BACK IN THE USSSR!!!

18

1771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...sukulaiset Uralilta.

      Kukapa sukulaistensa murhaajia kotiinsa haluaisi.

      P.S.
      "Grey-Wolvesit" eivät tiedä näistä asioista niin mitään. Larppikerho.

      • hengissä mekin olemme :)


        "Uraaliin niin että nuppi tutisee"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Miksi?
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        hengissä mekin olemme :)


        "Uraaliin niin että nuppi tutisee"


        MarttyyriMallari-TTt

        Puna armeija tuli Karjalaan, ertä nuppi tutisi. Miksi hyväksyt sen?


      • Miksi? kirjoitti:

        Puna armeija tuli Karjalaan, ertä nuppi tutisi. Miksi hyväksyt sen?

        He tulivat ja ottivat karjalan haltuunsa ja on parempi ettei asiasta enää puhuta täällä.


        "Voittaja on aina oikeassa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • on parempi?
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        He tulivat ja ottivat karjalan haltuunsa ja on parempi ettei asiasta enää puhuta täällä.


        "Voittaja on aina oikeassa"


        MarttyyriMallari-TTt

        Miksi on parempi, että asiasta ei puhuta? Hyväksytkö sananpvapauden rajoittamisen?

        Pitääkö sinun mielestä jonkun sanella, mistä saa puhua, mistä ei?


      • on parempi? kirjoitti:

        Miksi on parempi, että asiasta ei puhuta? Hyväksytkö sananpvapauden rajoittamisen?

        Pitääkö sinun mielestä jonkun sanella, mistä saa puhua, mistä ei?

        on olemassa karjala-aiheinen keskustelualue.
        Siellä saa melskata kaikessa rauhassa siitä asiasta.


        "Annetaan rajojen olla niinkuin ne ovat nyt"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ....
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        on olemassa karjala-aiheinen keskustelualue.
        Siellä saa melskata kaikessa rauhassa siitä asiasta.


        "Annetaan rajojen olla niinkuin ne ovat nyt"


        MarttyyriMallari-TTt

        Kyllä täälläkin saa. Karjala liittyy myös historiaan.


      • .... kirjoitti:

        Kyllä täälläkin saa. Karjala liittyy myös historiaan.

        mikä siinä aiheessa on epäselvää? Me menetimme Karjalan ja venäläiset ovat asuneet siellä jo vuosikymmeniä. Mitä venäläiset mahtavat tuumia, kun me täällä hourailemme Karjalan palautuksesta. Sellaiset puheet kuulostavat heistä hyökkääviltä.
        Oletko sinä valmis taistelemaan alueen puolesta joka on menetetty lopullisesti?



        "Eikö kaksi hävittyä sotaa riitä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ....
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mikä siinä aiheessa on epäselvää? Me menetimme Karjalan ja venäläiset ovat asuneet siellä jo vuosikymmeniä. Mitä venäläiset mahtavat tuumia, kun me täällä hourailemme Karjalan palautuksesta. Sellaiset puheet kuulostavat heistä hyökkääviltä.
        Oletko sinä valmis taistelemaan alueen puolesta joka on menetetty lopullisesti?



        "Eikö kaksi hävittyä sotaa riitä"


        MarttyyriMallari-TTt

        "mikä siinä aiheessa on epäselvää? Me menetimme Karjalan ja venäläiset ovat asuneet siellä jo vuosikymmeniä."

        Ei se olekaan epäselvää. Silti sinä et kiellä siitä keskustelua tai tuon alueen paalutuksen halaumaista.

        "Mitä venäläiset mahtavat tuumia, kun me täällä hourailemme Karjalan palautuksesta. Sellaiset puheet kuulostavat heistä hyökkääviltä."

        Tuumikoot, ihan mitä lystäävät. Itse asuvat suomalaisilta ryötetyillä mailla.

        "Oletko sinä valmis taistelemaan alueen puolesta joka on menetetty lopullisesti?"

        Olen valmis kannattamaan alueen palautusta Suomella takaisin, vaikka maailman tappiin asti. Mitä aiot tehdä sille asialle?

        Mikään ei ole lopullista.


      • .... kirjoitti:

        "mikä siinä aiheessa on epäselvää? Me menetimme Karjalan ja venäläiset ovat asuneet siellä jo vuosikymmeniä."

        Ei se olekaan epäselvää. Silti sinä et kiellä siitä keskustelua tai tuon alueen paalutuksen halaumaista.

        "Mitä venäläiset mahtavat tuumia, kun me täällä hourailemme Karjalan palautuksesta. Sellaiset puheet kuulostavat heistä hyökkääviltä."

        Tuumikoot, ihan mitä lystäävät. Itse asuvat suomalaisilta ryötetyillä mailla.

        "Oletko sinä valmis taistelemaan alueen puolesta joka on menetetty lopullisesti?"

        Olen valmis kannattamaan alueen palautusta Suomella takaisin, vaikka maailman tappiin asti. Mitä aiot tehdä sille asialle?

        Mikään ei ole lopullista.

        otatko huomioon, että suurin osa suomen kansasta ei ole samaa mieltä kanssasi ja sinä ja sinunkaltaiset vaarannatte suomen idänsuhteet puheillanne? Karjala on menetetty sodassa ja sitä ei ilman sotaa saada takaisin. Ollaan mieluummin tyytyväisiä nykytilanteeseen, eikä lähdetä lyömään päätämme Karjalan mäntyyn kolmatta kertaa, koska sen jälkeen me menetämme koko suomen.


        "Tyhmäkin voi oppia"


        MarttyyriMallari-TTt


      • säälittävä persoona.
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        otatko huomioon, että suurin osa suomen kansasta ei ole samaa mieltä kanssasi ja sinä ja sinunkaltaiset vaarannatte suomen idänsuhteet puheillanne? Karjala on menetetty sodassa ja sitä ei ilman sotaa saada takaisin. Ollaan mieluummin tyytyväisiä nykytilanteeseen, eikä lähdetä lyömään päätämme Karjalan mäntyyn kolmatta kertaa, koska sen jälkeen me menetämme koko suomen.


        "Tyhmäkin voi oppia"


        MarttyyriMallari-TTt

        "otatko huomioon, että suurin osa suomen kansasta ei ole samaa mieltä kanssasi ja sinä ja sinunkaltaiset vaarannatte suomen idänsuhteet puheillanne?"

        Pitääkö minun sen takia olla sitä mieltä, kuin sitä muka on "suurin osa Suomen kansasta"? Onko Venäjä esittänyt minkäänlaista noottia siitä, että sananvapaa keskustelu "vaarantaa idänsuhteet"? Sinä puhut paskaa, yksinkertaisesti. Suomessa halutaan uskotella, että Karjalasta puhuminen "vaarantaa idänsuhteita." Se on ikivanha kikka yrittää syyllistää suomalaisia jälleen kerran, ja saada kyykylleen itäänpäin.

        Opettele edes kirjoittamaan Suomi isolla alkukirjaimella, vaikka vihaatkin tätä maata sydämesi pohjasta.

        "Ollaan mieluummin tyytyväisiä nykytilanteeseen, eikä lähdetä lyömään päätämme Karjalan mäntyyn kolmatta kertaa, koska sen jälkeen me menetämme koko suomen."

        Eipä olisi tarvinnut lähteä lyömään päätään mihinkään mäntyyn, ellei puna-armeija olisi hyökännyt laittomalla hyökkäyssodalla maahamme ja yrittänyt miehittää sen.

        Tyhmä voi kyllä oppia, sinä et tunnu oppivan.


      • säälittävä persoona. kirjoitti:

        "otatko huomioon, että suurin osa suomen kansasta ei ole samaa mieltä kanssasi ja sinä ja sinunkaltaiset vaarannatte suomen idänsuhteet puheillanne?"

        Pitääkö minun sen takia olla sitä mieltä, kuin sitä muka on "suurin osa Suomen kansasta"? Onko Venäjä esittänyt minkäänlaista noottia siitä, että sananvapaa keskustelu "vaarantaa idänsuhteet"? Sinä puhut paskaa, yksinkertaisesti. Suomessa halutaan uskotella, että Karjalasta puhuminen "vaarantaa idänsuhteita." Se on ikivanha kikka yrittää syyllistää suomalaisia jälleen kerran, ja saada kyykylleen itäänpäin.

        Opettele edes kirjoittamaan Suomi isolla alkukirjaimella, vaikka vihaatkin tätä maata sydämesi pohjasta.

        "Ollaan mieluummin tyytyväisiä nykytilanteeseen, eikä lähdetä lyömään päätämme Karjalan mäntyyn kolmatta kertaa, koska sen jälkeen me menetämme koko suomen."

        Eipä olisi tarvinnut lähteä lyömään päätään mihinkään mäntyyn, ellei puna-armeija olisi hyökännyt laittomalla hyökkäyssodalla maahamme ja yrittänyt miehittää sen.

        Tyhmä voi kyllä oppia, sinä et tunnu oppivan.

        suomalainen kuin sinäkin ja edelleen olen sitä mieltä, että teidän karjalaisten puheet karjalan palautuksesta vaarantavat idän suhteemme.
        Mitä varten meidän pitäisi mennä
        karjalaan takaisin? Heidän kartaltaan katsoen tilanne näyttää siltä, että meidän käsissä oleva
        karjala toimii fasistien oikopolkuna pyhään Pietarin kaupunkiin. Meidän on lopetettava tämä lässytys karjalan takaisin saamisesta, koska se menetettiin ikuisesti kesäkuussa 1944. Jos haluat mennä katsomaan kotiseutuasi, niin sinnehän järjestetään joskus kesäisin edullisia bussimatkoja.


        "Muistathan hankkia viisumin"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Lennon

      Flew in from Miami Beach BOAC
      Didn't get to bed last night
      Oh, the way the paper bag was on my knee
      Man, I had a dreadful flight
      I'm back in the USSR
      You don't know how lucky you are, boy
      Back in the USSR, yeah

      Been away so long I hardly knew the place
      Gee, it's good to be back home
      Leave it till tomorrow to unpack my case
      Honey disconnect the phone
      I'm back in the USSR
      You don't know how lucky you are, boy
      Back in the US
      Back in the US
      Back in the USSR

      Well the Ukraine girls really knock me out
      They leave the west behind
      And Moscow girls make me sing and shout
      They Georgia's always on my my my my my my my my my mind
      Oh, come on
      Hu Hey Hu, hey, ah, yeah
      yeah, yeah, yeah
      I'm back in the USSR
      You don't know how lucky you are, boys
      Back in the USSR

      Well the Ukraine girls really knock me out
      They leave the west behind
      And Moscow girls make me sing and shout
      They Georgia's always on my my my my my my my my my mind

      Oh, show me round your snow peaked
      mountain way down south
      Take me to you daddy's farm
      Let me hear you balalaika's ringing out
      Come and keep your comrade warm
      I'm back in the USSR
      Hey, You don't know how lucky you are, boy
      Back in the USSR
      Oh, let me tell you honey

      • Lennon oli kuuluisa rehellisyydestä ja suorapuheisuudesta.


        "Älkää pelätkö heitä turhaan"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Pussinperä
      • kummallista tuo

        Että pitäisi olla siis ylpeitä vaan osasta suomalaisuutta, siitä mikä on länsimaista perinnettä? No aika erikoista patriotismia tuo kyllä.


      • Born in China

        ... se oli sitten 1,2 biljoonaa taalaa!

        Taaloina emme ota vastaan vaan ainoastaan
        euroina ja syyskuun 1. päivän kurssilla,
        kiitos!


      • Pussinperä
        kummallista tuo kirjoitti:

        Että pitäisi olla siis ylpeitä vaan osasta suomalaisuutta, siitä mikä on länsimaista perinnettä? No aika erikoista patriotismia tuo kyllä.

        Soitetaanpa tuo pomon loistava biisi.Bonon käsi taitaa olla pipi.

        http://www.youtube.com/watch?v=lTiFKnLifCU


    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe