Olimme mieheni kanssa Vääksyn harjulla lenkkeilemässä (sauvakävely on erinomainen kuntoilumuoto meille hieman ikääntyneille!!!) ja olen melkein varma, että näin siellä metsässä itse Liekkiön. Tämä karmaiseva ilmestys sai meidät juoksemaan loppumatkan kotiin. Oli jo melko pimeääkin, joten kokemus oli aavemainen ja hirvittävä kaikkiaan. Ovatko muut nähneet Liekkiötä Vääksyssä ja kenenköhän lapsi mahtaa olla kyseessä? Kirjastosta emme löytäneet tietoa. Kenties kirkonkirjoista löytyy tietoa vanhoista lapsensurmista, vai kuinka? Kiitos havainnoistanne!
Liekkiölaps'
Ulla P.
4
1398
Vastaukset
- Kuva tänne
Sitten tietää vähän paremmin että mistä on kyse kun piirrät kuvan siitä.
Mikä on liekkiö? Onko se jokin lapsihenkiolento?
- on tuo
Liekkiö. En ole koskaan nähnyt sellaista. Nykyään ei vastasyntyneitä surmata, koska ei-toivotut on abortoitu jo aikaisemmin. Minkähän lainen on abortoidun sikiön haamu?
- Jaa-ah
Sehän voi olla vaik kuin vanha...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2134060Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112563Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382275Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861278- 481149
- 751027
- 59883
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu57844- 44802