Tuhkimotarina

on surkea

Tuhkimotarina on todella huonosti käsikirjotettu, henkilöohjattu, amatöörimäisesti näytelty, katsojia aliarvioiva sarja.

Lavasteet heiluu, näyttelijät näyttelee ku jossain B-luokan amatööriteatterissa ilman mitään vivahteita. Kaikkein käsittämättömin ja huonoin näyttelijä mun mielestä on se Tza Tza alias Emma Rabbe. Mikähän senkin näyttelemistyylin pohjaideana on? Ihan merkillistä ilmeiden ja sanojen vääntöä. Jos se yrittää esittää jotain ikääntynyttä täti-ihmistä (kolmikymppinen näyttelijä) maneereineen ja omituisine huiveineen, niin voi voi, köyhää ideointia.

Valentinan eli Bellan näyttelijätär Natalia Streignard on tosi ykstotinen ja tylsä, Valentinana osas olla hiukan vivahteikkaampi, kai se oli niin "hauskaa" olla pullukka.

Typerää pehmoseksiä, typeriä missinäyttelijöitä.

Idioottimaista olettaa että katsojan pitäis uskoa ettei kukaan tunnista uutta laihtunutta Valentinaa tai meikkikynällä parran itselleen piirtänyttä peruukkipäistä Pandoraa.

Ainut syy miks katson ko. sarjaa on erilainen, selkeä venezuelan espanjankieli jota on kiva kuunnella, miellyttävämpää kuunneltavaa ku Serranojen pälätys.

18

958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiaan..

      telenoveloiden henkeen ja on osa niiden viehätystä :)

      Älä valita, kun ei ole pakko katsoa.

      • Chiquitita

        Mun mielestä jotkut niistä vähän ylinäyttelee, kuten Emma Rabbe, mutta se kuuluu tosiaan asiaan ja on hauskaa. Ja se on kuuluu siihen Tza Tzan rooliin. Tuhkimotarina on nerokas sarja, koska siinä on tiettyä jännitystä ja koukuttava juoni ja henkilöt on joko ihania tai kamalia.
        Mitä vikaa käsikirjoituksessa on? Mun mielestä se on ihan loistava! Ja siitä Valentinan ja Pandoran naamioitumisesta, tosielämässähän kaikki tunnistaisi ne ja tuskin on ideana, että katsojan pitäisi uskoa, että kukaan ei niitä tunnista. Miten ne oliskaan saanut ne naamioitua paremmin? Ei kukaan pysty oikeasti esittämään toista, kasvoista tunnistaa ihan varmasti. Mutta Tuhkimotarina on tv-sarja! Mitä se haittaa että siinä on liioittelua ja jonkinlaista epäuskottavuutta? Ei sellasta juonta oltais saatu toteutettua, jos olis pitänyt saada kaikki todenmukaiseksi.
        Ja se mua vähän ihmetyttää, että katsot Tuhkista vaan sen Venezuelan espanjan takia(?) En oikein usko, että jos jonkun mielestä sarja on ihan surkea, niin katsoo sitä vaan kielen takia...


      • alkup.8970
        Chiquitita kirjoitti:

        Mun mielestä jotkut niistä vähän ylinäyttelee, kuten Emma Rabbe, mutta se kuuluu tosiaan asiaan ja on hauskaa. Ja se on kuuluu siihen Tza Tzan rooliin. Tuhkimotarina on nerokas sarja, koska siinä on tiettyä jännitystä ja koukuttava juoni ja henkilöt on joko ihania tai kamalia.
        Mitä vikaa käsikirjoituksessa on? Mun mielestä se on ihan loistava! Ja siitä Valentinan ja Pandoran naamioitumisesta, tosielämässähän kaikki tunnistaisi ne ja tuskin on ideana, että katsojan pitäisi uskoa, että kukaan ei niitä tunnista. Miten ne oliskaan saanut ne naamioitua paremmin? Ei kukaan pysty oikeasti esittämään toista, kasvoista tunnistaa ihan varmasti. Mutta Tuhkimotarina on tv-sarja! Mitä se haittaa että siinä on liioittelua ja jonkinlaista epäuskottavuutta? Ei sellasta juonta oltais saatu toteutettua, jos olis pitänyt saada kaikki todenmukaiseksi.
        Ja se mua vähän ihmetyttää, että katsot Tuhkista vaan sen Venezuelan espanjan takia(?) En oikein usko, että jos jonkun mielestä sarja on ihan surkea, niin katsoo sitä vaan kielen takia...

        No kyllä vaan on niin, että en takuulla kattois ko. sarjaa jos ne puhuis jotain muuta kieltä, ihan 90-prosenttisesti se niiden puhuma kieli on syy miks sitä katon. Onhan siin jotain venezuelalaisesta "kulttuuristaki" päässy mukaan, mut mut...


    • Chiquitita

      Mun mielestä jotkut niistä vähän ylinäyttelee, kuten Emma Rabbe, mutta se kuuluu tosiaan asiaan ja on hauskaa. Ja se on kuuluu siihen Tza Tzan rooliin. Tuhkimotarina on nerokas sarja, koska siinä on tiettyä jännitystä ja koukuttava juoni ja henkilöt on joko ihania tai kamalia.
      Mitä vikaa käsikirjoituksessa on? Mun mielestä se on ihan loistava! Ja siitä Valentinan ja Pandoran naamioitumisesta, tosielämässähän kaikki tunnistaisi ne ja tuskin on ideana, että katsojan pitäisi uskoa, että kukaan ei niitä tunnista. Miten ne oliskaan saanut ne naamioitua paremmin? Ei kukaan pysty oikeasti esittämään toista, kasvoista tunnistaa ihan varmasti. Mutta Tuhkimotarina on tv-sarja! Mitä se haittaa että siinä on liioittelua ja jonkinlaista epäuskottavuutta? Ei sellasta juonta oltais saatu toteutettua, jos olis pitänyt saada kaikki todenmukaiseksi.
      Ja se mua vähän ihmetyttää, että katsot Tuhkista vaan sen Venezuelan espanjan takia(?) En oikein usko, että jos jonkun mielestä sarja on ihan surkea, niin katsoo sitä vaan kielen takia...

      • Chiquitita

        Sori toi sama viesti tuli kaks kertaa, kun ajattelin eka kirjoittaa sen tohon toisen viestin vastaukseksi, mut sit ajattelin että mun viesti on kuitenkin sille, joka aloitti tän viestin. Sit painoin "lähetä" ja pysäytin, mut se ehtikin jo mennä...


    • ...

      kaikis muis viesteis tais tulla jo kaikki olennainen...mut miten nii typerää pehmoseksiä?jos haluu kunnon jyystämist katella ni siihen on omat pätkänsä sitten :D

    • mrrh

      Herra/rouva on hyvä ja kattoo sellasia espanjankielisiä sarjoja jossa on kunnon lavasteet ja hyvät näyttelijät, yms.. Mun mielestä sarja on paras aikoihin tehty, ja kielenkäyttö on aivan ihanan kuuloista puhumattakaan näyttelijöistä. Ihan omiaan espanjankieliseen telenovelaan!

      • *alkup.*

        Miltä kanavalta sit tulis tällä hetkellä joku et.-amerikkalainen sarja jos on hyvät lavasteet ja silleen?

        ps. mul ei oo digivempaimia, joten oon näitten peruskanavien varassa siinä mielessä.


    • drista

      nähdään kyllä ettet arvosta sarjaa.. mut pakkoko oli tänne tulla siitä mainitseen?
      Vai menetkö jokaisen sarjan (joista et pidä) keskustelufoorumille haukkuun sarjan lyttyyn?

    • senystävä

      Tuskin sarjan tarkoitus onkaan se, että oletetaan katsojan uskovan kaiken olevan realistista, mitä siinä tapahtuu. :) Esim. Ihminen normaalisti kyllä erottaisi, varsinkin ajan kuluessa, Bellan Valentinaksi. Mutta juonen kannalta muiden henkilöiden ei anneta sitä huomata, ei varsinkaan Orestesin. Tylsääkin se olisi, jos kaikki olisivat heti hoksanneet naamioitumisen. Sama juttu Pandoran naamioitumisen kanssa.

      Sarjan tarkoitus on viihdyttää katsojia, jos se ei sinua viihdytä, niin sinun ei sitä tarvitse katsoa, niin kuin täälä onkin jo todettu. :)

      Jos pidät espanjankielestä, niin mikset osallistu jollekin espanjankielen kurssille tai kuuntelisi espanjankielistä musiikkia?

      • migordabella<33

        Tuhkimotarinahan on just siksi hyvä, että on niin outo ja naurettava ohjelma :D Harvoin näkee tämmöistä viihdettä, joka oikeasti naurattaa huumorillaan muttei kumminkaan mikään sketsisotku tmv.


      • alkkuperräinen

        Tottakai mä kuuntelen espanjakielistä musaa, höh.- Ai miksikö en osallistu Suomessa pidettäville Venezuelan espanjan kursseille, jaa-a, en oikein itsekään tiedä...


      • alkkupperräinen
        migordabella<33 kirjoitti:

        Tuhkimotarinahan on just siksi hyvä, että on niin outo ja naurettava ohjelma :D Harvoin näkee tämmöistä viihdettä, joka oikeasti naurattaa huumorillaan muttei kumminkaan mikään sketsisotku tmv.

        Se oliki yks syy miks rupesin sitä alunperin myös kattomaan, kun se on niin dorka.

        Mut nyt tauon jälkeen se tuntuu vaan jotenki niin entistäkin latteemmalta. Sarjan kaikki kreisit potentiaalit on jotenki osattu lässäyttää. Mua myös ärsyttää se et siihen on ängetty muka jotain vakavaa ihmissuhdelätinää.


    • se on...

      huvittavaa, kun joku istuu yksin höpisemässä ja yhtäkkiä seinällä näkyy kuvaajan tai jonkun varjo. :P

      • Chiquitita

        ole ikinä huomannut. Aika huvittavaa. :D


      • *alkup*

        No just joo, tommostenki seikkojen takia mä oon kattonu tota sarjaa, mut nyt neki alkaa vähän kyllästyttää. Tää sarja on v ä s y n y. Mut aion kuiteski kattoa Itsenäisyyspäivään asti, minkä se kestää vielä.


      • Hopealilja
        *alkup* kirjoitti:

        No just joo, tommostenki seikkojen takia mä oon kattonu tota sarjaa, mut nyt neki alkaa vähän kyllästyttää. Tää sarja on v ä s y n y. Mut aion kuiteski kattoa Itsenäisyyspäivään asti, minkä se kestää vielä.

        jos oot kerta kaikkiaan väsysynt siihen sarjaan niin älä kato ja mun mielstä toi tekosyy mitä sä käytit tossa on ihan surkee et katot sitä vain "sen kielen vuoksi" melkoinen tekosyy tossa.ja siitä käsikirjoituksesta mun mielestä se on tosi hyvä .On kyllä ihan tyhmää tulla haukkuu sitä sarjaa just tänne. Mutta jos katot sitä siinä on pakko olla jotain muuta kun se kieli mistä sä pidät koska mä en ainakaa kattois mitään sarjaa sen kielen vuoksi ,mä kattoisin sitä sarjaa koska siinä on jotain hyvää vaikka ei sitä aina myönnäkkään


    • ei jaksa kirjautua

      Tuhkiksessa ei ole mitään vikaa. Se on maailman paras telenovela ja Emma Rabbe on mun mielestä paras näytteliä ikinä (nunca)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe