Että se tuhatvuotinen, jos sitä edes onkaan, on iankaikkisessa Taivaassa.
Ja siellä se uusi Jerusalem, jos sitä edes on tai tulee.
Mutta minäpä kysyn teiltä: onko siellä myös temppeli? Siellä taivaallisessa tuhatvuotisessa, sen Jerusalemissa. Sillä tuhatvuotisessa rauhan ajassa ON temppeli myös - lehtimajanjuhlan ja sapatin vuoksi, jollei muuten.
TEMPPELILLÄ JA ILMAN - KAKSI ERI ASIAA, KAUPUNKIA
Onko tämä se tuhatvuotinen rauhanaika ja sen Jerusalem temppeleineen?
Ilm. 21:22
Mutta temppeliä minä en siinä nähnyt; sillä Herra Jumala, Kaikkivaltias, on sen temppeli, ja Karitsa
Vaiko tämä? Sen Jerusalemissa ON temppeli, jossa eräs portti vain Kristuksen käyttöön. (Hes. 40-44. luvut).
Hes 44:2
Herra sanoi minulle: "Tämä portti pysyy suljettuna. Sitä ei ole lupa avata, eikä kukaan saa kulkea siitä. Herra, Israelin Jumala, on tullut siitä temppeliin, ja siksi se pysyy suljettuna. [Hes. 43:4].
EGW ei luonnollisestikaan voinut unissaan nähdä Jerusalemista käsin johdettua tuhahtvuotista, sillä Israel palasi vasta 1948. Eikä voinut käsittää, että ylöstemamtut sieltä uudesta, temppelittömästä Jerusalemista käsin tuomitsevat maan päällä olevaa Jerusalemia ja koko maailmaa.
(Ilm 20:4).
Mutta me olemme nähneet exoduksen ja meidän on mahdollista siksi ymmärtää lähes koko Ilmestyskirja ynnä profeetat. Olemme vastuussa tietämisemme mukaan. Ellen on vastuuton.
Älkäämme olko sadistisia hyökkääväisiä, vaan valitkaamme nöyrä kunnioitus Israelin Jumalaa kohtaan. Osoitan, kumpi asenne on kirottu ja kumpi on siunattu asennoituminen.
Sakarja 14:12
Mutta Herra lyö vitsauksella kaikkia niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan. Ihmisiltä mätänee ruumis heidän vielä seisoessaan, silmät mätänevät kuopissaan, ja kieli mätänee heidän suuhunsa.
Sak 14:16
Kaikki jäljellä olevat niistä kansoista, jotka ovat hyökänneet Jerusalemia vastaan, tulevat nyt sinne vuosi vuodelta kumartaen rukoilemaan Kuningasta, Herraa Sebaotia, ja viettämään lehtimajanjuhlaa. [Jes. 66:23].
Mutta sinä - ota selville, onko tuhatvuotinen Taivaassa vaiko maan päällä!
Teille on opetettu
18
302
Vastaukset
- 1000v
ovat taivaassa. Siellä tuomitaan jumalattomia. Maa on autio ja tyhjä. Kaikki jumalattomat ovat kuolleet. Saatana enkeleineen on ilman tekemistä tuhat vuotta sidottuna olosuhteiden kahleilla. Äijällä miettimistä riittää tekemisistään.
Miettimistä sullekin, että miten taivaassa voi silmät päässä mädätä ja kieli suussa.
Minun taivaassani ainakaan ei sellaista tapahdu.
Sak 14:4
Hän seisoo sinä päivänä Öljymäellä, joka kohoaa Jerusalemin itäpuolella. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen, toinen puoli vuoresta väistyy pohjoiseen, toinen puoli etelään, ja välille syntyy valtaisa laakso.
5 Te pakenette vuorten välissä olevaa laaksoa pitkin, ja se ulottuu Asaliin asti. Te pakenette, niin kuin paettiin maanjäristystä Juudan kuninkaan Ussian aikana. Sitten Herra, teidän Jumalanne, tulee Jerusalemiin, ja kaikki pyhät ovat hänen mukanaan. [Aam. 1:1 | Juud. 14].
Joel. 3:2
minä kokoan kaikki pakanakansat, vien ne alas Joosafatin laaksoon ja käyn siellä oikeutta niitten kanssa kansani ja perintöosani, Israelin, tähden. Sillä he ovat hajottaneet sen pakanakansain sekaan, ovat jakaneet minun maani
Sak 14:12
Ja tämä on oleva vitsaus, jolla Herra rankaisee niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan: hän mädättää siltä kansalta lihan, kun se vielä seisoo jaloillaan, sen silmät mätänevät kuopissansa, ja sen kieli mätänee sen suussa.
Sak 14:16 Mutta kaikki niiden pakanakansain tähteet, jotka ovat hyökänneet Jerusalemia vastaan, käyvät vuosi vuodelta sinne ylös kumartaen rukoilemaan kuningasta, Herraa Sebaotia, ja viettämään lehtimajanjuhlaa.
Tahdotkos tulla tuntemaan totuuden tässä asiassa?
- Otappa vain itse selvää !
Että silviisii!
- taivaassa ja temppeli
on se, joka on taivaassa. Ilm. 21-22 luvut koskevat aikaa 1000v jälkeen ja kun temppeliä ei enää tarvita. Luepas Raamattusi huolellisemmin.
Juurihan Sanasta osoitin, että Jeesus on taivaassa temppelimme ja osoitin, että saatana on ne 1000 vuotta sidottuan, jotta 1000 v. rauhan aika olisi mahdollinen.
Sehän villitsee sinut heti, kun se taas vapautetaan.
Tuhatvuotisen lopussa, kuten Sana sanoo.
Ilm. 3:18
Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit.- Elmeri @
AnttiVKantola kirjoitti:
Juurihan Sanasta osoitin, että Jeesus on taivaassa temppelimme ja osoitin, että saatana on ne 1000 vuotta sidottuan, jotta 1000 v. rauhan aika olisi mahdollinen.
Sehän villitsee sinut heti, kun se taas vapautetaan.
Tuhatvuotisen lopussa, kuten Sana sanoo.
Ilm. 3:18
Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit.Kantolalle? Kuinka Antti Kantola sitoo saatanan?
Elmeri @ kirjoitti:
Kantolalle? Kuinka Antti Kantola sitoo saatanan?
Oikeassa olet; sinäpä sen paremmin tiedät. mikä saatana on. Mutta saatana ja muut pilkkaajat todellakin sidotaan. Sillä tavalla, että ne otetaan KIINNI. Toki henkiolennonkin kiinni saa ja esiintyväthän pahankin henkiolennot välillä ihmisenä.
Jumalan enkelithän mm. kävivät Aabrahamin luona, kolme enkeliä.
Että jos kohtaat kolme ilkeää ihmistä, niin kokeile - niinkuin Aabraham kokeili kolmeen hyvään ihmiseen - että suostuvatko ne syömään tarjottua ruokaa. Aabrahamia lähestyneet enkelit eivät voineet.
Kiinni saadaan toki henkiolennotkin; "sanoista miestä, sarvista härkää".
Ilm. 19:20
Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.
Ilm. 20:2
Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi.
MUTTA LUOVU SINÄ PITÄMÄSTÄ KIINNI BILEAMIN OPISTA JA NIKOLAIITTAIN!
Ilm. 2:14
Mutta minulla on vähän sinua vastaan: sinulla on siellä niitä, jotka pitävät kiinni Bileamin opista, hänen, joka opetti Baalakia virittämään Israelin lapsille sen viettelyksen, että söisivät epäjumalille uhrattua ja haureutta harjoittaisivat.
Ilm. 2:15
Niin on myös sinulla niitä, jotka samoin pitävät kiinni nikolaiittain opista.- Kuinka #
AnttiVKantola kirjoitti:
Oikeassa olet; sinäpä sen paremmin tiedät. mikä saatana on. Mutta saatana ja muut pilkkaajat todellakin sidotaan. Sillä tavalla, että ne otetaan KIINNI. Toki henkiolennonkin kiinni saa ja esiintyväthän pahankin henkiolennot välillä ihmisenä.
Jumalan enkelithän mm. kävivät Aabrahamin luona, kolme enkeliä.
Että jos kohtaat kolme ilkeää ihmistä, niin kokeile - niinkuin Aabraham kokeili kolmeen hyvään ihmiseen - että suostuvatko ne syömään tarjottua ruokaa. Aabrahamia lähestyneet enkelit eivät voineet.
Kiinni saadaan toki henkiolennotkin; "sanoista miestä, sarvista härkää".
Ilm. 19:20
Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.
Ilm. 20:2
Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi.
MUTTA LUOVU SINÄ PITÄMÄSTÄ KIINNI BILEAMIN OPISTA JA NIKOLAIITTAIN!
Ilm. 2:14
Mutta minulla on vähän sinua vastaan: sinulla on siellä niitä, jotka pitävät kiinni Bileamin opista, hänen, joka opetti Baalakia virittämään Israelin lapsille sen viettelyksen, että söisivät epäjumalille uhrattua ja haureutta harjoittaisivat.
Ilm. 2:15
Niin on myös sinulla niitä, jotka samoin pitävät kiinni nikolaiittain opista.Saatana sidotaan. Nyt ei ole kysymys pilkasta vaan selvästä Raamatun jakeesta Saatana sidotaan tuhanneksi vuodeksi? Luin muutamia viikkoja sitten tällä palstalla kirjoitetusta Apollonius Tyanalaisesta. Tämä Apollonius mainitaan pakanain Apostolina. Hänet oli tuotu Keisarin eteen rautakahleissa. Tämä Apostoli sanonut keisarille, suoraan ettei sinun kahleesi voi minua pidättää ja hän oli todistanut väitteensä katoamalla tyhjään ilmaan kaikkien läsnä olijain silmien edestä. Siis esimerkkinä; Jos Apollonius ei pysynyt kahleissa vaikka hän oli lihaa ja verta ja luita. Siksi kyselen sinulta kun olet puheidesi mukaan kaiken tietävä. Kuinka sinä sidot Saatanan? Koetapa kertoa tämä asia suoraan ja selvästi. Ellet tähän pysty, niin poistu palstalta vaikka Herätys palstalle joka on jo melko kuiva, kuten sinäkin olet tiedon puolesta.
Oskari O - Mainittu #
AnttiVKantola kirjoitti:
Oikeassa olet; sinäpä sen paremmin tiedät. mikä saatana on. Mutta saatana ja muut pilkkaajat todellakin sidotaan. Sillä tavalla, että ne otetaan KIINNI. Toki henkiolennonkin kiinni saa ja esiintyväthän pahankin henkiolennot välillä ihmisenä.
Jumalan enkelithän mm. kävivät Aabrahamin luona, kolme enkeliä.
Että jos kohtaat kolme ilkeää ihmistä, niin kokeile - niinkuin Aabraham kokeili kolmeen hyvään ihmiseen - että suostuvatko ne syömään tarjottua ruokaa. Aabrahamia lähestyneet enkelit eivät voineet.
Kiinni saadaan toki henkiolennotkin; "sanoista miestä, sarvista härkää".
Ilm. 19:20
Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.
Ilm. 20:2
Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi.
MUTTA LUOVU SINÄ PITÄMÄSTÄ KIINNI BILEAMIN OPISTA JA NIKOLAIITTAIN!
Ilm. 2:14
Mutta minulla on vähän sinua vastaan: sinulla on siellä niitä, jotka pitävät kiinni Bileamin opista, hänen, joka opetti Baalakia virittämään Israelin lapsille sen viettelyksen, että söisivät epäjumalille uhrattua ja haureutta harjoittaisivat.
