"Puolivuotisen, epäinhimillisissä oloissa viettämänsä elämän jälkeen ketusta tai muusta turkiseläimestä plää plää plää"
tietääkö kukaan inhimillistä eläintä, tai joka eläisi inhimillisesti?
oikeutta eläimille
5
340
Vastaukset
Susta en tiedä, mutta itse ainakin pyrin kaikin keinoin eroon inhimillisyydestäni!
Ei vaan kyllä inhimillisyys on ihan ihmisen yksinoikeus.
Satojen miljoonien vuosien aikana joina eläinlajeja on vaeltanut, on vain yhdelle karvattomalle apinalle kehittynyt inhimillisyys!- Linkolan linjoilla
Ensin projisoidaan eläimiin inhimillisyys ja sitten yritetään saada se inhimillisyys kitkettyä pois ihmisistä...
No eipä silti, inhimillisyys ja ihmisyys on yliarvostettu juttu ja ihmisiä on ehkä 100-kertainen määrä suhteessa siihen mitä maapallo pystyy kestävästi ylläpitämään. Myös jtguytiooiyhvb jättää aika suuren ekologisen jalanjäljen tähän planeettaan.
Vahinkoeläinten päästäminen Suomen luontoon herättää minussa murhanhimoa vielä enemmän kuin turkistarhaus. Linkolan linjoilla kirjoitti:
Ensin projisoidaan eläimiin inhimillisyys ja sitten yritetään saada se inhimillisyys kitkettyä pois ihmisistä...
No eipä silti, inhimillisyys ja ihmisyys on yliarvostettu juttu ja ihmisiä on ehkä 100-kertainen määrä suhteessa siihen mitä maapallo pystyy kestävästi ylläpitämään. Myös jtguytiooiyhvb jättää aika suuren ekologisen jalanjäljen tähän planeettaan.
Vahinkoeläinten päästäminen Suomen luontoon herättää minussa murhanhimoa vielä enemmän kuin turkistarhaus.Eikö mun sun mielestä inhimillisyyden ja ihmisyyden paskaa nielleenä ole oikeus pyrkiä halveksimaan inhimillistä syntyperääni - olisin varmasti onnnellisempi mehiläisenä!
Jokainen ihminen jättää jalanjälkensä luontoon, mutta itse pyrin siihen, että inhimillinen kuormitukseni olisi mahdollisimman pieni, vaikken mikään homo luonnonsuojelija olekaan - fyrkat ei vain riitä kunnon tuhoon!
Ja minkälaista "murhanhimoa" sussa herättää jatkuva kerskakulutus tai vaikka ikimetsien puute Suomen maassa?
Ehkä muutama kymmenen talven yli selvinnyttä minkkiä ja murhanhimo valloillaan!:P
Miten murhanhimosi suhtautuu alkaneeseen linnustuskauteen ja uhanalaisten lintujen teurastukseen?
Ja edelleen ylivoimaisesti suurin vahinkoeläin Suomessa, ja muualla on Homo Sapiens.
Minkki tuhoaa luodon linnunpoikaset- nyyh!:(
Ihminen koko vitun planeetan!
- jeesus puurima
Ota Aku Ankka käteen ja lue se. Jos asia vielä sen jälkeen vaivaa, niin neuvon sitten lisää.
- Jeesus Puurima
Lue Aku Ankka ja kysele sitten lisää, jos asia vielä vaivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022126- 991537
- 1211263
- 771232
- 1121207
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58986- 36912
- 33804