Oikeutta Eläimille-järjestö turkistarha iskun takana?

hiphei

Näyttää taas että Oiketta Eläimille-järjestö hyppii yhteiskunnan silmille. Toivottavasti iskun kohteena ollut yrittäjä jaksaa jatkaa yrittämistä ja siten myös valtion verotulojen kartuttamista.

11

680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ääliöt vituttaa!

Nämä idiootit pitää ottaa kiinni ja asettaa syytteeseen luonnon tuhoamisesta.

Noin ääliömäisiin tekoihin ei normaalilla järjellä varustetut ihmiset kykene. Tuollaisen tempun tekijöillä viiraa pahemman kerran, ei olekaikki käet kellossa kotona!

• Vanha keppu

Aivan oikein. Kaikki sossutuet ym.avustukset kylmästi pois noilta ääliöiltä. Purevat ruokkivaa kättä.

• hävetkää!!!

Vankilaa ja rajut sakot näille vapauttaja rikollisille. Kun käy lukemassa noita eläinoikeusfoorumeitten juttuja niin siellä tietenkin pitävät hienona/hyvänä asiana näitä iskuja. Ei voi ymmärtää, siis eläinten tappaminen ja rääkkäys on hienoa. Just.

On se varmasti hienoa kun minkit pääsevät loikkimaan vapaana muutaman hetken ja tuhoamaan ympäristöään kunnes kuolo korjaa talteen. Kannattaisi lähteä varmaan ajamaan sitä asiaansa LAILLISESTI ja viisaasti eteenpäin jotta saisi vähän rispektiä asialle.

Toivottavasti rikolliset saataisiin kiinni ja pistettäisiin korvaamaan vap.. tappamansa minkit!
      Kaikki tuki tarhaajille, se on LAILLINEN elinkeino kun taas vapautustoiminta EI OLE!

• nettiin kun kiinni jäävät.

minulla jo muutama hyvä kasvokuva aikaisemmista terroristeista ja kunhan enemmän niin kaikki kuvat oikeinen nimineen ja tekoineen tulee julkisiksi.tottakai ulkomaalaiselle palvelimelle:=)

• viherpiiperö

"Kannattaisi lähteä varmaan ajamaan sitä asiaansa LAILLISESTI ja viisaasti eteenpäin jotta saisi vähän rispektiä asialle."

No onhan Helsingissä joka viikko näitä mielenosoituksia, mutta niitäkin ihmiset väheksyvät ("painukoot mielenosoittajahippitakkutukat pellolle itkua tuhertamaan, ei niitä täällä tarvita laillista elinkeinoa vastustamaan").

• juuri niin
        viherpiiperö kirjoitti:

"Kannattaisi lähteä varmaan ajamaan sitä asiaansa LAILLISESTI ja viisaasti eteenpäin jotta saisi vähän rispektiä asialle."

No onhan Helsingissä joka viikko näitä mielenosoituksia, mutta niitäkin ihmiset väheksyvät ("painukoot mielenosoittajahippitakkutukat pellolle itkua tuhertamaan, ei niitä täällä tarvita laillista elinkeinoa vastustamaan").

Oliskohan OE;n toiminnassa jotain sellaista, että olisivat itse saaneet sen aikaan?:)

• viherpiiperö
        juuri niin kirjoitti:

Oliskohan OE;n toiminnassa jotain sellaista, että olisivat itse saaneet sen aikaan?:)

Onko järkeä hokea "tehkää jotain laillista" kun sitten kumminkin kun jotain laillista tehdään, niin sitäkin vain halveksitaan. Tätä tarkoitin.

• juuri niin
        viherpiiperö kirjoitti:

Onko järkeä hokea "tehkää jotain laillista" kun sitten kumminkin kun jotain laillista tehdään, niin sitäkin vain halveksitaan. Tätä tarkoitin.

Kukapa OE:tä enää vakavasti ottaa juuri laittomuuksista johtuen...

• viherpiiperö
        juuri niin kirjoitti:

Kukapa OE:tä enää vakavasti ottaa juuri laittomuuksista johtuen...

Suurin osa OE:laisista on lakia noudattavia, rehellistä työtä tekeviä kunnon kansalaisia.

• mappi
        viherpiiperö kirjoitti:

Suurin osa OE:laisista on lakia noudattavia, rehellistä työtä tekeviä kunnon kansalaisia.

Mikään muu nuorisojärjestö ei ole niin selkeästi sotkeutunut rikoksiin kuin Oe.

• vapauttaja idiootti

niitten minkkien kanssa 2 viikoks samaan häkkiin kun kerran niin tykkää niistä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3616
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2993
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      9
      2896
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2343
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1659
    Aihe