Kaipailee seuraa muista mammoista

Thyme

Kaikessa yksinkertaisuudessaan: Mistä löytyis meili/tekstari/kaffeseuraa muista tuplamammoista?

Usein yhden vauvan äidit jotenkin vierastavat tuplamamman seuraa (ainakin minun kohdallani) ja kuitenkin tässä kiireisen arjen keskellä kaipailisi sitä kuuluisaa vertaistukea.

Meillä tuplat syntyivät 21.5.07, tyttö ja poika. Olen mielettömän onnellinen ja viihdyn kotona, mutta oishan se kiva jakaa kokemuksia ja vinkkejä jne. muiden vastaavanlaisessa tilanteessa olevien kanssa.

Erityisesti Treen seudulta, mutta ilman muuta muualtakin seura on enemmän kuin tervetullutta.

Viestitellään ja tutustutaan!:)

8

822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isadora 76
      • Thyme

        Niin eli laitoin meiliä, vastailehan kun ehdit...


    • Mamamai

      Moi.

      Mulla on reilu 2v kaksoset, tyttö ja poika.

      Asutaan Espoossa ..eli ei ihan naapurissa, mutta olen itse Virroilta kotoisin ja asuin muinoin Tampereella muutaman vuoden, joten symppaan seutua.

      Sulla on siis ihan vasta vauvoja --- voih... Onko nää sun esikoiset?

      Silloin kun meidän kaksoset oli vauvoja, niin kerroin kaikille, et hyvin menee ja että ei oo ollenkaan niin kauheeta kun mistä varoteltiin... ja silleen..

      Nyt jälkeenpäin olen tajunnut, että eka vuosi kaksosten kanssa oli iha tosi rankkaa. Elämä helpottuu oikein huomattavasti sit kun lapset on yli 1v. Ja yksösvanhemmat ei todellakaan tajua, mitä se on ...esim perhekerhoon lähteminen tms. harrastaminen kahden vauvan kanssa ei todellakaan ole ihan yksinkertaista tai 'rentouttavaa '. : )

      Laita mailia jos haluut jutskailla tupla-arjesta tai mistä vaan. Sori toi höpöosoite, mutta en jotenkin haluu ihan omaa nimeäni laittaa näin näkösälle :D

      -Tuplamami

      • Tupla-tuplat

      • Ap.

        Kyllä mä ihan mielelläni kirjottelen aina kun vaan ehdin!:)

        Mutta en nyt kyllä heti tuosta tekstistä nähnyt sitä osoitetta... Laitatko?


    • KEH

      Mulle voit kirjotella s-postia: [email protected], annan "oikeamman" osoitteen s-postitse!
      Meille syntyi tuplatytöt 11.9.07, Pohjois-Suomessa asutaan.
      Onnea teidänkin perheelle!

    • jadoriina

      Minulla on kaksoispojat, ja yksi tyttö. Olisi kiva jutella:)

      • jadoriina

        [email protected]

        Siinä on osoitteeni, lähetäppä s-postia tai lisää ihan messengeriin:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1718
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1086
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      144
      1059
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      895
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      890
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      861
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      830
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      749
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      745
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe