C.S.I:ssä oleva se iäkkäämpi vaalea nainen, näyttää ihan hirveältä luonnonoikulta. Ulkonäkö muistuttaa Michael Jacksonia. Tällä viittaan tietysti faktoihin hänen plastiikkakirurgisista toimenpiteistä. Suuta, Nenää ja muutenkin naamaa leikelty niin vietävästi. Näyttää todella friikiltä.
vertaa http://2001.hiff.fi/gfx/uutiset/20020520jackson_3.jpg
ja
http://cdn.channel.aol.com/tv/csi-helgenberger-132x88a040407.jpg
Vaalea Iäkäs Naisnäyttelijä
13
1435
Vastaukset 13
- mölkhö
Kaikki tämän sarjan ämmät ovat hirveän näköisiä haaskoja.Se uusin nyt on vähän parempi.
- Ärsyttää Tosi Paljon
No joo, eikä silläkään voi lohduttautua että Miamissa ja NY:ssä ihan sama juttu. Se Bonasera on ihan hirvee räyskä...ruma ku mikä ja ihan lautakin.
Samoin ku se blondi jolla on se kamalan kuulloinen ääni siellä Miamin laboratoriossa. Tai se afrikanamerikkalainen nainen joka aina lässyttää niille ruumiille, tyyliin "yritit vain päästä karkuun" "mitä sinä teit täällä, tyttö-pieni?" jne... aivan niinkuin tuollaiset nyt suhtautuisivat jotenkin myötätunnolla esim. johonkin prostituoidun raatoon jonka löytää jostain kadulta. Yeah, Right. - dddddddddddd
onneksi ei miehissäkään ole kehumista.
- hupaisaa...
"Iäkäs" naisnäyttelijä???? Johan pomppas....
- vanhuus on homo
no tota, mielestäni viiskymppinen ei enää ole mikään nuori neitokainen...
- popppp
Catherine on hottis.
- Mutta sitäkin ihmettelen
Mä en vaan miksi pitää 5kymppisen naisen pukeutua sellasiin teinivaatteisiin?
- koskaan nähnyt
Mutta sitäkin ihmettelen kirjoitti:
Mä en vaan miksi pitää 5kymppisen naisen pukeutua sellasiin teinivaatteisiin?
En ole koskaan nähnyt teineillä sellaisia vaatteita kuin CSI:n Catherine Willowsilla.
- katselijatar
raiskauksensa, kuka teki ym. ?
- ihan oikein sille
HAHA! Raiskattiinko se ? Ihan oikein sille, mitäs luulee olevansa jotain! muahahahah! mä sain tästä lulzit
- -.-.-.---
Eihän Catherinea raiskattu. Hän luuli tulleensa raiskatuksi, koska ei muistanut yön tapahtumista mitään.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000001586&posting=22000000028626254 - ppppppp
-.-.-.--- kirjoitti:
Eihän Catherinea raiskattu. Hän luuli tulleensa raiskatuksi, koska ei muistanut yön tapahtumista mitään.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000001586&posting=22000000028626254Edellisen viestin päivämääräksi tuli 2002! Vau.
- se on mielipiteeni
Marg on todella hyvärunkoinen nainen. Ihmeellistä panettelua väittää häntä Michael Jacksonin näköiseksi. Eihän Marg enää voikaan näyttää miltään 25-vuotiaalta, koska hän on paljon vanhempi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?242533Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko881662- 1351043
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.143783Älä unohda minua
Nainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit si80759Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv100750- 54722
- 13697
On väärin
Tykätä ja haluta sua kun tilanne täysin mahdoton mutta minkäs teet. Mun sisällä roihuaa 🔥 kunpa tietäisit mitä sä minus43652Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v12638Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan100637- 49580
- 142579
Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.44579- 65571
- 42540
Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä54528S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi
Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan14526Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota36520Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas29516