Kaipailee seuraa muista mammoista

Thyme

Kaikessa yksinkertaisuudessaan: Mistä löytyis meili/tekstari/kaffeseuraa muista tuplamammoista?

Usein yhden vauvan äidit jotenkin vierastavat tuplamamman seuraa (ainakin minun kohdallani) ja kuitenkin tässä kiireisen arjen keskellä kaipailisi sitä kuuluisaa vertaistukea.

Meillä tuplat syntyivät 21.5.07, tyttö ja poika. Olen mielettömän onnellinen ja viihdyn kotona, mutta oishan se kiva jakaa kokemuksia ja vinkkejä jne. muiden vastaavanlaisessa tilanteessa olevien kanssa.

Erityisesti Treen seudulta, mutta ilman muuta muualtakin seura on enemmän kuin tervetullutta.

Viestitellään ja tutustutaan!:)

8

874

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isadora 76
      • Thyme

Niin eli laitoin meiliä, vastailehan kun ehdit...

• Mamamai

Moi.

Mulla on reilu 2v kaksoset, tyttö ja poika.

Asutaan Espoossa ..eli ei ihan naapurissa, mutta olen itse Virroilta kotoisin ja asuin muinoin Tampereella muutaman vuoden, joten symppaan seutua.

Sulla on siis ihan vasta vauvoja --- voih... Onko nää sun esikoiset?

Silloin kun meidän kaksoset oli vauvoja, niin kerroin kaikille, et hyvin menee ja että ei oo ollenkaan niin kauheeta kun mistä varoteltiin... ja silleen..

Nyt jälkeenpäin olen tajunnut, että eka vuosi kaksosten kanssa oli iha tosi rankkaa. Elämä helpottuu oikein huomattavasti sit kun lapset on yli 1v. Ja yksösvanhemmat ei todellakaan tajua, mitä se on ...esim perhekerhoon lähteminen tms. harrastaminen kahden vauvan kanssa ei todellakaan ole ihan yksinkertaista tai 'rentouttavaa '. : )

Laita mailia jos haluut jutskailla tupla-arjesta tai mistä vaan. Sori toi höpöosoite, mutta en jotenkin haluu ihan omaa nimeäni laittaa näin näkösälle :D

-Tuplamami

• Tupla-tuplat

• Ap.

Kyllä mä ihan mielelläni kirjottelen aina kun vaan ehdin!:)

Mutta en nyt kyllä heti tuosta tekstistä nähnyt sitä osoitetta... Laitatko?

• KEH

Mulle voit kirjotella s-postia: [email protected], annan "oikeamman" osoitteen s-postitse!
      Meille syntyi tuplatytöt 11.9.07, Pohjois-Suomessa asutaan.
      Onnea teidänkin perheelle!

• jadoriina

Minulla on kaksoispojat, ja yksi tyttö. Olisi kiva jutella:)

• jadoriina

[email protected]

Siinä on osoitteeni, lähetäppä s-postia tai lisää ihan messengeriin:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      62
      5307
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      3322
    3. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      142
      2725
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2416
    5. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      133
      1886
    6. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      15
      1693
    7. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      162
      1486
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1407
    9. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      108
      1370
    10. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1307
    Aihe