Turha hokea nimeäni

Ihan turhaa hokea minun nimeäni tai uskova_1:stä.

En ole täällä omalla asiallani, vaan Jumalan lähettämänä kirjoittelemassa kutsumukseni mukaan, jotta adventistien silmät avautuisivat ja tulisivat synnin tuntoon ja uskoon.

Ja toiseksi, että ihmiset eivät lankeaisi tuohon harhaoppiin.

9

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rukoukseni on

      että sinä poloinen tyttö raukka pääsisit noista harhoistasi vapaaksi, et sinä ole Jumalan lähettämänä täällä, jos olisit sinulla olisi toisenlainen kirjoitus tyyli, nythän sinä vain haet vaikka mitä valheita adventti seurakunnasta, tuolla tavallako sinä luulet Jumalan käyttävän ihmisiä työssään.

      Kyllä tuo on kaukana Jumalan antamasta kutsumuksesta, koeta nyt itsekin ymmärtää tuo että et ole JUMALAN LÄHETTI.

      • selventää?

        Kirjoitit ""pääsisit noista harhoistasi vapaaksi"".

        Ole ystävällinen ja mainitse edes muutama harha ja perustele sanomasi raamatulla. On rumaa syyttää toista ilman mitään perusteluja!

        Pelottaako sinua totuus todella noin paljon, että haluaisit rajoittaa sananvapautta?


      • UnaFortuna
        selventää? kirjoitti:

        Kirjoitit ""pääsisit noista harhoistasi vapaaksi"".

        Ole ystävällinen ja mainitse edes muutama harha ja perustele sanomasi raamatulla. On rumaa syyttää toista ilman mitään perusteluja!

        Pelottaako sinua totuus todella noin paljon, että haluaisit rajoittaa sananvapautta?

        Jahwe Jumalalla Nimi Ellen. Minä katsoisin tällaisen nimen käytön Jumalasta jo ihan alkuunsa Jumalan pilkkana


      • tuon,,
        selventää? kirjoitti:

        Kirjoitit ""pääsisit noista harhoistasi vapaaksi"".

        Ole ystävällinen ja mainitse edes muutama harha ja perustele sanomasi raamatulla. On rumaa syyttää toista ilman mitään perusteluja!

        Pelottaako sinua totuus todella noin paljon, että haluaisit rajoittaa sananvapautta?

        Uskova1:den kirjoituksen hän puhu niistä harhoista, eikä hänkään niitä Raamatulla perustele.
        Minä vaan vastasin hänelle että ne ovat vain harhoja, ja onhan hän kirjoitellut millaista elämää hän on ennen elänyt, näyttää että siitä on jäänyt jotain vaikutteita, en usko että hän on Jumalan lähettämä adventistien käännytykseen niitten harhoista joita hän tuo esille ja jotka eivät ole edes tosia, mutta näyttää että ne käy täydestä todesta tällä palstalla ainakin joillekin.


    • on lähetetty

      tänne haukkumaan muita palstalaisia? ja estämään kaiken normaalin keskustelun? Etkö tajua että ei sinun jollaamisesi ole mitään muuta kuin samaa toistuvaa parjaamista, toistat samaa Elleniäsi nyt jo kolmatta vuotta - hohhoijaa kun alkaa pitkästyttämään nuo sepustuksesi - kuin mikäkin kuiva jatkokertomus missä ei tapahdu mitään, tuskin edes kukaan tietää mihin itse uskot tai mihin ihmeen lahkoon kuulut jos siellä kehoitetaan käyttäytymään laillasi. Jokainen voi olla varma ettet ole adventisti, mutta siihen se sitten jääkin ..

      Ei kukaan tule autetuksi sillä, että jatkuvasti sanotaan mitä EI saa tehdä, vaan sillä että keskustellaan siitä mikä on hyvää ja oikein tehdä.

      Ja toinen suuri virhe mikä sinun kirjoitteluissasi on on se että kiellät että muiden kirjoituksissa olisi mitään tolkkua jos ne eivät ole kanssasi smaa mieltä.. totuus on että et ole sen parempi kuin muutkaan ja parjauksiesi tähden kirjoitteluasi luetaan enimmäkseen vain koska riitely kiinnostaa niin monia ja sinä olet se pahin riidan alkaja tällä palstalla.

      Uskoisit että et ole mikään opettaja - panet vain esteitä muille kesustelijoille riitelylläsi sillä se sewllainen vetää keskustelun tason nollaaan .. valitan .. muuta tyyliä tai vaikene..

    • ELLEN !

      Voi minua, ellen... ellen puhdasta RAAMATUN evankeliumia julista. Sillä ei ihmiset - vaan Herra Jeesus itse - on minut kutsinut ja valinnut venkeliumiaan julistamaan.

      1. Kor. 9:16    
      Siinä, että julistan evankeliumia, ei ole mitään ylpeilemistä, sillä minun on pakko tehdä sitä. Voi minua, ellen evankeliumia julista! [Room. 1:14]

      1. Kor. 14:11
      Mutta ellen ymmärrä puheen merkitystä, olen puhujalle muukalainen, samoin hän minulle.

      Evankeliumia Kristuksesta julistava tulee osalliseksi siitä - joka ei julista sitä tavalal tai toisella, vaan jotain muuta opettaa - se voipi jäädä osattomaksi. Siksi me uskovat julistamme nimenomaan Raamatun evankeliumia, emme mitään toisenlaista.

      Maksamme näet velkaa, sitä rakakuden velkaa - kun Jumala ensin rakasti meitä ehdoitta.
      Velka painaa päälle, jos olemme rakkaudettomia so. emme maksa sitä rakakuden velkaa. Se käy tunnon päälle, se vaikeneminen. Siksi emme voi vaieta!

      Room. 13:8
         
      Älkää olko kenellekään mitään velkaa, paitsi että rakastatte toisianne. Joka rakastaa toista, on täyttänyt lain vaatimukset. [13:8,9: 2. Moos. 20:13-17; 3. Moos. 19:18 | Mark. 12:31 ].

      Turhaa olisi julistukseni, ellen ... ellen samalla paljastaisi ja kumoaisi valhejulistusta - korvaavaa evankeliumia.

      Turha syyttää uskovaisia - purnatkaa Isälle!

    • Nimetön

      Häntäkö palvelet Ahkerasti: Jos näin on isäntäsi on ainakin ahkera

    • UnaFortuna

      Näytteliä: Olet ollut varmasti Teatteri koulussa Näyttelet osaasi hyvin vetoavalla luonnollisella tavalla, Jos olisti todella Jumalaan uskova, niin silloin sinä Jättäisit suoranaisen Jumalan häpäisyn pois kirjoituksistasi. Koska suoranaisesti häpäiset itseään Jumalaa, niin tämän perusteella voimme tunnistaa tämän mahtavan Enkeliruhtinaan, jota mielistelläksesi solvaat Oikeaa Jumalaa. Itsehän tiedät voiko Jumalan pilkkaaja pelastua? Tee parannus Jumalan Puoleen!

    • sinua lähettänyt

      teet tasan vastapuolen hommia. Sen näkee siitä, miten kirjoitat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe