Yliarvostettu hypetys-sarja

Selkä kyyryssä pettymyksiä ...

Aloin katsomaan Heroesta kun sitä oli tullut ulos USA:ssa 3 jakson verran.

Aluksi idea vaikutti uudelta, mielenkiintoiselta ja tuoreelta.

Lopputulos lössähti - pahasti. Heroes ei lunastanut sille asetettuja odotuksia, ja sarja sai pian täysin yliarvostetun ja hypetetyn maineen.

Heroes on keskinkertaista jenkkiviihdettä jota tarjoillaan valmiiksi pureskeltuna pakettina. Menee samaan sarjaan kuin Supernatural, Smallville, Lost ja monet muut scifi-teemoista kumpuavat sarjat.

Heroes on hyvää viihdettä kerran viikossa nautittavaksi, mutta mitään elämää suurempaa kokemusta sarjan parista on turha etsiä. Jos olet teini-ikäinen sarjakuvia lukeva poika, olet kohdeyleisöä parhaimmillaan. Muissa tapauksissa pettymys tulee ennemmin tai myöhemmin vastaan.

Useinmiten ennemmin.

10

1087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfgdfgdfgdf

      Mikään TV-ohjelma ei kyllä yllä elämää suuremmaksi kokemukseksi, joten en ymmärrä pointtiasi. Sanot, että se on hyvää viihdettä kerran viikossa nautittavaksi, mutta sehän on juuri kaikkien ohjelmien tavoite! Ei hyvä luoja..

      • eläinystävä

        meillä täällä ruotsissa eka jakso tulee tänä iltana . Katsoisinko ? vaikuttaa kivalta.... :)


      • miljoona warettajaa
        eläinystävä kirjoitti:

        meillä täällä ruotsissa eka jakso tulee tänä iltana . Katsoisinko ? vaikuttaa kivalta.... :)

        jotka on jo nähnyt kyseisen sarjan.


    • discokeijo

      Itsehän olen katsonut sarjaa alusta asti ja välillä on ollut kyllä jaabajaaba- jaksoja, mutta pääasiassa asiaa ja ns. "sunnuntaikatselijat" eivät välttämättä ole huomanneet kaikkia pieniä yksityiskohtia (kauden jälkeen monet pienet yksityiskohdat aiheuttivat kinaa "fanien" foorumeilla..).

      Perusilme sarjalla on kuitenkin positiivinen, mutta BSG:n kaltaisia puuduttavia henkilökuvauksiakin mahtuu mukaan, jotka vähän syövät mielenkiintoa sarjalta, mutta toisaalta selittävät miksi joku on niinkuin se kauden lopussa sitten on... Jakanee mielipiteet parin ekan jakson jälkeen kahtia, osa saattaa jättää kesken jopa myöhemmin, mutta kannattaa katsoa kuitenkin :)

    • Heroiini

      Samaa mieltä. Itse katson vain sellaisia taidesarjoja, jotka joku tuntematon itä-eurooppalainen ohjaaja on humalapäissään kuvannut mustavalkofilmille käsivaralta jossain varastohallissa. Siinä tuollainen kliseinen jenkkipaska jää kakkoseksi, kun katsoo esimerkiksi Zoltanus Krifgzoriazin 7-tuntisen mykkäelokuvan "Äitini mätänevä ruumis".

    • voih...

      smallville lost ja heroes on mun lempisarjoja enkä ole sarjoja lukeva nörtti...nojaa ehkä vain akuankka lehtiä...Mutta nämähän on hyviä sarjoja!
      ei kaikki ole nörttejä!

    • ei mitään erikoista

      paska sarja.........

    • crocoodiile

      MUTTA, samat ennakkokäsitykset oli Lostistakin minulla, mutta kun myöhemmin ostin dvd-boksin ja aloin seuraamaan sarjaa myöhemmin, olin ihan koukussa.

      Silti tuskin Heroesia alan seuraamaan, voihan senkin myöhemmin ostaa boksina ;)

      • niin mäkin

        taidan ostaa sen cdon.comilta.Tai niin juu joulu on lähellä.Toivon sen joululahjaksi! :D


    • elämää suurempaa

      kokemusta TV-sarjasta? Oletko täysin järjissäsi?
      Olisi mielenkiintoista kuulla mitä sarjoja sinä arvostat.

      Olen kolmekymppinen nainen ja lataan sarjaa netistä, seuraan jo tokaa tuotantokautta jenkkitahtiin. Pidän sarjan hahmoista ja tapahtumista ja miten kaikki on koostettu. En odota sarjan muuttavan elämääni millään lailla tai tuovan lisäarvoa; voin lukea kirjoja ja matkustella, käydä kavereiden kanssa ulkona - TV-sarjat ovat viihdettä ja mielestäni Heroes on todella hyvää sellaista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 189
      2286
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2094
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      171
      1893
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      171
      1692
    5. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      36
      1374
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      15
      1184
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1178
    Aihe