Yhdysvalloissa tapahtuu tärkeitä vaikkei uutiset kerro tästä mitään.
Republikaanien presidenttiehdokas Ron Paul on saanut valtavasti tukea ruohonjuuritasolla. Ron Paul on voittanut useimmat Straw Poll äänestykset ja on vahvasti kiinni lopullisessa presidenttiehdokkuudessa.
Kaikkialla maailmassa valistuneet ihmiset osoittavat tukensa hänelle. Niin myös Suomessa !
http://europe4ronpaul.blogspot.com/
http://www.whowouldtheworldelect.com/
Ron Paul Revolution
4
423
Vastaukset
- asioita myös seurannut
Totta tuhiset. Löysin itse kotimaisen blogin
http:// talousdemokratia.blogspot.com/
missä oli pitkä Ron-Paul-linkkilistä:
Ron Paul saa tukea kaikkialta
* Bavaria for Ron Paul
* Belgians for Ron Paul
* Brazil for Ron Paul
* British for Ron Paul
* Canadians for Ron Paul
* Europe for Ron Paul
* France for Ron Paul
* Holland for Ron Paul
* India & Pakistan for Ron Paul
* Kenet maailma valitsee USA:n presidentiksi
* Poland for Ron Paul
* Romania for Ron Paul
* Ron Paul : Rescue US (USA)
* Saksa (Germany) for Ron Paul
* TheDailyPaul (USA)
* Unkari (Hungary) for Ron Paul
* Venezuela for Ron Paul - Raakkuna
Republikaanit ovat todella ehdokkaansa valinneet, kaltaistensa joukosta. Kaverihan on surkeimmasta päästä koko ehdokkaiden porukasta. Mä olen sitä mieltä että toi kaveri kusee republikaanien niskaan noilla puheillaan, ja kansan suosiollaan. SALUT
Tässä lähinnä mieleen se että pitääkö yleensä kirjoittaa kommenttia jos jokaiselle kommentin lukijalle heti selviää ettei asianomainen tiedä mitään koko asiasta....?
Mitä henkilöön nimeltä Ron Paul tulee niin hän on kongressin arvostetuimpia alkuperäisien perustuslain asiantuntijoita. Häntä ei pidetä poliitikkona vaan valtiomiehenä. Hän ei ole myynyt sielunsa kuten useimmat muut kongressin jäsenet.
Häntä tullaan äänestämään riippumatta omasta puoluekannasta - miksi - no mm siksi että hän haluaa lopettaa sodan välittömästi, hän haluaa sulkea tukikohdat maailmalla, hän haluaa lopettaa USA:n maailmanpoliisi roolin. jne.
Ron Paul ajaa myös vaalikampanjallaan samaa mitä Franklin-Madison-Lincoln-Kennedy aikanaan yrittivät, eli sitä että haluaa palauttaa dollarin kongressin ja valtiojohdon hallintaan.
Nykyisellään dollari on Federal Reserven eli yksityisten pankkien kartellin hallussa. Federal Reserve ei aja kansalaisten etuja vaan näiden omistajien. Tätä valtavaa epäkohtaa on osoitettu sormella ja myös yritetty korjata useita kertoja aiemmin. Toivotaan että Ron Paul onnistuu.
Federal Reserve liitettäneen US Treasury´yn sillä seurauksella että koko valtion tulevero voidaan lopettaa kaikkien kansalaisten hyväksi.
- yks vaan
Huomasin ihan samaa minäkin. Ihmettelen myös sitä ettei uutiskynnys ylity vaikka Paul ajaa kampanjaa nykyisen yksityisomisteisen keskuspankin Federal Reserven pakkoliittämisestä valtion taloudenhoitoelimiin. Operaation toteuttamisen myötä veronmaksajat säästävät vuodessa luokkaa 400 miljardia dollaria korkokuluja.
Ja silti asia ei näy kiinnostavan uutisvälineitä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232