En huomannut, että tästä olisi vielä ollut mitään tällä palstalla.
Näyttäisi olevan pikkuisen parempi kuin ensimmäinen osa. Ainakin trailerin perusteella. Se ei tosin paljoa vaadi, että menee sen ohi.
http://www.youtube.com/watch?v=2qEAbpFTRpQ
Alien Vs Predator: Requeim traileri.
5
1050
Vastaukset 5
- Tästä!!
Ainakin tämän trailerin perustella tämä näyttää olevan HELVETIN HYVÄ LEFFA!!!!!!!
- AVVP
Juu näin tämän pari päivää sitten ja täytyy myöntää: HELVETIN hienolta näyttää. Ykkönen näytti pieneltä lämmittelyltä verrattuna tähän.
- KyleKatarn1987
että jo näyttää paremmalta. Paljon paremmalta. Ainakin jos vertaa ensimmäiseen AVP:hen. Minusta tuntuu vahvasti, että Requiem saattaa olla yksi parhaimmista kauhu-pätkistä pitkiin aikoihin. Jo elokuvan tapahtumien sijoittuminen Maahan avaa aivan uusia ja ennennäkemättömiä ulottuvuuksia tarinalle. Ensimmäinen osakin sijoittui toki maahan, mutta enää ei ollakaan ykkösen tavoin eristyksissä pohjoisnavan loputtomien jäätiköiden keskellä vaan ihan asutuilla seuduilla. Missä tietysti riittää runsaasti otollisia uhreja facehuggereille kokonaisen sivilisaation verran elintilaa jonne alienit voivat levitä (ellei niitä pysäytetä ajoissa). =O Itse jään ainakin odottamaan tätä elokuvaa pelonsekaisen jännityksen vallassa...
- Nimetön
...ei näytä olevan enää validi. Mutta varmaan muualtakin netistä löytyy traileri...mutta mistä?
- camel toe
http://fapomatic.com/show.php?loc=0806&f=vlcsnap533846.png
hyvin näkyy, hyvät muodot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493