Minua on alkanut kiihottaa kun jopa sanomalehden kolumnissa keski-ikäiset tai vähän vanhemmat naiset ovat muistelleet kaiholla vanhojen aikojen kasvatusmenetelmiä jolloin koivuniemen herra oli ahkerassa käytössä ja käytettiin tervettä järkeä. Tuollaiset tädit ovat yleensä ihanan konservatiivisia ajatusmaailmaltaan ja saattavat olla ulkonäöltään hyvinkin trimmattuja, laitettuja. Itse vapaan kasvatuksen saaneena, välillä turhankin vastuuttomasti ja huonosti käyttäytyvänä nuorena miehenä minullekin tekisi hyvää saada muutaman kerran kunnolla selkään tuollaiselta keski-ikäiseltä tädiltä, siis housut pois, polville poikittain ja piiska heilumaan pyllyn päälle ilman mitään kiirettä.
keski-ikäiset tädit
7
2954
Vastaukset
- menis
Mullakin syntyy ihan kiihottava mielleyhtymä, että tiukka keski-ikäinen, hyväkuntoinen (ei mikään läski) täti vetelisi jollain karttakepillä niin että pakarat paukkuu.
- Noin viiskymppinen
silmälasipäinen jakkupukuinen nainen karttakeppi kädessä on kyllä aika fetissi.
- tätifetisisti
Minua myös vanhemmat, reilusti yli viisikymppiset "tädit" kiihottaa, eritoten juuri sellaiset laitetut, tyylikkäät, perusnaiselliset (vekkihameita, esiliinoja, pussihihaisia paitapuseroita jne.), ja konservatiivisesti seksuaalisuuteen suhtautuvat.
- piis-ka ant-ti
.. tuollaisia lausumia antavien tätien taka-ajatuksena se, että pääsisivät itse kurinpitäjän polvelle koivuniemen herran kanssa herkistelemään.. :D
- Hippuri
Eikös ne ole pikemminkin ne tädit jotka sitä pyllynpiiskausta haluavat?
- ei vielä täti-iässä oleva L...
eipä ole tuttavien kanssa naurettu pitkään aikaan niin makeasti kuin eilen sinun viestiäsi lukiessamme! :)
Vaikka tietysti onhan se hävytöntä nauraa nuoren miehen fantasioille...
Muuten, minulla on 48-vuotias täti, joka on just sellainen kuin sinun kuvauksessasi. Kroppa hänellä on huippukunnossa ja arvomaailma sellainen, että nuoria ei saa hyssytellä vaan kurittaa heitä kunnolla, jos tekevät kolttosia!
Voin kysäistä tädiltäni kiinnostaisko häntä ottaa yhteyttä sinuun. En kuitenkaan uskalla luvata mitään. :D- piiskaa kaipaava
Ok, kysy vaan, olisi mielenkiintoista ainakin keskustella hänen kanssaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624392Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551833Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141553Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !401331Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681093- 58939
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.170855Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791