kolme-enkeliä näyttää hyväksyneen Jeesuksen käskyn:
Matt. 10:34
Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.
Luuk 22:38-29
38 Niin he sanoivat: "Herra, katso, tässä on kaksi miekkaa". Mutta hän vastasi heille: "Riittää".
39 Ja hän meni ulos ja lähti tapansa mukaan Öljymäelle, ja hänen opetuslapsensa seurasivat häntä.
Miekkahan siellä Öljymäen rinteillä heiluukin yhä nykypäivinä, israelilaisten ja uskovaisten puolesta - Israelin Jumala on uskollinen.
Mutta ei tämä tarkoita, etteikö tuhannen vuoden rauhanaika olisi yhä Isän tavoite. Sitä ei kolme-enkeliä tai edes mustat enkeliparvet voi todistuksillaan tyhjäksi tehdä. vielä tulee Öljymäki olemaan vapaa. Vapauden laki Kristuksessa toteutuu kirjaimellisestikin.
SAK 14:3-4 - USKOLLINEN SAAPUU ÖLJYMÄELLE
3 Herra itse lähtee sotaan viholliskansoja vastaan, niin kuin hän on lähtenyt ennenkin vihollisen hyökätessä. [Jes. 42:13]
4 Hän seisoo sinä päivänä Öljymäellä, joka kohoaa Jerusalemin itäpuolella. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen, toinen puoli vuoresta väistyy pohjoiseen, toinen puoli etelään, ja välille syntyy valtaisa laakso.
En tässä enempää vala intoa Jumalan uskollisuuden puolesta. Sillä ihmissielujen täytyy saada omaa tahtiaan rakastua Kristukseen. Sillä muutoin tehdään vain käännynnäisiä - oppia pää täynnä, mutta ei sitten enää edes voida JUURTUA Kristuksen rakkauteen!!!
Laul. l. 2:7
Minä vannotan teitä, te Jerusalemin tyttäret, gasellien tai kedon peurojen kautta: älkää herätelkö, älkää häiritkö rakkautta, ennenkuin se itse haluaa.
Laul. l. 3:5
Minä vannotan teitä, te Jerusalemin tyttäret, gasellien tai kedon peurojen kautta: älkää herätelkö, älkää häiritkö rakkautta, ennenkuin se itse haluaa.
Laul. l. 8:4
Minä vannotan teitä, te Jerusalemin tyttäret: älkää herätelkö, älkää häiritkö rakkautta, ennenkuin se itse haluaa.
NIILLE, JOTKA EIVÄT VIELÄ OLE JUURTUNEET JÄRKEISOPPEIHIN
Ef. 3:18
niin että te, rakkauteen juurtuneina ja perustuneina, voisitte kaikkien pyhien kanssa käsittää, mikä leveys ja pituus ja korkeus ja syvyys on,
Kol. 2:7
juurtuneina häneen ja hänessä rakentuen ja uskossa vahvistuen, niinkuin teille on opetettu; ja olkoon teidän kiitoksenne ylitsevuotavainen.
Ei rauhaa vaan miekka !
0
116
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564