kyllä on niin maan perusteellista sähläämistä,että ei kyllä kiinnosta yhtään.
serranon perhe,ei kiitos
14
1464
Vastaukset
- nykyään
on tv- kanavia vaikka muille jakaa niin kukaan ei todellakaan pakota juuri sinua katsomaan mainiota serranon perhettä.
Miksi et samantien käy mainitsemassa muistakin sarjoista että "tätä en katso". Hassua, että pitää tuollainen asia tulla ilmoittamaan palstalle saakka, koska ketään ei varmaankaan kiinnosta, jos ei sinua huvita katsoa kyseistä sarjaa. - ompi
oma on asiasi kun noin mainitset, mitä se palstalla ketään liikuttaa
- PASKOO
Täyttä paskaa koko sarja, miten ketään voi kiinnostaa tämänlaatuinen roskasarja. Eikö aikaansa voi kuluttaa paremmin, vaikkei olisi mitään tekemistäkään!
- ompi
no ei näytä olevan muuta kun katsoo milloin olet yöllä kommenttisi laittanut, me muut jo nukumme tai naimme ja taas nukumme
- Koukussa
ompi kirjoitti:
no ei näytä olevan muuta kun katsoo milloin olet yöllä kommenttisi laittanut, me muut jo nukumme tai naimme ja taas nukumme
Siitähän se onkin niin hauska kun siinä sählätään niin monella tapaa. Saa nauraa itsensa kipeäksi. Serrano rules.
- ...
Niin turha täällä palstalla on sitten aikaansa kuluttaa.
- donkki
Se saattaakin monilla olle ongelmana, että sarjaa
seuratessa joutuu käyttää aivoja. Jenkki sarjat ovat siinä suhteessa helppoja ettei tarvi ajatella.
Niissä on kaikki ennakoitavissa, eikä kyse ole
normaaliin elämään liittyvistä ongelmista. Joten
pidä ne aivot vaan narikassa äläkä vaivaudu serranon
perheen edesottamuksia katsomaan.- Pallolaajennus
TV:hän se tekee ihmeitä, tulee viisaita ihmisiä kun ne kahtoo Serranon persettä. HastaLaVista
- Sihoux
Ei tuota kukaan valkoihoinen todella voi katsoa ilman viinaa. Ja minähän olen raitis! Tuosta molotuksesta tulisi varmasti pää kipeäksi jos jättäis kanavan auki, pitäis käydä lääkärillä ja sitten räätälillä, siinä menis kyllä pelihousut riekaleiks ja hihat palais, olis tietty palokunnallekin töitä. Pirun typerä ohjelma kertakaikkiaan.
- sieppo
pitäis käydä lääkärillä ja sitten räätälillä, käy ainakin lääkärillä
- Brittisarjafani
Siis todellinen sählysarja - kaikkihuutaayhtäaikaakeittiössäjaolohuoneessaeikäkelläänmitäänasiaa - tämä havainto noin 3minuutin katselusta, jolloin totesin, että kyllä YLE taas kusettaa luvan maksajia tällaisilla halpis-sarjoilla.
Ei sovi muille kuin Espanjan opiskelijoille ja heitähän Suomessa on n. 0,001 prosenttia luvan maksajista HUOM!!!- Kotikulta
Eiköhän omassa kodissa jo useimmilla riitä läpätystä riittävästi, vieläkö sitä pitää tv:stä hakea lisää. Ikävystyttävältä näytti kun vilkaisin tuota joskus hetken.
- paras1
sarja, mitä suomessa on aikoihin näytetty. Siis ylivoimaisesti.
- Brittisarjafani
Täytyy olla vähintään addhdd , jos voi sanoa tuollaista.
Sekopäisistä sekopäisin sarja koskaan, ja me maksamme lupia - jos maksamme ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603