Ihmeenpä hyvinkin! Sillä itse Kuningasten Kuningas astuu alas, pystyttämään 1000 vuotta kestävän rauhan aj vanhurskauden valtakunnan.
Valitettavasti foorumille ei voi koko Raamattua levittää, kun tuo ellensapattikin vie tilaa niin uskomattomasti.
Mutta tämmöisiä kultaisia portteja, joiden kautta avautuu pyhä vanhurskauden tie sisälle Raamatun Sanan tuntemiseen, tahdon osoittaa.
Väärien profeettojen kautta yhdistyvät uskonnollisuuden ja maailman keisarin tiet, ennenkuin Jeesus Öljymäelle astuu. kaikki tuon näkevät, Ilm 1:7.
Kultakorteille tietä aukova kolme-enkeliä ei tiedä, mihin on kultalusikkansa survaissut. Ennen pitkää tarjotaan kultaista sirua käteen tai otsaan, kiitokseksi siitä, että maailman keisarille uskollisuutta vannotaan.
Kristittyjen ja israelilaisten tulee nyt jo opetella olemaan samalla puolella, sillä tulevaisuus ja toivo on ennen muita Israelilla!
Sak 14:4
Hän seisoo sinä päivänä Öljymäellä, joka kohoaa Jerusalemin itäpuolella. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen, toinen puoli vuoresta väistyy pohjoiseen, toinen puoli etelään, ja välille syntyy valtaisa laakso.
Ilm 14:1
Sitten näin tämän: Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan oli sataneljäkymmentäneljätuhatta ihmistä, joiden otsaan oli kirjoitettu hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi. [Ilm. 7:3,4]
Ilm. 7:4
Minä kuulin myös sinetillä merkittävien määrän. Sinetin sai sataneljäkymmentäneljätuhatta, ja heitä oli kaikista Israelin heimoista:
Ps 24:7
Kohotkaa korkeiksi, portit, avartukaa, ikiaikaiset ovet! Kirkkauden kuningas tulee. [Ps. 118:19; Sak. 9:9].
Ilm 21:3
Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä! Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan, [3. Moos. 26:11,12; Hes. 37:27; Sak. 2:14; Joh. 1:14; Ilm. 7:15]
Jes 24:16-23 - se suuri ahdistus, josta Matt 24. luku todistaa.
Jes.24:16 Maan ääriltä saakka me kuulemme laulujen kaikuvan ylistykseksi Vanhurskaalle. Minä sanon: En jaksa, en jaksa, voi minua! Petosta petoksen jälkeen ja petoksen jälkeen vielä petos!
Viimeinen ahdistus ja Herran kunnia
17 Kauhu ja kuoppa ja loukku uhkaavat sinua, maan asukas. [24:17,18: Jer. 48:43,44]
18 Joka pakenee kauhun huutoa, se putoaa kuoppaan, ja jos hän kuopasta nousee, hän jää loukkuun. Sillä taivaan akkunat aukenevat ja maan perustukset järkkyvät, [1. Moos. 7:11]
19 maa järisee, maa järisee, maa aaltoaa ja huojuu, maa aaltoaa ja sortuu,
20 maa horjuu kuin juopunut, vaappuu kuin vartiolava tuulessa. Raskaana sitä painaa sen rikkomus, se kaatuu eikä enää nouse.
21 Sinä päivänä Herra vaatii tilille korkeuksissa asuvat korkeuden joukot ja maan päällä elävät maan kuninkaat.
22 Heidät kootaan yhteen: yhteen ja samaan vankikuoppaan, samaan tyrmään heidät teljetään, ja vasta aikojen kuluttua heidän asiansa otetaan esiin.
23 Kuu kalpenee, aurinko häpeää, kun Herra Sebaot hallitsee Siionin vuorella ja Jerusalemissa ja hänen kunniansa loistaa hänen kansansa vanhimmille. [Jes. 13:10; Hes. 32:7]
Sef 3:9-13 - "Ja niin koko Israel on pelastuva", (Room 11:26)
Jäännös pelastuu
Sef.3:9 Vielä minä, Herra, annan kansoille uuden mielen, ja niin ne puhuvat puhtain huulin, huutavat avuksi minun nimeäni, kaikki ne palvelevat minua. [Jes. 6:5]
10 Nubian jokien takaa hajallaan asuvat palvelijani tuovat minulle uhrilahjoja.
11 Tuona päivänä sinun, Jerusalem, ei tarvitse enää hävetä, vaikka olet rikkonut minua vastaan. Silloin minä poistan keskuudestasi kaikki julkeat ja ylimieliset, ylpeät minä karkotan pyhältä vuoreltani.
12 Nöyrät ja köyhät minä jätän sinne asumaan, kansan, joka turvaa Herran nimeen.
13 Ne, jotka ovat jäljellä Israelista, eivät tee pahaa eivätkä valehtele, heidän suustaan ei lähde petollista sanaa. He paimentavat laumojaan ja elävät rauhassa, eikä kukaan ahdista heitä. [3. Moos. 26:6 ].
JERUSALEM ON SIITÄ LÄHIN MAAILMAN NAPA
Sak 14:16
Kaikki jäljellä olevat niistä kansoista, jotka ovat hyökänneet Jerusalemia vastaan, tulevat nyt sinne vuosi vuodelta kumartaen rukoilemaan Kuningasta, Herraa Sebaotia, ja viettämään lehtimajanjuhlaa. [Jes. 66:23].
Hes. 38:12
Sinä aiot saalista saada, ryöstettävää ryöstää, ojentaa kätesi raunioita kohti, jotka on saatu asutuiksi, ja kansaa kohti, joka on koottu pakanakansain seasta, joka on hankkinut karjaa ja omaisuutta ja asuu MAAN NAVASSA.
Mikä ihmeen Öljymäki?
6
206
Vastaukset
- mättää pahasti
noin ei tule tapahtumaan. Otat toisistaan riippumattomat tekstit ja lyöt ne yhteen. Sakarjan kirjan teksti ei toteudu 1000-vuotiskauden alussa, vaan vasta sen päätyttyä, koska Raamattu itse niin ilmoittaa. Eikä mitään maanpäällistä 1000-vuotista valtakuntaakaan ole olemassakaan Raamatussa. 1000-vuoden ajanjakso vietetään taivaassa eikä maan päällä.
Olisit tutkinut ensin kaikki profeetta-kirjat sekä verrannut niitä Jeesuksen puheisiin siitä suurimmasta ja viimeisestä ahdistuksesta sekä vielä Ilmestyskirjaan verrannut - nii nei olisi tarvinnut käydä parjaamaan!
Minä selitän Raamatulla Raamattua ts. liitän yhteen ne kohdat, mitkä todella ovat yhtä ja kronologisesti järjestäytyvät.
Mutta ateistin on ensin koettava tarvitsevansa taivaallsita Isää Kristuksen kautta Pyhässä Hengessä. Sitten uskottava evankeliumi omalle kohdalleen. Senjälkeen Raamatun palapelikin on varsin helppo koota.
Kun Jumala syöksi alas sen, mitä Lusifer rakensi taivaissa, niin se täällä rakennutti Baabelin tornin, joka sortui. Niin myös sortuvat ne ylpeät ajatukset, mitä se ihmisten mieliin muureiksi rakentaa.
Jes. 26:5
Tietäkää: Herra on syössyt alas korkealla asuvat ja heidän ylhäisen kaupunkinsa, hän raastoi sen alas, raastoi alas maan tomuun.
Dan. 5:20
Mutta kun hänen sydämensä ylpistyi ja hänestä tuli röyhkeä ja ylimielinen, hänet syöstiin alas kuninkaalliselta valtaistuimelta ja hänen arvoasemansa otettiin häneltä pois. [Dan. 4:27,34]
SITTEN JUMALA LASKEE TÄNEN ALAS KAUPUNKINSA
Ehkä se tulee tuohon Maan varjopuolelle, yläilmoihin. Siellähän ei valoa tarvita, sillä Jeesuksen kirkkaus asuu siellä. Se miltä Mooses joutui kasvonsa peittämään, Siionilla.
Ehkä 1000 vuotta on sekä uusi maa että vanha.
Sitten vanha katoaa ja saatanan joukot syöstään helvettiin.
Kaikki tuo on Sanassa, mutta samanaikaisuuksissa on eri käsityksiä jopa tutkijoilla.
Ilm 21:1- 7
1 Minä näin uuden taivaan ja uuden maan. Ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa olivat kadonneet, eikä merta ollut enää. [Jes. 65:17, 66:22; 2. Piet. 3:13]
2 Näin, kuinka pyhä kaupunki, uusi Jerusalem, laskeutui taivaasta Jumalan luota juhla- asuisena, niin kuin morsian, joka on kaunistettu sulhasta varten. [Jes. 52:1; Gal. 4:26; Hepr. 12:22; Ilm. 3:12 | 2. Kor. 11:2; Ilm. 19:7].
3 Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä! Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan, [3. Moos. 26:11,12; Hes. 37:27; Sak. 2:14; Joh. 1:14; Ilm. 7:15]
4 ja hän pyyhkii heidän silmistään joka ainoan kyyneleen. Kuolemaa ei enää ole, ei murhetta, valitusta eikä vaivaa, sillä kaikki entinen on kadonnut." [Jes. 25:8; Ilm. 7:17].
5 Valtaistuimella istuva lausui: "Uudeksi minä teen kaiken." Hän sanoi: "Kirjoita nämä sanat muistiin. Ne ovat luotettavat ja todet." [Jes. 43:19 | Ilm. 19:9]
6 Vielä hän sanoi minulle: "Nyt ne ovat käyneet toteen. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Sille, jolla on jano, minä annan lahjaksi vettä elämän veden lähteestä. [Ilm. 16:17 | Ilm. 1:8, 2:8 | Jes. 55:1; Ilm. 7:17].
7 Tämä on voittajan palkinto. Minä olen hänen Jumalansa, ja hän on minun poikani. [2. Sam. 7:14; Ps. 89:27; 2.
- sinusta..
itsestäsi on hyvää vauhtia tulossa sellainen väärä profeetta, joka suoltaa soopaa suustaan. Ihan kuten uskova1. Olette molemmat eksyneet pois Raamatun totuuksista ja sitten pilkkaatte jokaista joka on kanssanne eri mieltä. Lopputulos on se, että molemmat nakerratte vain oman pelastuksenne nurin.
Jos et voi luottaa mm. Hesekielin, Sakarjan tai apostoli Johanneksen profeetanlahjoihin, kuinka sitten voit EGW:n täydellisesti oikeassa olemiseen uskoa?
Mutta minä en tulkinnut, vaan selitin suoraan Raamatusta ja voit noiden kohtien kautta mennä sisään Sanaan ja löytää lähes kaikista profeetoista vastaavat asiat.
Kyse ei olekaan siitä, ettetkö toteaisi esitystäni raamatulliseksi - vaan siitä ettet tahdo luottaa - Jumalaan ja Hänen ilmoitukseensa. Sitten ei kukaan voi sinua auttaa.
Miten muuten voit sanoa, että Uskova_1 on väärässä? Sillä hänhän vain toi esiin EGW:n tekstiä ihan suoraan EGW:n tuotannosta.
Kyllä tunne-elämäsi näyttää nyt niin jämähtäneen jumiin, ettet voi mitään ottaa vastaan.
Kannattaisi mennä asiantuntijan luokse, jotta ajatus lähtisi taas kulkemaan.
Ei ole järkeä siinäkään, että sinulal on kiivas tarve kumota se, mitä joku toinen kirjoittaa - mutta itselläsi ei ole antaa tilalle edes tyhjänpäiväisiä esityksiä!
Jes 52:7-12
7 Kuinka ihanat ovat vuorilla ilosanoman tuojan askelet! Hän ilmoittaa rauhan tulon, tuo suuren ilosanoman, hän tuo pelastuksen sanoman ja sanoo Siionille: -- Sinun Jumalasi on nyt kuningas! [Nah. 1:15; Room. 10:15 | Ps. 96:10]
8 Kuulkaa! Vartijat kohottavat riemuhuudon, ja kaikki yhtyvät iloon, sillä omin silmin he näkevät, kuinka Herra palaa Siioniin. [Jes. 62:6]
9 Puhjetkaa riemuun, te Jerusalemin rauniot, kaikki yhdessä iloitkaa! Herra on antanut kansalleen lohdutuksen, hän on lunastanut vapaaksi Jerusalemin! [Jes. 40:1; Sak. 1:17].
10 Herra on osoittanut pyhän käsivartensa voiman kaikkien kansojen silmien edessä, niin että maan kaikki ääret näkevät pelastuksen, jonka meidän Jumalamme on tuonut. [Ps. 98:3; Jes. 52:15; Luuk. 3:6]
11 Pois, pois, lähtekää Babylonista! Saastaiseen älkää koskeko, lähtekää pois sieltä, pitäkää itsenne puhtaina, te Herran pyhien astioiden kantajat! [Jes. 48:20; 2. Kor. 6:17; Ilm. 18:4]
12 Mutta nyt teidän ei tarvitse lähteä hätäillen, ei pakopaikkaa etsien, sillä teidän edellänne kulkee Herra, Israelin Jumala seuraa suojananne. [2. Moos. 13:21; 5. Moos. 16:3; Jes. 58:8].- tuhatvuotiseen valtakuntaan,
AnttiVKantola kirjoitti:
Jos et voi luottaa mm. Hesekielin, Sakarjan tai apostoli Johanneksen profeetanlahjoihin, kuinka sitten voit EGW:n täydellisesti oikeassa olemiseen uskoa?
Mutta minä en tulkinnut, vaan selitin suoraan Raamatusta ja voit noiden kohtien kautta mennä sisään Sanaan ja löytää lähes kaikista profeetoista vastaavat asiat.
Kyse ei olekaan siitä, ettetkö toteaisi esitystäni raamatulliseksi - vaan siitä ettet tahdo luottaa - Jumalaan ja Hänen ilmoitukseensa. Sitten ei kukaan voi sinua auttaa.
Miten muuten voit sanoa, että Uskova_1 on väärässä? Sillä hänhän vain toi esiin EGW:n tekstiä ihan suoraan EGW:n tuotannosta.
Kyllä tunne-elämäsi näyttää nyt niin jämähtäneen jumiin, ettet voi mitään ottaa vastaan.
Kannattaisi mennä asiantuntijan luokse, jotta ajatus lähtisi taas kulkemaan.
Ei ole järkeä siinäkään, että sinulal on kiivas tarve kumota se, mitä joku toinen kirjoittaa - mutta itselläsi ei ole antaa tilalle edes tyhjänpäiväisiä esityksiä!
Jes 52:7-12
7 Kuinka ihanat ovat vuorilla ilosanoman tuojan askelet! Hän ilmoittaa rauhan tulon, tuo suuren ilosanoman, hän tuo pelastuksen sanoman ja sanoo Siionille: -- Sinun Jumalasi on nyt kuningas! [Nah. 1:15; Room. 10:15 | Ps. 96:10]
8 Kuulkaa! Vartijat kohottavat riemuhuudon, ja kaikki yhtyvät iloon, sillä omin silmin he näkevät, kuinka Herra palaa Siioniin. [Jes. 62:6]
9 Puhjetkaa riemuun, te Jerusalemin rauniot, kaikki yhdessä iloitkaa! Herra on antanut kansalleen lohdutuksen, hän on lunastanut vapaaksi Jerusalemin! [Jes. 40:1; Sak. 1:17].
10 Herra on osoittanut pyhän käsivartensa voiman kaikkien kansojen silmien edessä, niin että maan kaikki ääret näkevät pelastuksen, jonka meidän Jumalamme on tuonut. [Ps. 98:3; Jes. 52:15; Luuk. 3:6]
11 Pois, pois, lähtekää Babylonista! Saastaiseen älkää koskeko, lähtekää pois sieltä, pitäkää itsenne puhtaina, te Herran pyhien astioiden kantajat! [Jes. 48:20; 2. Kor. 6:17; Ilm. 18:4]
12 Mutta nyt teidän ei tarvitse lähteä hätäillen, ei pakopaikkaa etsien, sillä teidän edellänne kulkee Herra, Israelin Jumala seuraa suojananne. [2. Moos. 13:21; 5. Moos. 16:3; Jes. 58:8].mene saarnaamaan sinne, niin saat kannatusta!
tuhatvuotiseen valtakuntaan, kirjoitti:
mene saarnaamaan sinne, niin saat kannatusta!
Ihan kiva kuulla, että te Jehovan Todistajat uskotte tuhannen vuoden rauhaan. Sillä toki niin israelilaiset kuin kristityt saavat oikeudenmukaisen hyvityksen vainoista.
Ensimmäistä kertaa kylläkin nyt kuulen, että on sellaisiakin Raamatun lukijoita, jotka eivät usko tuhon oikeudenmukaisuuden lupaukseen! Se on sääli.
Hes. 31:16
Minä panen kansat vapisemaan, kun se ryskyen kaatuu, kun minä syöksen sen alas tuonelaan yhdessä hautaan vaipuvien kanssa. Niin saavat tuonelassa hyvityksen kaikki Eedenin puut, Libanonin parhaat ja kauneimmat, kaikki, jotka saivat kyllälti vettä. [Jes. 14:9].
KAKSINKERTAINEN HYVITYS - Sak 9:11-13
11 -- Kuule, Jerusalem! Verellä vahvistetun liiton tähden minä vapautan vankeuteen viedyt asukkaasi syvästä ja pimeästä kuopasta. [2. Moos. 24:8]
12 Palatkaa, vangitut, takaisin turvapaikkaanne, te ette ole turhaan eläneet toivossa! Vielä tänäänkin lupaan: KAKSINKERTAISEN hyvityksen minä annan sinulle, Siion. [Jes. 61:7]
13 Juudan minä jännitän jousekseni, asetan Efraimin nuoleksi sen jänteelle. Sinun poikasi, Siion, minä nostan kreikkalaisia vastaan ja teen sinusta käteeni sankarin miekan.
KOLMANNES PALAA ISRAELIIN JA KOPLMANNES PELASTUU
HES 5:12
12 Kolmannes väestäsi kuolee kaduillasi ruttoon ja nääntyy nälkään, kolmannes kaatuu miekkaan muuriesi edessä, ja kolmanneksen minä hajotan maailman tuuliin, ja minä panen miekan ajamaan sitä takaa. [Jes. 51:19].
Jes. 37:32
sillä jäännös lähtee kasvamaan Jerusalemista ja pelastuneiden joukko Siionin vuorelta. Tämän saa aikaan Herran Sebaotin pyhä kiivaus. [Jes. 9:6].
Room. 11:26
Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä. [Jes. 59:20]
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että351737- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76592
- 56584