdestatoista opetuslapsesta. Juudas tuli Jeesusta kohti antaakseen hänelle suudelman, mutta Jeesus sanoi hänelle: "Juudas, suudelmallako sinä kavallat Ihmisen Pojan?"
        Kun Jeesuksen seuralaiset näkivät, mitä oli tulossa, he sanoivat: "Herra, iskemmekö miekalla?" Yksi heistä iskikin ylipapin palvelijaa niin että tämän oikea korva irtosi.

Mutta Jeesus sanoi: "Ei! Antakaa tämän tapahtua."

Hän kosketti miehen korvaa ja paransi hänet.

Herra tekee tekonsa .. ITSE.

• JUURI SINULLE,

joka toisia halveksit ja haukut!

IHMINEN KATSO ITSEÄSI!

Sano itsellesi näin:

"Mitään minä en tiedä, mitään en ymmärrä!
        Silmäni ovat tahmautuneet umpeen, en minä näe,
        MINUN sydämeni on turtunut, en minä tajua".

Selkeästi SINULLA on jotakin hukassa sydämen uskon
        sisäisessä tuntemisessa.
        Et muutoin haukkuisi toisia täällä!

• sinun tulee kirjoitti:

sotkea itsesi johonkin sotaan.

Eikö Raamattu paremminkin sano, että pysykää erossa sodista. Ei Jumala tarvitse sotilaita vaan niitä jotka tekevät oikeuden köyhälle ja antavat ruokaa nälkäiselle.

Joka miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu.

Luuk 22: 44 > 51
        Jeesuksen vielä puhuessa sinne tuli joukko miehiä ja heidän oppaanaan oli Juudas, yksi kahdestatoista opetuslapsesta. Juudas tuli Jeesusta kohti antaakseen hänelle suudelman, mutta Jeesus sanoi hänelle: "Juudas, suudelmallako sinä kavallat Ihmisen Pojan?"
        Kun Jeesuksen seuralaiset näkivät, mitä oli tulossa, he sanoivat: "Herra, iskemmekö miekalla?" Yksi heistä iskikin ylipapin palvelijaa niin että tämän oikea korva irtosi.

Mutta Jeesus sanoi: "Ei! Antakaa tämän tapahtua."

Hän kosketti miehen korvaa ja paransi hänet.

Herra tekee tekonsa .. ITSE.

Tuossa sinulle miettimistä itse asettamaasi aiheeseen:
        Luuk. 22:38
        Niin he sanoivat: "Herra, katso, tässä on kaksi miekkaa". Mutta hän vastasi heille: "Riittää".

Esille tuomastasi Sanan kohdasta käy ilmi, että sairaus on sitä varten, että se parannettaisiin, ja niin Jla saisi kunniaa - evankeliumi uskottaisiin, Luuk 22:50-51.

HERRA TEKEE TEKONSA ITSE - jos olet käytettävissä!

1. Kor. 15:10
        Mutta Jumalan armosta minä olen se, mikä olen, eikä hänen armonsa minua kohtaan ole ollut turha, vaan enemmän kuin he kaikki minä olen työtä tehnyt, en kuitenkaan minä, vaan Jumalan armo, joka on minun kanssani.

Mutta näinä viimeisinä päivinä maailman keisari houkuttelee luulemaan, ettei Israelin Jumala paranna kansansa vammaa. Sun kannattaa varmistaa, että olet niiden joukossa, jotka siunaavat Israelia.

• ihmispuheita.
        AnttiVKantola kirjoitti:

Tuossa sinulle miettimistä itse asettamaasi aiheeseen:
        Luuk. 22:38
        Niin he sanoivat: "Herra, katso, tässä on kaksi miekkaa". Mutta hän vastasi heille: "Riittää".

Esille tuomastasi Sanan kohdasta käy ilmi, että sairaus on sitä varten, että se parannettaisiin, ja niin Jla saisi kunniaa - evankeliumi uskottaisiin, Luuk 22:50-51.

HERRA TEKEE TEKONSA ITSE - jos olet käytettävissä!

1. Kor. 15:10
        Mutta Jumalan armosta minä olen se, mikä olen, eikä hänen armonsa minua kohtaan ole ollut turha, vaan enemmän kuin he kaikki minä olen työtä tehnyt, en kuitenkaan minä, vaan Jumalan armo, joka on minun kanssani.

Mutta näinä viimeisinä päivinä maailman keisari houkuttelee luulemaan, ettei Israelin Jumala paranna kansansa vammaa. Sun kannattaa varmistaa, että olet niiden joukossa, jotka siunaavat Israelia.

Olivatko opetuslapset Jeesukselle avuksi kun hän uhrasi itsensä meidän edestämme? Eivät olleet.

Ei Jumalan tekoihin tule ihmisen puuttua - kun Jumala tekee kummallisen tekonsa - ei siinä ihmistä tarvita.

Ihmísen tehtävä on KERTOA siitä MINKÄLAINEN Jumala ON ja miten Jumala Jeesuksessa pelastaa ihmisen.

Ihmisen tulee tehdä hyvää ja rukoilla syntisten puolesta, myös vihollistensa puolesta - ei ihmisen tehtäviin kuulu vihan lietsonta.

Sen joka ei itse tiedä minkälainen Jumala on, ei pitäisi ryhtyä opettajaksi koska hän puheillaan antaa Jumalasta epäoikeudenmukaisen ja väärän kuvan ihmisille ja sokaisee heidät niin että he eivät enää löydä Jumalan luo vievää tietä.

Sinä väität että Jumala on järjestänyt osalle luomistaan iankaikkisen elämän ja toiselle osalle iankaikkisen kärsimyksen. Kuinka sinä voisit opettaa mitään Jumalasta jos tunnet Hänet noin huonosti?

Käänny pois harhoistasi ja tutki raamattua oppiaksesi Jumalan tuntemusta.

• ihmispuheita. kirjoitti:

Olivatko opetuslapset Jeesukselle avuksi kun hän uhrasi itsensä meidän edestämme? Eivät olleet.

Ei Jumalan tekoihin tule ihmisen puuttua - kun Jumala tekee kummallisen tekonsa - ei siinä ihmistä tarvita.

Ihmísen tehtävä on KERTOA siitä MINKÄLAINEN Jumala ON ja miten Jumala Jeesuksessa pelastaa ihmisen.

Ihmisen tulee tehdä hyvää ja rukoilla syntisten puolesta, myös vihollistensa puolesta - ei ihmisen tehtäviin kuulu vihan lietsonta.

Sen joka ei itse tiedä minkälainen Jumala on, ei pitäisi ryhtyä opettajaksi koska hän puheillaan antaa Jumalasta epäoikeudenmukaisen ja väärän kuvan ihmisille ja sokaisee heidät niin että he eivät enää löydä Jumalan luo vievää tietä.

Sinä väität että Jumala on järjestänyt osalle luomistaan iankaikkisen elämän ja toiselle osalle iankaikkisen kärsimyksen. Kuinka sinä voisit opettaa mitään Jumalasta jos tunnet Hänet noin huonosti?

Käänny pois harhoistasi ja tutki raamattua oppiaksesi Jumalan tuntemusta.

Käärmeen päätä on tarkoitus tallata, eikä Jumalan päätä tallata. Jeesuksen verta polkea maahan.
        Lopeta hyvän sään aikana minun Isäni halventaminen!

Joh. 9:34
        He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Sinä olet kokonaan synneissä syntynyt, ja sinä tahdot opettaa meitä!" Ja he ajoivat hänet ulos.

JUMALA ON HYVÄ ISÄ

Joh. 14:26
        Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.

2. Piet. 1:3
        Koska hänen jumalallinen voimansa on lahjoittanut meille kaiken, mikä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan, hänen tuntemisensa kautta, joka on kutsunut meidät kirkkaudellaan ja täydellisyydellään.

Luuk. 10:21
        Silloin Pyhä Henki täytti Jeesuksen riemulla, ja hän sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, siitä, että olet salannut tämän järkeviltä ja viisailta mutta olet ilmoittanut sen lapsenmielisille. Näin sinä, Isä, olet hyväksi nähnyt. [10:21,22: Matt. 11:25-27].

pieni ihminen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      96
      1515
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1043
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      403
      911
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      163
      890
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      743
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      737
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      678
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76