Kohdun poiston kokeneet

kohdunpoisto edessä..

Jos kohtu poistetaan, miten silloin tapahtuu orgasmi?
Itse saan vielä toistaiseksi ( kohtu tallella ) todella voimakkaita orgasmeja ja siinähän kohtu supistelee rajusti. Mitä sitten kun sitä ei enää ole....

41

6118

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YuBi

      Älä huolehdi, on parikin tuttua käynyt läpi tuon: ei ongelmia

    • mitenkään

      libidoon...ota asioista selvää, ennenkuin esität noin naiveja kysymyksiä. Tärkeimmät fyysiseen rakkauteen tarvittavat ruumiinosat kuitenkin jäävät jäljelle.

    • Harmittaa kovasti

      Tässä taas puhuvat yleispätevästi. Kyllä kohdunpoisto voi huonontaa orgasmikokemuksia. Itse sain ennen leikkausta erittäin voimakkaita orgasmeja, jotka tuntui luissa ja ytimissä - jos niin voi asiaa kuvata. Kuitenkin sellaisia joka paikkaan tuntuvia.
      Nyt leikkauksesta on jo pian 3 vuotta ja kaiken olisi pitänyt hermoja myöten parantua, mutta tuntemukset eivät ole läheskään entisenlaisia.
      Aika mielenkiintoista on myös se, että edelleen ejakulonkin, mutta tuntemukset ovat vain vieno aavistus siitä, mitä oli nennen. Ei minulla huonollekaan tunnu, mutte ei voi verrata entiseen.

    • Asennekysymys

      Paljon riippuu naisen asenteesta ja raskaudenpelosta yms.
      Meillä riemu alkoi kun ei ollut huolta ei-toivotusta raskaudesta. Ohjelmaan tuli ennen kokemattomat sarjaorkut, ”tähtien näkemiset” ja muuta kivaa (myös pikku-riikkisen dominaa).

    • asian vierestä

      Itseltäni poistettiin kohtu 2.5 vuotta sitten. Olen saanut elämäni ensimmäisen orgasmin yhdynnässä sen jälkeen. Tosin olen nyt eri miehen kanssa parisuhteessa kuin vuosia sitten. Ja mitä tulee siihen että kohtu supistelee, en ole koskaan moisesta kuullut. Toki tiedän että emätin supistelee hyvinkin voimakkaasti orgasmin aikana, mutta että kohtukin...
      Ehkäisystä kun ei tarvitse huolehtia eikä pelätä ei-toivottuja lapsia, ja kun mies on ensimmäistä kertaa elämässäni sellainen johon täydellisesti luotan, uskoisin sen olevan syy orgasmin saamiseen. Huonossa parisuhteessa ei mitään saa vaikka ei mistään tarvitsisi huolehtia...

      • Loo5

        Ei seksi muutu ollenkaan huonoksi. Tehokasta lantionpohjan treenausta niin orgasmit pysyy ennallaan.
        Alkuvuodesta olin kohdunpoistossa ja seksielämä on edelleen loistavaa. Ei tarvitse leikkausta pelätä. Mutta ei saa unohtaa päivittäistä lantionpohjan lihasten treenausta.


    • Ensimmäisessä

      keisarinleikkauksessa poistettetiin kasvaimen takia olin silloin 26vuotias.Ei ole haitannut yhtään seksielämään senjälkeen.Olen nauttinut siitä jo 23 vuotta ilman kohtua.

    • Hrmittaa kovasti

      mutta miten te löydätte sieltä emätimen pohjalta ne herkkukohdat. Itsellä ei ole enää minkäänlaista tuntoa siellä ja lähinnä kun päällä olen, niin sellainen kova ja kiinte pohja tai seinä vaan tuntuu. Ei siinä auta vaikka kuinka toiseen luottaa ja häntä rakastaa. Siinä vaiheessa, kun pitäisi sen orgasmin alkaa tulla ja tuntua joka sopukassa ,se katoaa jonnekin. Ei ole jumpan puutetta, sillä lantionpohjan jumppaa olen harrastanut jo kuopuksen syntymän jälkeen aika säännöllisesti. Enkä lopettanut sitä kohdunpoistoon. Teen edelleen.
      Kyllä oon edelleen sitä mieltä, etä voi näitä fyysisiä vikojakin tulla. Luulen että itsellä on joku hermovika tullut, kun hermotus ei pelaa samoin kuin ennen. Onkohan mulla enää mitään toivoa siitä, että tilanne korjaantuisi, vai näinköhän sitä joutuu lopun ikäänsä puutteessa kitkuttamaan.

    • Etsippä naiselta

      klitoris ensin missähän se piileskelee.

    • Mie tiän

      Kokemus kahdesta kohduttomasta naisesta. Molemmilla orgasmivaikeuksia.

      Pitkän klitoristyöstön jälkeen sai toinen. Toinen samanlainen, ehkä vähemmällä stimuloinnilla.

      Emätinorgasmeista ei puhettakaan!!

      Seksin suhteen molemmat erittäin labiileja.

    • harmittaa kovasti

      niin, klittaorgasmi ei ole sama asia kuin sellainen kokoniasvaltainen. Ehkä nämä, jotka sanoo, ettei eroa ole, eivät ole koskaan saaneetkaan oikein kunnon maailmaa järisyttävää orgasmia. Mulla tulee klittasta ja emätinorgasmikin, mutta se, että tunne leviäisi kauttaaltaan ympåri kehon.... sitä ei enää tule vaikka miten päin yrittäisi.
      Itseä kyllä suoraan sanoen vituttaa, kun lääkärit ei tosiaan tiedä asiasta paskan vertaa. Väittävät, ettei ole vaikutusta seksielämään. Kyllähän on. Itse olen kyllä niin petynyt näihin hyssyttelijöihin ja hieno homma -tyyppeihin, että tirpaisisin nokkaan, jos vastaan tulis. ei orgasmi tosiaan ole pelkästään päänsisäinen juttu. Tai jos on, niin kyllä tällaisen mullistavan leikkauksen jälkeen pitäisi automaattisesti saada jonkinlaista terapiaa, että selviäisi elämässä eteenpäin.

      • Loop5

        Palaan tässä vielä asiaan. Eli kykenen edelleen saamaan sekä klitoris että emätinorgasmin, vaikka kohtu on poistettu.
        Joten arvelut siitä, että muut kuin te joilla on nykyään ongelmia, eivät olisi koskaan emätinorgasmeja saaneet, ovat huu haa puhetta.
        Toki olen aina ollut hyvin seksuaalinen ihminen ja onnekseni meillä on mieheni kanssa upea seksielämä.

        Joten ei kohdunpoisto automaattisesti vie kaikilta seksin nautintoa....


    • Jos vika onkin

      siellä yläpäässä eikä alapäässä.Nyt on hyvä harrastaa seksiä aviomiehenkassa ei tarvitse pelätä raskaaksitulemista

    • Harmittaa kovasti

      sitähän minä tässä juuri ihmettelen, että mihin se alkava kunnon orgasmi katoaa. Edelleen tunnen, miten se lähtee tulemaan, muttei siten kuitenkaan jotenkin pääse huippuun asti.
      On me yritetty kaikkia konsteja, mutta alkaa pikkuhiljaa turhauttaa, kun kuitenkin aina jään ilman sellaista "hyökyaaltoa" joka ennen tuli kun oikein tuntui hyvältä.

    • kaduttaa

      Minua kaduttaa, että suostuin kohdunpoistoon. Orgasmi on huomattavasti laimeampi. Aivan sama juttu kuin "Harmittaa kovasti" -nimimerkillä. Kohtuni ei enää supistele, koska sitä ei enää ole!! Lääkäri ei maininnut tästä puolesta mitään.

    • Harmittaa kovasti

      harmittaa kovasti on oikeastaan vielä aika lievä ilmaus asian suhteen Oikesti minua suorastaan raivostuttaa, ettei asioista voi edes tuolla lääkärien juttusilla puhua niiden oikeilla nimilläja kertoa suoraan, miten kohdunpoisto heikentää orgasmeja ja vie sen viimeisen huipun koko hommasta. tottakai hyvälle tuntuu edelleen, saan orgasmeja sekä klotasta että g-pisteestä, mutta se koko kehon juttu ei pääse etenemään huippuun. Kaikkein naurettavinta on, että edelleen ejakuloin, mutta tunne ei ole sama kuin ennen. Ja tämän kaien väitetään olevan muka psyykkistä. En todellakaan jaksa uskoa tuota.
      suoraan kyselin asiaste ennen poistoa, että miten se tulee vaikuttamaan seksielämään ja orgasmeihin. Ei kuulemma mitenkään. ja minä hullu uskoin kun oikein alaln tohtorit ja lisensiaatit näin väitti. kohtu poistettiin ja luulin toipumisaikana kaiken menevän hyvin. Vaan annas olla kun seksielämän sai aloittaa. Järkytyin. Valitin asiasta sairaalaan, mutta siellä sanottiin asian korjaantuvan hiljalleen. Paskan marjat! Edelleenkään ei ole samoja vipinöitä kuin ennen leikkausta.
      Näillä naisten sukuelinten laillisilla kastroinneilla saadaan maahamme kymmeniä ja jopa satoja kiukkuisia vanhoja eukkoja, jotka loppuelåmänsä turhautuneina ja ahdistuneina riehuvat seksin puutteessa. Kohtu ei tosiaankaan ole mikään pelkkä lapsenkantopussi, vaan osa naisen sukupuolielimiä ja tarpeellinen sellaisenaankin.
      Korvaavia leikkauksia voitaisiin kyllä tehdä poistamatta koko elintä, muta ei vain haluta, koska se vaatii enemmän taitoa. On helppo vain napsaista elin pois.
      Eipä vain miesten eturauhasia napsita pois vaan viilataaan ja höylätään viimeiseeen asti.

    • Miten voi

      kärsiä seksin puutteesta jos kohtu poistetaan kasvaimen, tai jatkuvien tulehtuksien takia.Seksiä saa vain se ei ole enää samanlaista,kun ennen.Jos sairauden takia poistetaan kohtu ei se ole mitään laillista kastarointia vaan sairauden hoitoa.

    • harmittaa kovasti

      Kyllä se seksi kohdunpoiston jälkeen on ollut kuin jonkun jatkuvan ihottuman kutinaa. Kutiaa, raapii vaan ei auta. kutisee vielä enemmän vaikka kuin raapii. Haluttaa kovasti ja harrasta jopa lähes tantrisia sessioita mutta ei vain tunnu auttavan. Jää erittäin pettynyt ja surullinen olotila. Tätä ei tosiaan ymmärrä muut kuin ne, jotka ovat joutuneet luopumaan hyvästä seksistä. Seksin puutetta ei huomaa enennkuin omalle kohdalle sattuu. Ei edes sitä tajua kuinka iso merkitys hyvällä seksielämällä parisuteessa on. Sitten tajuaa kun se otetaan pois. Vai pitäisikö kädestä pitäminen ja pussailu korvata seksielämän?
      Monesti kohdunpoiston sijasta voisi tehdä jonkun korjaavan leikkauksenkin. Ei tarvitsisi koko elintä poistaa. Esim poistettaisiin pelkät myomat eikä koko kohtua, korjattaisiin laskeutuneet elimet kohdalleen eikä revittäis ulos.
      näin ei kuitenkaan yleisesti tehdä vaan poistetaan kokonainen elin. Kyllä se silloin on kastraatioon verrattava toimenpide, jonka nykyiset hoitosuositukset hyväksyy täysillä.
      Jatkuvasti kuitenkin tulee tutkimustuloksia, jotka kertoo sitä, että kohdulla on muitakin funktioita naisen elämässä kuin pelkkä sikiönkasvatuspussi.

    • Onse se hyvä

      ettei poisteta koko tuheroa.

    • On siinä ainakin

      se hyväpuoli kohdunpoistossa ettei tarvitse enää kärsiä jatkuvista kivuista ja verisistä vuodoista.Seksikin tuli paremmaki ettei enää satu yhdynnän aikana saa nautia täysillä.

    • lsrkgv-tuwö

      No ei kyllä ole vaikuttanut muuhun kuin kosteutukseen. Kaikki muu pelaa ihan niinkuin ennenkin vain liukkaria joutuu joskus käyttämään. Johtuu kuulemma kohdunkaulan poistosta.

      • sanna1001

        Miten se tuntuu, kun kalu on sisässä? Onko siellä enemmän tilaa pituussuunnassa?


      • harmittaa kovasti
        sanna1001 kirjoitti:

        Miten se tuntuu, kun kalu on sisässä? Onko siellä enemmän tilaa pituussuunnassa?

        samanverran on tilaa kuin ennenkin, vaan tuntoa ei siellä perillä ole.


    • hyvältähän se

      tuntuu kun ennenkin,kalutekee hyvää eikätarvitse käyttää ehkäisyä ja pelätä tiineeksi tulemista.Jatkuvat vuodot ja kivut jäivät sinne leikkaussaliin.

    • Nainen

      Olen ollut "kohduton" 14vuotta ja kaikki nämä vuodet ovat olleet monta tuhatta kertaa parempia kuin ennen. 1) ei enää koskaan raskaaksitulemisenpelkoa 2)täyttä nautintoa 3)kohtu tarkoitettu vauvan kasvupaikaksi, ei sitä muuhun tarvita enää 4) tunnen olevani kokonainen ja ehjä nainen 4) olen erittäin märkä jo ennen yhdyntää, orgasmini moninkertaisia entisiin verrattuna 5)päätös kohdinpoistosta minun ja asia selvä edelleen, en ole kaivannut tai ikävöinyt kohtua, korvieni välissä asia täysin prosessoitu 6) tekisin päätöksen kohdunpoistosta, mutta aikaisemmin kuin nyt tein - näin ajattelen kokemukseni perusteella

      • sanna-kaisa 2

        Kohtu poistettu 7 vuotta sitten, mutta MITÄÄN haittaa siitä ei ole ollut. Päinvastoin. Menkkoja ei ole riesana ja raskaudenpelko on pois. Ostakaa, hyvät kanssasiskot, pieni kiva hieromasauva, minkä avulla voi testata tuntojaan. Olen hyvin seksuaalinen nainen, naimisissa, mutta myös rakastajatar itseäni 15 vuotta nuoremmalle miehelle. Nautinto on ihan sama kuin ennen leikkausta. Epäilen, että korvien väli on suurin syy tunnon puutteeseen. -Kyllä se teillekin siitä vielä iloksi muuttuu!!!!


    • tuli domina

      Mun edellinen vaki sanoi, ettei itse huomannut mitään vaikutusta.
      Minusta hänestä tuli niin dominoiva puuma, että lähdin pakoon kun en osaa sietää dominointia.

    • htrjtjhty

      Jos kohtu poistetaan esim. syövän takia, niin poistetaanko samalla kohdunsuu? Tai voiko kohtua ylipäänsä poistaa niin, että kohdunsuu jäisi? Eikö kostuminen ole liitoksissa kohdunsuuhun?

      • Len2

        Syövän takia poistettiin ulommat häpyhuulet ja koepaloja otetaan puolivuosittain nyt on puheeksi noussut kohdunpoisto ja mitähän muuta vielä eteen tulee,,,onko täällä kohtalotovereita keltä on poistettu tai leikattu häpyhuulet syövän esiasteen takia ja miten se on vaikuttanut seksi-elämään,,,,


    • Anonyymi

      Minulla poistettiin kohtu ja kohdunkaula laskeuman takia pari kuukautta sitten. Olen erittäin pettynyt orgasmeihin nykyään. Ennen koko lantion alue sai järisyttävän, rentouttavan syväorgasmin, nykyään orgasmin tuntemus on vain pieni pihinä pintakerroksissa.
      Kamalinta on, että sitä kohtua ei enää takaisin saa.
      Tässäkin ketjussa on ollut raivostuneita kirjoittajia, myös minä olen raivoissani. Olisin totisesti miettinyt asiaa paremmin, jos joku lääkäri olisi viitsinyt kertoa kohdunpoiston haitoista etukäteen.

      Seksi on ollut aivan ihana asia aiemmin, harvoja asioita, jotka ovat niin kokonaisvaltaisesti hyväätekeviä ja ilmaiseksi annettuja, oman kehon tuottamia. Nyt tuo onni ja ilo on viety kokonaan pois. Etukäteen sairaalasta saatavissa esitteissä kerrotaan vain, että kohdunpoisto ei vaikuta seksielämään eikä orgasmiin. Surkeaa valehtelua väittää noin! Pitäisi ainakin kertoa, että joillain kohdunpoisto totisesti vaikuttaa orgasmikykyyn niin, että orgasmi lakkaa lähes kokonaan tulemasta.

      Lisäksi laskeuma uusiutui melkein välittömästi! Kohdunpoistosta ei siis ollut mitään hyötyä, ainoastaan haittaa.

    • Anonyymi

      Sanoisin että ihmiset ovat asiassa kuin asiassa hyvin yksilöllisiä, toiselle kohdunpoisto vaikuttaa negatiivisesti ja toiselle ei millään tavalla, jollekin se voi toimia jonkinlaisena "vapauttajana" ja parantaa asioita. Mitään ei voi koskaan, minun mielestäni, yleistää.

      Henkilökohtainen kokemus... Minulla oli jokunen vuosi sitten seksisuhde itseäni 20v. vanhemman naisen kanssa, hän oli silloin 63v., ja hän ei kärsinyt millään tavalla kohdunpoistosta, päinvastoin! Uskomattoman halukas ja kyvykäs ikäisekseen. Toki hänellä oli pitkä urheilutausta, joka varmasti auttaa mutta myös kohdunpoisto lienee onnistunut täydellisesti. Toisinaan saattaa sattua pieni virhe tai ihmisten ergonomia ja hermotukset toimivat eri tavalla ja leikkaukset jättävät erilaisia "jälkiä".

      Eli summattuna, en usko että kohdunpoisto sinänsä heikentää orgasmia/tuntemuksia ns. automaattisesti.

      • Anonyymi

        Kyllä minäkin olen yhä halukas ja himokas, kyvykäs ja kostunut -orgasmikyky on se, joka kohdunpoiston myötä on mennyt.

        Jos naisen kohtu on reagoinut orgasmiin ennen voimakkaasti, niin totisesti kohdun poisto vaikuttaa orgasmin kokemiseen!


    • Anonyymi

      Naisen kohtu aiheuttaa ehkä ison osan naisen orkun laajemmista tuntemuksista. Jokainen, joka raskaana ollessa saanut orkun tietää sen; kohdun seutu ’kovenee’ hetkeksi. Kohtu supistelee silloin ja aiheuttaa juurikin naisille tyypillisen laajemmin vähitellen leviävän tuntemuksen, joka tuntuu leviävän joka kehon soluun.

      Jokainen nainen kokee orkut kuitenkin omalla tavallaan, joten jos on kärkenä muu tai ei ole kokenut muuta, niin paha sanoa mikä oikea.

      Miehillä ei ole kohtua ja heillä kuulemma orkku tuo vaan lyhyen tuntemuksen. Voisiko olla, että kohdutta nainen kokee saman?

      Niin harmi, kun ei tutkittu! Aikoinaan muistan, että miesvaltainen lääkärikunta jopa epäili naisten tarvetta kipulääkkeisiin synnytysten aikana, kun oli kuulemma vähän henkilöstä kiinni. Jopa synnytysosastoille tuli kesälääkäreiksi opiskelijoita, joilla ei osaamista edes tikkauksista. Siinä kyllä uhrattu monen naisen alapää.

      Nimimm. Kätilö, jonka alapää ennen tutkintoa tikattu niin, ettei tuntoa.

      • Anonyymi

        Miehen suusta: ’miehellä on vaan yksi kohta joka vaikuttaa, naisella niin monta’. Muttei ymmärrystä, mitä nainen kuukautisten, niiden loppumisen tai raskauden aikana ja sen jälkeen kokee.

        Voiko taustalla olla aiempi miesvaltainen lääkärikunta, joilla ei ymmärrystä naisena olosta (opiskeluaikoina yksi synnytysosaston mies anestesialääkäri jopa kertoi, kuinka muut eivät uskoneet synnystyskiouihin, mutta hän oli lehdestä lukenut, että olisivat todellisia).

        Voiko kukaan kohdella miehiä samoin? Voiko samoin ’luulo’ kriteerein poistaa mieheltä vastaavat kyvyt?

        Minusta pitäisi tutkia laajemmin sitä, että jos niin naisilta kuin miehiltä poistetaan jotain, mikä voi vaikuttaa seksin nautintoon, niin asian kaikki faktat hyötyineen kuin haittoineen tuodaan esiin, mutta myös vaihtoehdot.


    • Anonyymi

      Nyt vuosien jälkeen yhden ihan asiallisen tutun kommentoijan huolestumisen jälkeen: älkää linkatko tuota sen jälkeen saapunutta bilekutsua.

      Tähän keskusteluun yllättäen ilmaantuneena hyvinkin epäilyttävä linkki, varsinkin kun ystäväni oli tänne laittanut kommenttinsa vuosien jälkeen edellisistä.

      Voi hyvinkin olla tietojenne hyväksikäyttöön liittyvä linkki.

      • Anonyymi

        Tehty ilmoitus tuon hmaseksijutun ilmoittajasta. Kiitti kun varoitit.


    • Anonyymi

      Aikavyöhyke ja vuorokauden aika eri välillä minun reissuissa, mutta pidetään huolta toisistamme, turvallisuudestamme ja jaksamisestamme 🙏🏼🤗 Nyt onneksi tuttuja, jotka ottivat jopa kantaa tuohon mahdolliseen tietoja varastavaan linkkiin. Älkää kokeilko!!

    • Anonyymi

      U­usi s­­­ek­­si­­tea­­­tteri ava­­utu­u Su­ome­­­en! Kutsu­mme kai­­kk­­i­. Il­mo­­­it­­­tautum­­ine­n ry­hmä­­­ämm­­­e tä­­äl­l­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/P9a2C7

    • Anonyymi

      Älä hyvä ihminen tommossi juttuja latelee,orgasmit ei katoo siitä mikää,on ihan yhtä kiihkeetä kiimasta kivaa,kuten ennenki,
      Vittu ei ole haaroje välistä mikää häipynyt,vaikka on lääketieteellisiä juttuja tehty.
      Hyvää kesää kaikille.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3757
    2. 208
      3039
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2584
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1475
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      175
      1380
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1334
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe