OP visaelectron

Mar

Onko kellään tietoa että tuleeko osuuspankilta uusi kortti automaattisesti kun vanha käy umpeen? Mulla menee tänään umpeen voimassa olo eikä ole mistään uudesta kortista ilmoitettu verkkopankissa eikä postikaan ole tuonut mitään ilmoitusta. Koitin OPn sivuilta katsoa jotain tietoa mutta eipä siellä ollut (ainakaan en nähnyt) mainintaa että mitä tapahtuu kun kortin voimassaolo päättyy...???

12

1497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Electron

      Minulle on aina tullut uusi Electron osuuspankista muutamaa viikkoa ennen voimassaolon päättymistä. Tästä on kylläkin tullut myös verkkopankissa tieto. Ehkäpä sinulla on erilainen asiakassuhde tai korttisopimus - soittele pankkiisi ja kysy.

      • Electron

        Katso verkkopankista "Omat pankkiasiat" - sieltä näet käytössäsi olevat kortit. Jokaisesta kortista näet myös kortin tilan (siellä voisi uudesta kortista olla esim. "saapunut konttoriin"). Jos siellä ei ole mitään lisäinformaatiota, niin ota vaan yhteyttä pankkiisi. Jos soittaminen ei maistu, voit aina lähettää viestin verkkopankista.


    • nopeesti

      nopeesti yhteyttä pankkiin, sillä korttisi on joko joku vienyt tai hävinnyt tietokone ongelmien vuoksi.
      ps: älä koskaan anna pankin lähettää korttiasi postin kautta vaan ha se pankista.

    • nasu_napi

      ei kannata ottaa visa electronia lainkaan. sillä ei tee mitään. kannattaa ottaa oikea op visa kortti plussa ominaisuudella. ainakin op visa kortti uusitaan verkkopankin kautta itse, helppoa ja mukavaa, siellä pystyy tekemään muutoksiakin, esim. kortin kuvan vaihto jne.

      • .oa

        aloittajalle,
        AINA tulee tieto jollain lailla, jo kuukautta ennen,
        postissa, verkkopankissa, riippuen kuinka olen "sopinut"

        kotiin lähettämisestä pitää sopia, mutta nykyään sitä aina ehdottaan eniten.
        --------------------


        "lopettajalle"

        "kannattaa ottaa oikea op visa kortti plussa ominaisuudella".

        Minusta kannattaa ottaa tämänlainen ja sitten vasta miettiä muita maksullisia.
        ”OP-Visa Electron on maksuton 10–25 -vuotiaille.”



        En näe mitään "kannattavuusjuttua" Visa kortissa,
        toki aivan hyvä ja kätevä on, jos tarvitsee,
        ulkomaan verkkokaupassa ja Amerikan mantereella tärkeäkin

        Tuo 1 kk maksun viivästymisellä ei käytännössä säästä puoltakaan vuosimaksusta.
        Ja jos säästää, jos touhuaa erityisen kiinnostuneena,
        silloinkin säästää vain hivenen, sen saman säästön saa helpommin,
        vaikkapa pulloja keräämällä ja samalla
        SAA RAITISTA ILMAA JA LIIKUNTAA.

        Myös, vuosikymmenien kokemuksella luottokorteista voin sanoa.
        Meillä on niissä tullut vääriä laskutuksia,
        meillä tulee luotokorttilaskussa vain laskuun tililtä veloituspäivä,
        eikä kuten Electron kortilla kaupantekopäivä.
        Vasta silloin kun ei pienet virheet haittaa voi surutta käyttää kaikkia kortteja.

        Toki meilläkin on kolmen pankin Visat ja niissä rinnakkaiskortteja,
        Finnair, Amex, ym. mutta ei niissä silti mitään järkeä ole, tai kannattavuutta.

        Ajattelen tavallinen pulliainen ja normaali elämä.

        Meillä on olut mukana päivittäin vain, 5 henkisessä perheen iskällä ja äidillä,
        OP-Visa Electron, johon Plussa-ominaisuus.
        Yhtään viehettä ei ole tullut, vaikka joskus tulee kymmenenkin sivua ostoksia.
        Lisäksi on puhelimen kannen alla 50 € seteli.


      • ehdottomasti visa electronia,silloin näät heti mitä tililtä veloitetaan ja tiedät tarkkaan saldosi.
        sitten vielä:ulkomailla kun nostat käteistä se lähtee tililtäsi eikä kuormita luottokortin luottorajaa.Itselläni on kahden pankin pankkikortti,masteri ja amex,mutta silti käytän visa electronia miltein aina.tämä minun mielipiteeni.


      • pohatta
        arvo-poika kirjoitti:

        ehdottomasti visa electronia,silloin näät heti mitä tililtä veloitetaan ja tiedät tarkkaan saldosi.
        sitten vielä:ulkomailla kun nostat käteistä se lähtee tililtäsi eikä kuormita luottokortin luottorajaa.Itselläni on kahden pankin pankkikortti,masteri ja amex,mutta silti käytän visa electronia miltein aina.tämä minun mielipiteeni.

        Ei visa electronilla tee mitään. Se ei käy moneenkaan paikkaan maksuvälineeksi, ongelmia tulee.

        Ei ole foordi auto eikä margariini voita.. eikä visa electron visa.

        Kannattaa ottaa visa, visa on paras kortti.


      • syystä
        arvo-poika kirjoitti:

        ehdottomasti visa electronia,silloin näät heti mitä tililtä veloitetaan ja tiedät tarkkaan saldosi.
        sitten vielä:ulkomailla kun nostat käteistä se lähtee tililtäsi eikä kuormita luottokortin luottorajaa.Itselläni on kahden pankin pankkikortti,masteri ja amex,mutta silti käytän visa electronia miltein aina.tämä minun mielipiteeni.

        mullakin electroni. Ei pysty tuhlaamaan enempää kuin saldo antaa myöten.
        Toki myös omistan masterin ikään kuin varalla niitä harvoja tilanteita varten joissa electroni ei pelitä. Ovat muuten aika harvinaisia...


      • pohatta kirjoitti:

        Ei visa electronilla tee mitään. Se ei käy moneenkaan paikkaan maksuvälineeksi, ongelmia tulee.

        Ei ole foordi auto eikä margariini voita.. eikä visa electron visa.

        Kannattaa ottaa visa, visa on paras kortti.

        visa electroni tökkii välillä suomen alueella,mutta norjassa ,saksassa ja jopa venäjällä on toiminut tosi hyvin.ilmeisesti et käy suomen rajojen ulkopuolella?


      • arvo-poika kirjoitti:

        visa electroni tökkii välillä suomen alueella,mutta norjassa ,saksassa ja jopa venäjällä on toiminut tosi hyvin.ilmeisesti et käy suomen rajojen ulkopuolella?

        kerro miten visa on paras kortti?entä master ,amex ja diners?


      • pohatta
        arvo-poika kirjoitti:

        kerro miten visa on paras kortti?entä master ,amex ja diners?

        Ei oo margariini voita eikä ford auto. Eikä 'visa electron' oo visa. Got it?

        Amexissa on kieltämättä aika hyvä juttu se platinum amex, messuilla tyrkyttivät sen väkisin vuodeksi ilmaiseksi. Esim. matkavakuutukset ovat selvästi amexin etuja.

        Visasta en silti luovu ja se on kaikkein ihquin kortti.
        Got it?


    • Mrtth

      Hei! Minulle tulee sillointällöin maksettavaksi 1 - 3 euron parkkimaksu, joka menee creditille. On käynnistynyt tod.näk. vaimon kortista. Vaihdoimme juuri ja tästä syystä vaimon kortin vain visaelectroniin. En ole antanut lupaa maksaa näitä laskuja. Miten varmistan, ettei niitä enää makseta vai loppuuko maksujen maksu tällä kortin vaihdolla?
      Martti Koivumäki kt 193566 ss 3285

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe