Katolilaisen kirkon keulakuvana tunnettu Äiti Teresa on osoittautunut fanaattiseksi ateistiksi. Tuoreessa paljastuskirjassa "Mother Teresa: Come Be My Light" esitetään katkelmia Äiti Teresan itse kirjoittamista kirjeistä, joissa hän epäilee jopa Jumalan olemassaoloa!
Meille tosikristityille tämä ei tietenkään ollut yllätys. Olemmehan jo ennestään tieneet kuinka syvällä pimeydessä katolinen luopiokirkko rämpii.
Äiti Teresa olikin ateisti!
3
649
Vastaukset 3
- D.O.M.
Te tässä kerettiläisiä olette, mokomat protestantit! Luopukaa vaarallisista harhaopeistanne ja palatkaa ainoan oikean katolisen kirkon syliin!
Mitä fanaattiseen ateismiin tulee, niin yksi sen tunnusmerkeistä ei ole Jumalan olemassaolon epäileminen. Fanaattinen ateisti ei epäile, hän on asiastaan täysin varma! Eiköhän Äiti Teresa vain käynyt Tuomaan evankeliumia läpi elämässään. Kristityn tuleekin epäillä jumalansa olemassaoloa, sillä vain syntiä tekemällä sen voi saada anteeksi ja mikä olisikaan pahempi synti kuin epäily? Rasputin keksi pari pahempaa syntiä, mutta häntä ei kyllä vedetä tähän mukaan... - vesitomu
äiti teresasta riittää kyllä väkevämpiäkin paljastuksia,
ainakin jos siihen bulsshitohjelma penn & telleriin on luottamista. - hyhhyi hihhuleille
En tiedä oliko äiti Teresa ateisti, mutta ainakin hän oli vastuuton idiootti, joka aiheutti suunnattomasti kärsimystä. Kymmenet tuhannet ei-toivotut raskaudet ja aids-tartunnat olisi voitu estää ilman äiti Teresan leppymätöntä taistelua ehkäisyvälineiden käyttöä vastaan. Tällä ääliömäisellä toiminnallaan hän varmisti sen, että niissä hänen orpokodeissaan ja sairaaloissaan riitti jatkuasti tuhansia potilaita. Ja sitten vielä jotkut ihan vakavissaan yrittävät saada tuollaista suunnatonta vahinkoa aiheuttanutta vastenmielistä ja ahdasmielisen suvaitsematonta ääliötä pyhmykseksi...
http://www.rationalistinternational.net/article/20031020_fi.htm
http://www.vapaa-ajattelijat.fi/lehti/2004_06/aiti_teresan_suuri_huijaus.html
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483