antti - kovassa puhuttelussa

Sielunvihollinen:
"Jos Jeesus NYT tulisi, mitäs sanoisit?"

antti:
"Olen ansainnut helvetin tulen!" (Matt.5:22).

Sielunvihollinen:
"Äläs nyt - helppohan sinun on noin sanoa, kun Jumalasi on sinut kaikin puolin suojannut. Nythän sinä ylvästelet - lankesit ylpeyden syntiin ja kevytmielisyyteen!
Mitä me enää todistajia tarvitsemme - tule mukaani! heh heh "

antti:
"Sinäpä sen sanoit - minä olen ansainnut helvetin tulen!"

Sielunvihollinen:
"Sittenhän kuulut minulle - mitä vielä viivyttelet!"

antti:
"Uskallapas koskea minuun! Sinulla ei ole minuun mitään valtaa, ellei sitä anneta sinulle ylhäältä!" (Joh 19:11).

Sielunvihollinen:
"Mutta sinä et ole vapaa, ethän; sinun lihassasi asuu synti - MINÄ tiedän sen paremmin kuin sinä!Et millään voi itseäsi puolustaa!" (Room 7. luku).

antti:
"Joh. 8:36
Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi."

Sielunvihollinen:
"Ei sinun kanssasi voi keskustella - olet mahdoton!"

antti:
"Siitä Isänikin minua usein muistuttaa - että minun on mahdotonta itseäni pelastaa!"

Sielunvihollinen:
"Joh. 9:34
He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Sinä olet kokonaan synneissä syntynyt, ja sinä tahdot opettaa meitä!" Ja he ajoivat hänet ulos."

JEESUS:
"Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi."

Sielunvihollinen:
"Matt. 8:29
Ja katso, he huusivat sanoen: "Mitä sinulla on meidän kanssamme tekemistä, sinä Jumalan Poika? Oletko tullut tänne vaivaamaan meitä ennen aikaa?"

5

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiusaaja - Raamattu kainalossa; ketunhäntä toisessa:

"Sattuipas paha onnettomuus - mitäs siis oletkaan tehnyt? Sanoohan jo Raamattu":

1. Joh. 1:10
      Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä.

1. Joh. 5:18
      Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha.

Job 9:29
      Kun minut joka tapauksessa tuomitaan syylliseksi, miksi harata vastaan?

Job 19:28
      Mutta te sanotte: "Kuinka puristamme hänestä totuuden esiin? Syyllinen hän joka tapauksessa on."

antti - usko sydämessä ja tunnustus suussa:

"Et sinä ole minun tuomarini, vaan Jumala. Sillä sanoohan jo Sanakin":

Job 10:7
      Vaikka tiedät, etten ole syyllinen ja ettei ole ketään, joka sinun käsistäsi auttaa?'

Job 10:15
      Jos olisin syyllinen, niin voi minua! Ja vaikka olisin oikeassa, en kuitenkaan voisi päätäni nostaa, häpeästä kylläisenä ja kurjuuttani katsellen.

1. Kor. 4:4
      Sillä ei minulla ole mitään tunnollani, mutta en minä silti ole vanhurskautettu, vaan minun tuomitsijani on Herra.

1. Joh. 3:20
      Jos sydämemme syyttää meitä, niin Jumala on suurempi kuin meidän sydämemme ja tietää kaikki.

JOB 19:25
      Minä tiedän, että lunastajani elää. Hän sanoo viimeisen sanan maan päällä.

• siltä,,

että Antti on ollut kaljabaarissa, ja ottanut vähän enempi kuin on tarpeen.

• siltä,, kirjoitti:

Kaljabaarin jälkeen totuus on entistäkin selvempi.

Job 19:21-29

21 Säälikää minua, säälikää, te, jotka olette ystäviäni! Jumalan käsi on koskenut minuun.
        22 Miksi tekin vainoatte minua, yhdessä Jumalan kanssa? Ettekö ole jo kylliksi minua kalvaneet?

23 Kunpa minun sanani kirjoitettaisiin muistiin, kunpa ne talletettaisiin kirjaan,
        24 uurrettaisiin kallioon ikuisiksi ajoiksi taltalla hakaten, lyijyllä piirtäen!

25 Minä tiedän, että lunastajani elää. Hän sanoo viimeisen sanan maan päällä.
        26 Ja sitten, kun minun nahkani on riekaleina ja lihani on riistetty irti, minä saan nähdä Jumalan, [19:26,27: 1. Kor. 13:12]

27 saan katsella häntä omin silmin, ja silmäni näkevät: hän ei ole minulle outo! Tätä minun sydämeni kaipaa.
        28 Mutta te sanotte: "Kuinka puristamme hänestä totuuden esiin? Syyllinen hän joka tapauksessa on."

29 Pelätkää toki miekkaa! Tuollainen kovuus on synti, joka ansaitsee kuoleman. Muistakaa: on olemassa tuomari.

Jes. 54:10
        Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.

• fariseukset moittivat
        siltä,, kirjoitti:

..Fariseukset moittivat Nasaretilaista puusepän poikaa syntisten; juomarien ja syömärien ystäväksi,...kun Jeesus seurusteli heidän kanssaan ja opetti parannukseen tekeviä hedelmiä...

Uskovaiset syyllistyvät usein samaan syntiin, ei syöminen ja juominen meitä pelasta tai vie kadotukseen, vaan sanat ja teot...jotka ovat erossa Jumalan antamasta ilmoituksesta...?!

Me kaikki olemme kadotetut ilman armoa?

1Kor 6:1 "Älköön armon runsaus turhaksi tulko...!"

Kyllä kai 10 käskyä silti annettiin sellaisenaan , että meille olisi mahdollista niitä toteuttaa syntisinäkin uudistuen Jumalan armossa?

Muutenhan alkaisi tuntua helposti siltä, että itse Lusiferus olisi ne meille antanut taakaksi?!

Miltä KÄSKYT näin kuulostaisi, onko tuttua nykymaailmassa ja moraalissa?

1. KÄSKY (muunneltuna saatanan tai ihmisen mukaan)

Älä pidä muita jumalia rinnallani, Minä tämän maailman jumala, Saatana, haluan olla ainoa jumalasi.

2.VARASTA, jos on pakko

3.tapa , jos on pakko.

4. Käy vieraissa, jos on pakko.

5.Älä rakasta, jos ei sinua rakasteta.

6.Tee huorin, se parantaa elämääsi ja seksisuhdetta. Nai, syö ja juo...lihasi kuitenkin kuluu ja asetut Tuonelaan pian makaamaan.

7.Himoitse toisen omaa, tavaroita ja asuntoa ja autoa. Kateus ja mustasukkaisuus kuuluu asiaan.

8.Nauti elämästä.

9. Hyväksy kuolema ja sairaudet, kun ne tulee.

10. Pidä itseäsikin jumalana.Minulle riittää, että palvot minua siinä ohessa.

Josefus Essealainen

• me olemme
        fariseukset moittivat kirjoitti:

..Fariseukset moittivat Nasaretilaista puusepän poikaa syntisten; juomarien ja syömärien ystäväksi,...kun Jeesus seurusteli heidän kanssaan ja opetti parannukseen tekeviä hedelmiä...

Uskovaiset syyllistyvät usein samaan syntiin, ei syöminen ja juominen meitä pelasta tai vie kadotukseen, vaan sanat ja teot...jotka ovat erossa Jumalan antamasta ilmoituksesta...?!

Me kaikki olemme kadotetut ilman armoa?

1Kor 6:1 "Älköön armon runsaus turhaksi tulko...!"

Kyllä kai 10 käskyä silti annettiin sellaisenaan , että meille olisi mahdollista niitä toteuttaa syntisinäkin uudistuen Jumalan armossa?

Muutenhan alkaisi tuntua helposti siltä, että itse Lusiferus olisi ne meille antanut taakaksi?!

Miltä KÄSKYT näin kuulostaisi, onko tuttua nykymaailmassa ja moraalissa?

1. KÄSKY (muunneltuna saatanan tai ihmisen mukaan)

Älä pidä muita jumalia rinnallani, Minä tämän maailman jumala, Saatana, haluan olla ainoa jumalasi.

2.VARASTA, jos on pakko

3.tapa , jos on pakko.

4. Käy vieraissa, jos on pakko.

5.Älä rakasta, jos ei sinua rakasteta.

6.Tee huorin, se parantaa elämääsi ja seksisuhdetta. Nai, syö ja juo...lihasi kuitenkin kuluu ja asetut Tuonelaan pian makaamaan.

7.Himoitse toisen omaa, tavaroita ja asuntoa ja autoa. Kateus ja mustasukkaisuus kuuluu asiaan.

8.Nauti elämästä.

9. Hyväksy kuolema ja sairaudet, kun ne tulee.

10. Pidä itseäsikin jumalana.Minulle riittää, että palvot minua siinä ohessa.

Josefus Essealainen

monin tavoin hauraita, olemattomia ja eksyksissä...Sanan voima voi uudistaa ja pitää meidät kiinni Jumalassa (Luojassa) ja ihmisyydessä...

Kyllä eläimellisyys ja sitäkin alempi taso meissä kaikissa on helposti läsnä...ylevä inhimillinen ihmisyys sensijaan usein pakenee meitä...?!

Justus :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      100
      1753
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      59
      1150
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      440
      1117
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1043
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      821
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      130
      804
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      753
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      47
      741
    9. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      708
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      671
    Aihe