CSI Miamissa mikä...

sen jakson

nimi on englanniksi? Jaksossa oltiin jossain vieroitustalossa missä mies oli hirtetty ja sitten sen huoneessa oli kamera, joka kuvasi sen miehen ja yhen toisen naisen hmm puuhia :D ? muistaako kukaan :)

4

622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimi oli...

      Rush

      • sen jakson

        yhdessä kohdassa oli sellanen laulu niinku missä laulettii jotain "...rehab..." mikähän on laulun oikea nimi?? :)


      • kuumaa infoa suoraa keittiöst
        sen jakson kirjoitti:

        yhdessä kohdassa oli sellanen laulu niinku missä laulettii jotain "...rehab..." mikähän on laulun oikea nimi?? :)

        Kyseessä on englatilainen laulava narkomaani/PROSTITUOITU nimeltä Amy Whorehouse. Biisin nimi on "Rehab".

        Biisin sanat suomennettuna menevät näin:

        "ne yrittivät laittaa mua vieroitukseen mä en mee, mee, mee. Kyllä, silmäni on hakattu mustaksi mutta kun tulen sä et tiedä, tiedä, tiedä".

        Ikävää että suomessakin tällaista jotenkin ihannoidaan että vedetään kamaa ja viinaa ja ollaan ihan sekaisin.


      • no huhhuh
        kuumaa infoa suoraa keittiöst kirjoitti:

        Kyseessä on englatilainen laulava narkomaani/PROSTITUOITU nimeltä Amy Whorehouse. Biisin nimi on "Rehab".

        Biisin sanat suomennettuna menevät näin:

        "ne yrittivät laittaa mua vieroitukseen mä en mee, mee, mee. Kyllä, silmäni on hakattu mustaksi mutta kun tulen sä et tiedä, tiedä, tiedä".

        Ikävää että suomessakin tällaista jotenkin ihannoidaan että vedetään kamaa ja viinaa ja ollaan ihan sekaisin.

        En kyllä ymmärrä mikä on Winehousella vialla kun ei järki pysy päässä ja huumeet poissa. Mutta missä vaiheessa hän on ollut prostituoitu? Vähän kannattaisi miettiä mitä kirjoittelee.

        Biisin nimi on todellakin se Rehab. Suomennoksesi meni sen sijaan päin honkia.

        Kertosäe:
        "They tried to make me go to rehab but I said 'no, no, no'
        Yes I've been black but when I come back you'll know know know
        I ain't got the time and if my daddy thinks I'm fine
        They tried to make me go to rehab but I won't go go go"

        Vapaa suomennos (korjatkaa jos saatte paremmin):
        "He yrittivät saada minut vieroitukseen, mutta sanoin ei, ei, ei.
        Kyllä, olen sammuillut mutta kun herään/tulen tajuihini niin tiedät kyllä, tiedät, tiedät.
        Minulla ei ole aikaa ja jos isäni mielestä olen ok.
        He yrittivät saada minut vieroitukseen mutta en mene, en, en."

        Eli tuo mustaksi menohan on sammumista. Liikaa viina.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe