http://www.vasa.abo.fi/luc/soderfjarden/fi/fi_projekt.htm
Söderfjärdenin lintualueet sijaitsevat Mustasaaren kunnan Sulvan ja Munsmon kylässä. Söderfjärden kuuluu EU:n Natura 2000 -verkostoon runsaan linnustonsa ansiosta, ja se on useiden lintulajien levähdys- ja pesimispaikka.
Nyt sitten ekoterroristit vapauttivat viime yönä 2500 minkkiä tuhoamaan alueen lintukantaa. Näin siis toimii "eläinsuojelijat". Toivottavasti kyseiset rikolliset nähdään mahdollisimman pian kiven sisässä.
Söderfjärdenin tuho?
8
500
Vastaukset
- usein käyn
söderfjärdenillä lasteni kanssa sen eläin rikkauden takia, siellä näkee moni lintulajeja, pien nisäkkäitä ym..ym.
Nyt jotkut ajattelemattomat terroristit ovat päästäneet murhaavan minkkilauman luontoon tappamaan:(
Aion ottaa kouluihin yhteyttä ja yrittää opettajien kautta saada lasten tietoisuuteen tämän seikan että minkki ei kuulu luontoon, ja että niiden vapauttaminen on kaikkea muuta kuin ELÄINSUOJELUA.
Sillä tiedän että kouluissa levitetään nuorille herkässä iässä oleville animalian ja muiden terroristi järjestöjen propagandaa jo hurahtaneiden toimesta, nuo hurahtaneet muuten tunnistaa 80 luvun anarkisi(punk rock)tyyppisestä pukeutumisesta ja lävistyksistä, ja hiukset ovat yleensä värjätyt räikeäksi ja takussa joka suuntaan.
Tekemillänne iskuilla aiheutatte muulle luonnolle korjaamatonta ja PYSYVÄÄ tuhoa...HANKKIKAA AIVOT.- metsästäjätkin
levitä täyttä potaskaa ja propakandaa kouluissa. Esittelevät toimintaansa riistanhoitona ja luonnonystävyytenä sekä luonnonkunnioituksena. Vähänkin asiaa tietävä huomaa kyseiset perusteet täydeksi paskaläjäksi. Mutta jos joku muu kuin metsästäjä tekee mitä hyvänsä, niin kyllä alkaa lässytys ja räkytys.
Jos veisit kersasi joku kerta saaristoidylin sijaan paikalliselle turkistarhalle ja selittäisit miksi on niin tärkeää, että nämä eläimet istuvat elinkautistaan turkin tai turkiskauluksen vuoksi ahtaissa häkeissään.
ja samalla voisit myös selittää miksei koiraa saa pitää samankaltaisissa olosuhteissa!
Minkki ei kuulu luontoon? Mihin sitten? - Avaruuteen?
Kyllä luontoäiti on kaikessa viisaudessa tarkoittanut kaikki eläimet luontoon, ihminen on vain typeryyttään levitellyt lajeja jotka eivät "istu" paikalliseen ekosysteemiin.
Ja kiva tuo ulkonäön perusteella leimaaminen, kertoo paljon kirjoittajan arvomaailmasta!:)
Olisi vielä kiva kuulla mitä mieltä olet rumista ihmisistä? - Sitä minäkin, joutaisivat kuolla pois!
Ps. Ota kunnon kännit, niin helpottaa!- ottaa kouluihin
metsästäjätkin kirjoitti:
levitä täyttä potaskaa ja propakandaa kouluissa. Esittelevät toimintaansa riistanhoitona ja luonnonystävyytenä sekä luonnonkunnioituksena. Vähänkin asiaa tietävä huomaa kyseiset perusteet täydeksi paskaläjäksi. Mutta jos joku muu kuin metsästäjä tekee mitä hyvänsä, niin kyllä alkaa lässytys ja räkytys.
yhteyttä asian tiimoilta jos se sinua vaivaa, minä todella aion ottaa tuon "eläinsuojelu" aktivismin tiimoilta.
Ps, sain tietää että nämä "eläinsuojelijat" ovat joissain kouluissa pitäneet esitelmiä...todella törkeää antaa terroristeille puheenvuoroja. - on ohitettu
jtguytiooiyhvb kirjoitti:
Jos veisit kersasi joku kerta saaristoidylin sijaan paikalliselle turkistarhalle ja selittäisit miksi on niin tärkeää, että nämä eläimet istuvat elinkautistaan turkin tai turkiskauluksen vuoksi ahtaissa häkeissään.
ja samalla voisit myös selittää miksei koiraa saa pitää samankaltaisissa olosuhteissa!
Minkki ei kuulu luontoon? Mihin sitten? - Avaruuteen?
Kyllä luontoäiti on kaikessa viisaudessa tarkoittanut kaikki eläimet luontoon, ihminen on vain typeryyttään levitellyt lajeja jotka eivät "istu" paikalliseen ekosysteemiin.
Ja kiva tuo ulkonäön perusteella leimaaminen, kertoo paljon kirjoittajan arvomaailmasta!:)
Olisi vielä kiva kuulla mitä mieltä olet rumista ihmisistä? - Sitä minäkin, joutaisivat kuolla pois!
Ps. Ota kunnon kännit, niin helpottaa!en ole tähänkään päivään asti noteerannut hullujen puheita :D
- minkkejä luontoon
jtguytiooiyhvb kirjoitti:
Jos veisit kersasi joku kerta saaristoidylin sijaan paikalliselle turkistarhalle ja selittäisit miksi on niin tärkeää, että nämä eläimet istuvat elinkautistaan turkin tai turkiskauluksen vuoksi ahtaissa häkeissään.
ja samalla voisit myös selittää miksei koiraa saa pitää samankaltaisissa olosuhteissa!
Minkki ei kuulu luontoon? Mihin sitten? - Avaruuteen?
Kyllä luontoäiti on kaikessa viisaudessa tarkoittanut kaikki eläimet luontoon, ihminen on vain typeryyttään levitellyt lajeja jotka eivät "istu" paikalliseen ekosysteemiin.
Ja kiva tuo ulkonäön perusteella leimaaminen, kertoo paljon kirjoittajan arvomaailmasta!:)
Olisi vielä kiva kuulla mitä mieltä olet rumista ihmisistä? - Sitä minäkin, joutaisivat kuolla pois!
Ps. Ota kunnon kännit, niin helpottaa!ja paljon, tappaa linnut pois paskomasta mun auton päälle, samaa mieltä kanssasi ne kuuluu luontoon.
- Linkolan linjoilla
jtguytiooiyhvb kirjoitti:
Jos veisit kersasi joku kerta saaristoidylin sijaan paikalliselle turkistarhalle ja selittäisit miksi on niin tärkeää, että nämä eläimet istuvat elinkautistaan turkin tai turkiskauluksen vuoksi ahtaissa häkeissään.
ja samalla voisit myös selittää miksei koiraa saa pitää samankaltaisissa olosuhteissa!
Minkki ei kuulu luontoon? Mihin sitten? - Avaruuteen?
Kyllä luontoäiti on kaikessa viisaudessa tarkoittanut kaikki eläimet luontoon, ihminen on vain typeryyttään levitellyt lajeja jotka eivät "istu" paikalliseen ekosysteemiin.
Ja kiva tuo ulkonäön perusteella leimaaminen, kertoo paljon kirjoittajan arvomaailmasta!:)
Olisi vielä kiva kuulla mitä mieltä olet rumista ihmisistä? - Sitä minäkin, joutaisivat kuolla pois!
Ps. Ota kunnon kännit, niin helpottaa!Taidanpa nyt tietää ainakin yhden täysin turhan ihmisyksilön, joka ei kuulu mihinkään luontoon.
Linkolan linjoilla kirjoitti:
Taidanpa nyt tietää ainakin yhden täysin turhan ihmisyksilön, joka ei kuulu mihinkään luontoon.
Eix sitä vois olla ihmisiksi vaikka eri mieltä ollaankin.:)
Ja nyt kysyn sulta jo kolmannnen kerran(?) - Miksi joku eläinlaji on arvokkaampi kuin tiedostava yksilö!
vai uskotko johonkin äitimaan "yliluonnolliseen" tietoisuuteen?
Ja miksette te "ekonatsit" suojele vaikka uhanalaisia kivilajeja - timantit, sun muut kivilajit ovat kovaa vauhtia hupenevassa tästä, yhdestä kymmenestä miljoonasta asuinkelpoisesta planeetasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368