visa electron

jjfhfd

Kertokaas ny tyhmälle, sain kesällä visa electronin osuuspankkiin aiemman pikakortin tilalle. Olen nyt vaan nostanut rahaa automaatista enkä ole kaupan kassalla korttia käyttänyt, mutta nyt on tämmönen tilanne että ole tosi sairas enkä itse pysty kauppaan menemään, enkä haluaisi tunnuslukua kellekään luovuttaa, voinko antaa kortin esim. miehelleni joka hakee ruokaa kaupasta vai kysyykö ne henkkaria, onko se niin henk.kohtainen että vaan itse voi sillä kaupassa maksaa?

8

711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Satunnainen kävijä

      Visa Electron on henkilökohtainen. Olen huomannut, että henkkaria kysytään aina, jos ostos maksaa 50 € tai enemmän. Jos sinulla on pankkisi nettitunnukset ja internetyhteys, voit tietysti siirtää luotettavan henkilön omalle tilille "kaupparahaa" kotoa käsin.

    • N1m1m3rkk1

      Visa Electron on henkilökohtainen. Olen huomannut, että henkkaria kysytään aina, jos ostos maksaa 50 € tai enemmän. Jos sinulla on pankkisi nettitunnukset ja internetyhteys, voit tietysti siirtää luotettavan henkilön omalle tilille "kaupparahaa" kotoa käsin.

    • aiki.

      hommaa sille miehelle oma kortti,
      tai anna hänen nostaa sillä käteistä sovittu määrä.

    • eräs kassa

      et voi luovuttaa korttiasi edes miehellesi.
      pahimmassa tapauksessa kaupassa kassa katsoo että kortti on väärällä henkilöllä/varastettu, ja ottaa kortin pois.
      sitten saatkin hakea pankista korttisi, ja pankki maksaa sun tililtä kortin poisottopalkkion.

      • CardMan'tm

        Kyllä Visa Electron on henkilökohtainen. Jenkeissä kuka vain voi maksaaa millä tahansa kortilla,
        henkkareita ei kysellä. Euroopassa tätä vahditaan
        huomattavasti tarkemmin. Pahimmassa tapauksesta miehesi jää kiini lähi Siwastasi, poliisit 'tarjoaa kotikyydin' sekä joudut maksamaan pankille viellä
        kassan tarkkaavaisuudessa. Se kortti sitten menee
        tuhottuna Luottokuntaan joka ehkä antaa uuden tilalle tai sitten ei....

        PIN systeemit suomen TRIO koplaan (Tradeka,
        S-Ketju, Kesko) tosin tulee vasta 2025 jos
        silloinkaan.


      • kävi

        niin,et jäi ostokset tekemättä,koska olin oman ukon kortilla "liikenteessä",mut korttia ne ei kuitenkaan ottaneet pois.


      • CardMan'tm
        kävi kirjoitti:

        niin,et jäi ostokset tekemättä,koska olin oman ukon kortilla "liikenteessä",mut korttia ne ei kuitenkaan ottaneet pois.

        :Mulle kävi niin,et jäi ostokset tekemättä,koska
        :olin oman ukon kortilla "liikenteessä",mut korttia
        :ne ei kuitenkaan ottaneet pois.

        Tämä kassa kyllä toimi virheelisesti, tuskin kovin
        pitkään toimessaan viipyy. Kortti olisi pitänyt
        ottaa pois sekä kutsua poliisit. Sisäinen tarkastus
        / korttifirmojen tarkastus kyllä poimii tämän
        tapauksen melko nopeasti pois. Mutta voi kyllä
        'lainakorteilla' asioitaessa voi varautua vakaviin
        ongelmiin, tarkastus voi hyvinkin tulla alle
        tarkastusrajojen eikä 'henkkareiden unohtaminen'
        ole oikea vastaus.


    • et voi luottaa mieheesi tuonvertaa niin eroa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe