kolme-enkeliä näyttää hyväksyneen Jeesuksen käskyn:
Matt. 10:34
Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.
Luuk 22:38-29
38 Niin he sanoivat: "Herra, katso, tässä on kaksi miekkaa". Mutta hän vastasi heille: "Riittää".
39 Ja hän meni ulos ja lähti tapansa mukaan Öljymäelle, ja hänen opetuslapsensa seurasivat häntä.
Miekkahan siellä Öljymäen rinteillä heiluukin yhä nykypäivinä, israelilaisten ja uskovaisten puolesta - Israelin Jumala on uskollinen.
Mutta ei tämä tarkoita, etteikö tuhannen vuoden rauhanaika olisi yhä Isän tavoite. Sitä ei kolme-enkeliä tai edes mustat enkeliparvet voi todistuksillaan tyhjäksi tehdä. vielä tulee Öljymäki olemaan vapaa. Vapauden laki Kristuksessa toteutuu kirjaimellisestikin.
SAK 14:3-4 - USKOLLINEN SAAPUU ÖLJYMÄELLE
3 Herra itse lähtee sotaan viholliskansoja vastaan, niin kuin hän on lähtenyt ennenkin vihollisen hyökätessä. [Jes. 42:13]
4 Hän seisoo sinä päivänä Öljymäellä, joka kohoaa Jerusalemin itäpuolella. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen, toinen puoli vuoresta väistyy pohjoiseen, toinen puoli etelään, ja välille syntyy valtaisa laakso.
En tässä enempää vala intoa Jumalan uskollisuuden puolesta. Sillä ihmissielujen täytyy saada omaa tahtiaan rakastua Kristukseen. Sillä muutoin tehdään vain käännynnäisiä - oppia pää täynnä, mutta ei sitten enää edes voida JUURTUA Kristuksen rakkauteen!!!
Laul. l. 2:7
Minä vannotan teitä, te Jerusalemin tyttäret, gasellien tai kedon peurojen kautta: älkää herätelkö, älkää häiritkö rakkautta, ennenkuin se itse haluaa.
Laul. l. 3:5
Minä vannotan teitä, te Jerusalemin tyttäret, gasellien tai kedon peurojen kautta: älkää herätelkö, älkää häiritkö rakkautta, ennenkuin se itse haluaa.
Laul. l. 8:4
Minä vannotan teitä, te Jerusalemin tyttäret: älkää herätelkö, älkää häiritkö rakkautta, ennenkuin se itse haluaa.
NIILLE, JOTKA EIVÄT VIELÄ OLE JUURTUNEET JÄRKEISOPPEIHIN
Ef. 3:18
niin että te, rakkauteen juurtuneina ja perustuneina, voisitte kaikkien pyhien kanssa käsittää, mikä leveys ja pituus ja korkeus ja syvyys on,
Kol. 2:7
juurtuneina häneen ja hänessä rakentuen ja uskossa vahvistuen, niinkuin teille on opetettu; ja olkoon teidän kiitoksenne ylitsevuotavainen.
Ei rauhaa vaan miekka !
0
116
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48835
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha538761- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561