Vaalea Iäkäs Naisnäyttelijä

Marg Helgenberger

C.S.I:ssä oleva se iäkkäämpi vaalea nainen, näyttää ihan hirveältä luonnonoikulta. Ulkonäkö muistuttaa Michael Jacksonia. Tällä viittaan tietysti faktoihin hänen plastiikkakirurgisista toimenpiteistä. Suuta, Nenää ja muutenkin naamaa leikelty niin vietävästi. Näyttää todella friikiltä.

vertaa http://2001.hiff.fi/gfx/uutiset/20020520jackson_3.jpg

ja
http://cdn.channel.aol.com/tv/csi-helgenberger-132x88a040407.jpg

13

1144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mölkhö

      Kaikki tämän sarjan ämmät ovat hirveän näköisiä haaskoja.Se uusin nyt on vähän parempi.

      • Ärsyttää Tosi Paljon

        No joo, eikä silläkään voi lohduttautua että Miamissa ja NY:ssä ihan sama juttu. Se Bonasera on ihan hirvee räyskä...ruma ku mikä ja ihan lautakin.
        Samoin ku se blondi jolla on se kamalan kuulloinen ääni siellä Miamin laboratoriossa. Tai se afrikanamerikkalainen nainen joka aina lässyttää niille ruumiille, tyyliin "yritit vain päästä karkuun" "mitä sinä teit täällä, tyttö-pieni?" jne... aivan niinkuin tuollaiset nyt suhtautuisivat jotenkin myötätunnolla esim. johonkin prostituoidun raatoon jonka löytää jostain kadulta. Yeah, Right.


      • dddddddddddd

        onneksi ei miehissäkään ole kehumista.


    • hupaisaa...

      "Iäkäs" naisnäyttelijä???? Johan pomppas....

      • vanhuus on homo

        no tota, mielestäni viiskymppinen ei enää ole mikään nuori neitokainen...


    • popppp

      Catherine on hottis.

      • Mutta sitäkin ihmettelen

        Mä en vaan miksi pitää 5kymppisen naisen pukeutua sellasiin teinivaatteisiin?


      • koskaan nähnyt
        Mutta sitäkin ihmettelen kirjoitti:

        Mä en vaan miksi pitää 5kymppisen naisen pukeutua sellasiin teinivaatteisiin?

        En ole koskaan nähnyt teineillä sellaisia vaatteita kuin CSI:n Catherine Willowsilla.


    • katselijatar

      raiskauksensa, kuka teki ym. ?

      • ihan oikein sille

        HAHA! Raiskattiinko se ? Ihan oikein sille, mitäs luulee olevansa jotain! muahahahah! mä sain tästä lulzit


      • -.-.-.---

      • ppppppp

    • se on mielipiteeni

      Marg on todella hyvärunkoinen nainen. Ihmeellistä panettelua väittää häntä Michael Jacksonin näköiseksi. Eihän Marg enää voikaan näyttää miltään 25-vuotiaalta, koska hän on paljon vanhempi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      31
      1459
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe