Näin kirjoittaa palstan konkari:
"Se on nyt niin,
Kirjoittanut: RitariOlevainen 3.9.2007 klo 04.28
että Pyhä Henki alkaa puuttua teidän rienaajien ja turhan puhujien kirjoitteluun. Kannattaisi ottaa varovasti tästä eteenpäin, ettei posahda koko keneenne tuusannuuskaksi!"
Näin ritari siis sanoo. Kuinkahan moni nyt sen seurauksena rupeaa hihhuliksi koneen räjähtämistä peläten? No - tuo kai se sitten on sitä "evankeliointia".
Särkeekö Jumala tietokoneen?
10
385
Vastaukset
- kaaleppi..
pääsiäisenä nimimerkki poikalapsi toivotti pääsiäisaamun rauhaa. Rauhaa tervehdys on ominaista herätysliikkeissä ja sinä olit ensimmäinen ja ainut joka vastasi rauhaa sinullekkin. Mikä tässä oli takana vai vastasitko siksi että se toinenkin on homeros. Kerro tosissaan mikä herkkä hetki sinuun iski?
- tietoinen sellaisesta
asiasta, että sinulla on vahva addiktio homoseksuaalisuuteen.
- Ei se ollot
Evankeliointia, vaan huumoria.
- Isä tietokoneenkin
särkeä, kun kaatoi Jerikonmuuritkin. Eikö vain ((: )
Jos ihmiset edes pikkasen tuntisivat Jumalamme, Jeesuksen todellista luonnetta, niin he olisivat aivan erilaisia uskonasioiden ollessa kyseessä ja uskaltaisivat keskustelle humoristisesti ja vapaasti. Minulla on upeat uskon ystävien piiri, jossa huumori usein kukkii ja nauru on makeaa.
Jeesuksesta ihmiset ovat omissa ajatuksissaan luoneet oikean mörököllin ja todellisuudessa Hän on kaukana sellaisesta.
Jumala antoi huumorinkin meille ja monet ovat saaneet aivan erityisen huumorinlahjan, jolla he ovat monet murheet keventäneet. - tulikin
Työmies2 kirjoitti:
Sekin on sitten varmaan huumoria, kun kyseinen herra jakelee ihmisille kidutustuomioita.
mieleeni, että näyttäisi olevan kummallinen asia tuo kidutusasia, sillä minäkin sain erään herran väitteet päälleni tänään, joissa hän sanoo minun jakaneen ikuisia kidutuksia, jota en ikinä, enkä missään vaiheessa ole kenellekään jakanut, sillä se ei ensinnäkään ole tehtäväni, vaan tehtäväni on vain kutsua ihmisiä Jeesuksen luo.
Raamattu kyllä kertoo helvetistä ja siitä, että viimeinenkin ropo on maksettava, eli on vastattava omista teoistaan, niiden, jotka eivät turvaudu Jeesukseen, mutta minä en ole koulutusta saanut siitä kertomiseen ja siksi en summassa kirjoittele. Kirjoittelen vain asioista, joista olen varma.
Siitä olen varma, että jokainen joka antaa elämänsä Jeesukselle, eli turvaan, pelastuu tuomiolta, sillä Jeesus ottaa meidät ruumiinsa jäseniksi ja miten tuomio voisi kohdata Jeesuksen ruumiin jäseniä.
Ehkäpä ritariolevainen on koulutettu kertomaan enemmän noista edellä mainituista tuomio asioista, sillä armotaloudessa tehtävät jaetaan ja jokaiseen tehtävään annetaan tieto ja taito.
niin hän antaa paremman tilalle, koska hänen hyvyytensä vetää parannukseen...:)
- RitariOlevainen
ansiosta tulis joku uskoon , ihan oikeasti uudestistntyis, niin siinähän ei ole kuin pelkkää hyvää sanottavaa, tai edes pelkäisi Jumalaa ja lopettais Jumalan ja uskovien rienauksen täällä yleisellä palstalla, joka on terkoitettu keskusteluun "helluntailaisuudesta", eikä siihen kuulu pilkkaamiset ja rienaukset, eikä mikään muukaan asiattomuus, jota ilmenee turhan paljon.
-Onko "Pentocostal*1" jo jättänyt sheriffi anomuksensa sisään?- ei kukaan
tule uskoon. Usko tulee Jumalan sanan kuulosta.
- Piledriver
Puuttuuko työmieheltä järki vai huumorintaju?
Vai molemmat?:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa752112- 1021903
- 1471846
- 971431
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo351399MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3171275- 611252
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301122Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2761076Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa447973