Kertokaas ny tyhmälle, sain kesällä visa electronin osuuspankkiin aiemman pikakortin tilalle. Olen nyt vaan nostanut rahaa automaatista enkä ole kaupan kassalla korttia käyttänyt, mutta nyt on tämmönen tilanne että ole tosi sairas enkä itse pysty kauppaan menemään, enkä haluaisi tunnuslukua kellekään luovuttaa, voinko antaa kortin esim. miehelleni joka hakee ruokaa kaupasta vai kysyykö ne henkkaria, onko se niin henk.kohtainen että vaan itse voi sillä kaupassa maksaa?
visa electron
8
711
Vastaukset
- Satunnainen kävijä
Visa Electron on henkilökohtainen. Olen huomannut, että henkkaria kysytään aina, jos ostos maksaa 50 € tai enemmän. Jos sinulla on pankkisi nettitunnukset ja internetyhteys, voit tietysti siirtää luotettavan henkilön omalle tilille "kaupparahaa" kotoa käsin.
- N1m1m3rkk1
Visa Electron on henkilökohtainen. Olen huomannut, että henkkaria kysytään aina, jos ostos maksaa 50 € tai enemmän. Jos sinulla on pankkisi nettitunnukset ja internetyhteys, voit tietysti siirtää luotettavan henkilön omalle tilille "kaupparahaa" kotoa käsin.
- aiki.
hommaa sille miehelle oma kortti,
tai anna hänen nostaa sillä käteistä sovittu määrä. - eräs kassa
et voi luovuttaa korttiasi edes miehellesi.
pahimmassa tapauksessa kaupassa kassa katsoo että kortti on väärällä henkilöllä/varastettu, ja ottaa kortin pois.
sitten saatkin hakea pankista korttisi, ja pankki maksaa sun tililtä kortin poisottopalkkion.- CardMan'tm
Kyllä Visa Electron on henkilökohtainen. Jenkeissä kuka vain voi maksaaa millä tahansa kortilla,
henkkareita ei kysellä. Euroopassa tätä vahditaan
huomattavasti tarkemmin. Pahimmassa tapauksesta miehesi jää kiini lähi Siwastasi, poliisit 'tarjoaa kotikyydin' sekä joudut maksamaan pankille viellä
kassan tarkkaavaisuudessa. Se kortti sitten menee
tuhottuna Luottokuntaan joka ehkä antaa uuden tilalle tai sitten ei....
PIN systeemit suomen TRIO koplaan (Tradeka,
S-Ketju, Kesko) tosin tulee vasta 2025 jos
silloinkaan. - kävi
niin,et jäi ostokset tekemättä,koska olin oman ukon kortilla "liikenteessä",mut korttia ne ei kuitenkaan ottaneet pois.
- CardMan'tm
kävi kirjoitti:
niin,et jäi ostokset tekemättä,koska olin oman ukon kortilla "liikenteessä",mut korttia ne ei kuitenkaan ottaneet pois.
:Mulle kävi niin,et jäi ostokset tekemättä,koska
:olin oman ukon kortilla "liikenteessä",mut korttia
:ne ei kuitenkaan ottaneet pois.
Tämä kassa kyllä toimi virheelisesti, tuskin kovin
pitkään toimessaan viipyy. Kortti olisi pitänyt
ottaa pois sekä kutsua poliisit. Sisäinen tarkastus
/ korttifirmojen tarkastus kyllä poimii tämän
tapauksen melko nopeasti pois. Mutta voi kyllä
'lainakorteilla' asioitaessa voi varautua vakaviin
ongelmiin, tarkastus voi hyvinkin tulla alle
tarkastusrajojen eikä 'henkkareiden unohtaminen'
ole oikea vastaus.
et voi luottaa mieheesi tuonvertaa niin eroa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372