http://www.suomi24.fi/palaute/lomake/
Uskoi tai ei niin kaikki tietää että keskustelulinjat tökkii ja turha siitä on kirjoitella tällä palstalla tai muillakaan palstoilla vaan siitä on ilmoitettava suoraan asianomaisille.
Yksi valitus ei riitä vaan niitä pitää olla paljon kun Eniro sattuu olemaan markkinajohtaja joka vähät välittää ihmisistä.
Eniro ei kehtaa satsata palvelimen resursseihin eikä se ole tehnyt riittävästi toimia estääkseen palvelunestohykkäyksiä.
Samat asiat koskee kaikkia palstoja eikä linjat toimi niilläkään jotka yrittää käyttää korkeampia voimia eikä saatana ole myöskään linjoja sotkemassa.
Palautelomake
2
371
Vastaukset
- RitariOlevainen
on saada palstat paremmin toimimaan, kun vaihtaa sen vanhan itsekyhätyn höyrykoneen uuteen ja suurempaan pyörittäjään.
-Itse tein tuon radikaalin muutoksen koneeseen ja toimii puolta paremmin.
-Soneralta ja Elisalta saa hyvillä maksuehdoilla uuden koneen ja laajakaistan peketti hintaan, ja johan alkaa selaimet pelittämään! Kyllä 56 Mzh modeemi yhteydet on mennyttä aikaa.Mikähän tuo mainitsemasi "56 Mzh" on ja eiköhän sullakin modeemi ole muuntamassa signaalia.
Eihän sitä pakko ole uskoa mutta minunkin kone yhtäaikaa aikamoisen määrän tällasia sivustoja pyörittää alle sekunnin viiveellä ellei vastapuolen palvelimella ole ongelmia.
Tossapa tuore testitulos minun kahden megan liittymällä:
Keskiarvo: 2944 KB ladattiin ajassa 13.62 sekuntia, siirtonopeuden ollessa 1729 kbit/s
Mon Sep 03, 2007 06:04:23
Et kai kuvittele kaikkien olevan kiinnostuneita velkavehkeistä?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482