Olen kuullut että appelsiinimehu/fanta sopisi Red catin kanssa hyvin yhteen, onko kokemuksia? Juoman muuttuessa oranssiksi tuleeko väristä tunkkaisempi mehulla, kannattaisiko pistää ennemminkin fantaa? Booliin aion nämä juomat pistää vodkan lisäksi, mikäli toimivat hyvin yhteen. En pysty etukäteen testailemaan ja siksi kysyn neuvoa.
Red Cat, mikä juoma sopii siihen lisäksi?
6
5914
Vastaukset
- Mou
Myös Juissin hedelmämehu on hyvää Red Catin kanssa - ei oo niin tunkkasen näköstä ku aplarimehu. =)
- tosi hyvin
ja reilusti jäitä
- kambs
Mun mielestä tulee melkolailla kelkan makuista kun laittaa appelsiinimehua ja redcattia sopivassa suhteessa. Appelsiini mehua ei terveyssyistä kannata liikaa juoda.
- asdddasddd
EuroShopper Energy Drink Red Cat = naminam ♥
- nannaaaa oikeesti
kesä kissa drinkki eli rad cattii ja fantaa= täydellisyyttä
- redcat<3
ostat 1.5 litran fanta exotic tai verigreippi pullon otat sielt reilu puol litraa poies ja heität sen redcatin sin! naminami :3
toimii tosihyvin koska sen fanta verigreippi/exotic maistuu ihan samalt ko red cat (mut alkoholi ei tietenkää siin maistu) :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.834873- 1902268
- 1331869
- 371828
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231598- 1781520
- 751492
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136