Ilm. 2:15
Niin on myös sinulla niitä, jotka samoin pitävät kiinni nikolaiittain opista.Genesis: Ensimmäinen mooses:18: Luku Kyllä nämä Aabrahamin luona käyneet Enkelit söivät Heille varustetun aterian Ja samaiset Enkelit söivät vielä Lootinkin aterian. Taitaa A K höyriä?
Oskari O - MunaFortuna
Kuinka # kirjoitti:
Saatana sidotaan. Nyt ei ole kysymys pilkasta vaan selvästä Raamatun jakeesta Saatana sidotaan tuhanneksi vuodeksi? Luin muutamia viikkoja sitten tällä palstalla kirjoitetusta Apollonius Tyanalaisesta. Tämä Apollonius mainitaan pakanain Apostolina. Hänet oli tuotu Keisarin eteen rautakahleissa. Tämä Apostoli sanonut keisarille, suoraan ettei sinun kahleesi voi minua pidättää ja hän oli todistanut väitteensä katoamalla tyhjään ilmaan kaikkien läsnä olijain silmien edestä. Siis esimerkkinä; Jos Apollonius ei pysynyt kahleissa vaikka hän oli lihaa ja verta ja luita. Siksi kyselen sinulta kun olet puheidesi mukaan kaiken tietävä. Kuinka sinä sidot Saatanan? Koetapa kertoa tämä asia suoraan ja selvästi. Ellet tähän pysty, niin poistu palstalta vaikka Herätys palstalle joka on jo melko kuiva, kuten sinäkin olet tiedon puolesta.
Oskari OSaarna Apollonius Tyanalaisesta jatkuu.
- UnaFortuna
MunaFortuna kirjoitti:
Saarna Apollonius Tyanalaisesta jatkuu.
Nyt sinulla on kaikki nahdollisuudet siementää uusi onnellinen sukupolvi joka elää rauhassa kaikkien ihmisten kanssa. Toivotan sinulle siunausta uuden jalostetun suvun kehitykselle Toivotan sinylle paljon ommea ja siunausta toimissasi. Odotan mielen kiinolla uutta sukukuntaa, joka suuntaa rauhaan ja rakkauteen tämän sukupplven, niin että kaikki pahuus poistuu Kristittyjen keskuudesta Siunaus terveisin UnaFortuna! Apollonnius oli Rauhan julistaja Pakanain Vapahtaja. Rakkaus rakentaa viha hajoittaa!
Mainittu # kirjoitti:
Genesis: Ensimmäinen mooses:18: Luku Kyllä nämä Aabrahamin luona käyneet Enkelit söivät Heille varustetun aterian Ja samaiset Enkelit söivät vielä Lootinkin aterian. Taitaa A K höyriä?
Oskari O1.Moos.18:8
Hän toi tuoretta voita, maitoa ja palvelijan valmistaman vasikan, asetti ruoan vieraittensa eteen ja jäi puun alle seisomaan ja palvelemaan heitä heidän syödessään.
1.Moos.19:3
Mutta Loot pyyteli heitä hartaasti, kunnes he lähtivät hänen mukaansa ja tulivat hänen kotiinsa. Hän valmisti heille runsaan aterian ja leipoi happamattomia leipiä, ja he söivät.
Mulla oli väärä muistikuva, ihan hävettää etten itsevarmuudeltani tarkistanut asiaa ensin. Kiitos!
Nyt ymmärrän, että ihmeitä voi tapahtua nykyajassakin. Sillä olen vastaavanlaiset asiat Uuden Liiton ajalta kuitannut vain ihmisiksi, kun tyhmässä päässäni on soinut ajatus: enkelit eivät voi syödä. En enää ihmettele nykyajan ihmeitä.
- - - - -
MITKÄ IHMEEN SADDUKEUKSET?
Tästä lähin varon saddukeusten hapatusta, jos mahdollista, entistäkin enemmän.
Ap. t. 23:8
Saddukeukset näet väittävät, ettei mitään ylösnousemusta ole, ei myöskään enkeleitä eikä henkiä, kun taas fariseukset uskovat näihin kaikkiin. [Luuk. 20:27].
Hepr. 13:2
Älkää unohtako osoittaa vieraanvaraisuutta, sillä jotkut ovat yösijan antaessaan tulleet majoittaneeksi enkeleitä. [1. Moos. 18:3; Room. 12:13; 1. Piet. 4:9].Kuinka # kirjoitti:
Saatana sidotaan. Nyt ei ole kysymys pilkasta vaan selvästä Raamatun jakeesta Saatana sidotaan tuhanneksi vuodeksi? Luin muutamia viikkoja sitten tällä palstalla kirjoitetusta Apollonius Tyanalaisesta. Tämä Apollonius mainitaan pakanain Apostolina. Hänet oli tuotu Keisarin eteen rautakahleissa. Tämä Apostoli sanonut keisarille, suoraan ettei sinun kahleesi voi minua pidättää ja hän oli todistanut väitteensä katoamalla tyhjään ilmaan kaikkien läsnä olijain silmien edestä. Siis esimerkkinä; Jos Apollonius ei pysynyt kahleissa vaikka hän oli lihaa ja verta ja luita. Siksi kyselen sinulta kun olet puheidesi mukaan kaiken tietävä. Kuinka sinä sidot Saatanan? Koetapa kertoa tämä asia suoraan ja selvästi. Ellet tähän pysty, niin poistu palstalta vaikka Herätys palstalle joka on jo melko kuiva, kuten sinäkin olet tiedon puolesta.
Oskari OPYYDETTY SELVÄ VASTAUS - Oskari O:lle
Selvä Kysymys:
>>> Siis esimerkkinä; Jos Apollonius ei pysynyt kahleissa vaikka hän oli lihaa ja verta ja luita. Siksi kyselen sinulta kun olet puheidesi mukaan kaiken tietävä. Kuinka sinä sidot Saatanan?
- "Uutta maailman järjes...
joka kestää tuhat vuotta! He ovat eksytyksessä, kuten sinäkin.
------------------------------------------------------
Todelisuudessa se on antikristuksen aikaansaama "uuden maailman hallitus". Saatana laskeutuu maanpäälle suurella voimalla ja väittää olevansa rauhan ruhtinas ja tekevänsä iankaikkisen RAUHAN.
Mutta juuri silloin kun ihmiset uskovat tämän valheen he totisesti näkevät ettei MITÄÄN RAUHAA OLE.
Saatana ilmestyy KRISTUKSENA ja eksyttää jos mahdollista valitutkin. Tämä kaikki kyllä löytyy raamatusta, eikä mistään ellenin kirjoista.
Kristus EI TULE ennenkuin TÄMÄ laittomuuden lapsi on ilmestynyt!
Tämä on viimeinen koetus uskollisuudesta, ennen Kristuksen paluuta.Ellet ala rakastaa totuutta tuon valheen sijasta.
Raamattu ei voi tyhjiin raueta, mutta Sanan pilkkaajalta voi rohkeus pettää totuuden hetkenä.
SAK 14. - HERRAN PÄIVÄ
1 Katso, Herran päivä on tuleva, ja sinun saaliisi jaetaan sinun keskelläsi.
2 Minä kokoan kaikki pakanat sotaan Jerusalemia vastaan. Kaupunki valloitetaan, talot ryöstetään, naiset raiskataan, ja puoli kaupunkia lähtee pakkosiirtolaisuuteen, mutta jäljelle jäävää kansaa ei hävitetä kaupungista.
3 Ja Herra on lähtevä liikkeelle ja sotiva näitä pakanoita vastaan, niinkuin sotimispäivänänsä, taistelun päivänä.
4 Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä, joka on Jerusalemin edustalla itää kohti. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen hyvin suureksi laaksoksi: toinen puoli mäkeä siirtyy pohjoiseen ja toinen puoli etelään päin.
5 Ja te pakenette minun mäkieni väliseen laaksoon, sillä mäkien välinen laakso on ulottuva Asaliin asti. Te pakenette, niinkuin pakenitte maanjäristystä Ussian, Juudan kuninkaan, päivinä. Ja Herra, minun Jumalani, tulee; kaikki pyhät sinun kanssasi.
6 Sinä päivänä ei ole valoa: loistavat tähdet sammuvat.
7 Se on oleva yhtämittaista päivää-Herralle on se tunnettu-ei vaihdu päivä ja yö; ja ehtoolla on oleva valoisata.
8 Sinä päivänä elävät vedet virtaavat Jerusalemista: toiset puolet niistä Idänmerta kohti, toiset puolet Länsimerta kohti. Niin on tapahtuva kesät ja talvet.
9 Herra on oleva koko maan kuningas. Sinä päivänä on Herra oleva yksi ja hänen nimensä yksi.
10 Koko maa muuttuu tasaiseksi kuin Aromaa Gebasta Rimmoniin asti, Jerusalemin eteläpuolelle. Ja tämä on oleva korkea ja oleva asuttu, paikallansa, Benjaminin portista entisen portin sijaan asti, Kulmaporttiin ja Hananelin-torniin asti, kuninkaan viinikuurniin asti.
11 He asuvat siellä, eikä vihitä sitä enää tuhon omaksi, ja Jerusalem on oleva asuttu, oleva turvassa.
12 Ja tämä on oleva vitsaus, jolla Herra rankaisee niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan: hän mädättää siltä kansalta lihan, kun se vielä seisoo jaloillaan, sen silmät mätänevät kuopissansa, ja sen kieli mätänee sen suussa.
13 Sinä päivänä on tuleva Herralta suuri hämminki heidän sekaansa, niin että he käyvät kiinni toinen toisensa käteen ja toisen käsi kohoaa toisen kättä vastaan.
14 Myös Juuda on sotiva Jerusalemissa, ja kaikkien pakanakansojen rikkaudet kootaan joka taholta: kullat ja hopeat ja ylen paljon vaatteita.
15 Samoin on vitsaus kohtaava hevosia ja muuleja ja kameleja ja aaseja ja kaikkea karjaa, mitä niissä leireissä on-samankaltainen vitsaus.
16 Mutta kaikki niiden pakanakansain tähteet, jotka ovat hyökänneet Jerusalemia vastaan, käyvät vuosi vuodelta sinne ylös kumartaen rukoilemaan kuningasta, Herraa Sebaotia, ja viettämään lehtimajanjuhlaa.
17 Ja mitkä maan sukukunnista eivät käy ylös Jerusalemiin kumartaen rukoilemaan kuningasta, Herraa Sebaotia, niille ei tule sadetta.
18 Ja jos egyptiläisten sukukunta ei käy eikä tule sinne ylös, ei tule sitä heillekään; vaan heitä on kohtaava se vitsaus, millä Herra rankaisee niitä pakanakansoja, jotka eivät tule sinne ylös viettämään lehtimajanjuhlaa.
19 Tämä on oleva egyptiläisten synnin palkka ja kaikkien niiden pakanakansojen synnin palkka, jotka eivät käy sinne ylös viettämään lehtimajanjuhlaa.
20 Sinä päivänä on oleva hevosten kulkusissa kirjoitus: "Pyhitetty Herralle". Ja padat Herran temppelissä ovat uhrimaljain vertaisia, jotka ovat alttarin edessä.
21 Ja jokainen pata Jerusalemissa ja Juudassa on oleva pyhitetty Herralle Sebaotille, ja kaikki uhraajat tulevat ja ottavat niitä ja keittävät niissä. Eikä ole enää sinä päivänä yhtään kaupustelijaa Herran Sebaotin temppelissä.
Jeesus Kristus
1000 VUOTTA ILMAN TEMPPELIÄ JA SAPATTIJUHLAA
"Tuhat vuotta rauhaa, kiitos!" "Mutta ilman temppeliä".
Näin haluavat adventistit tai ainakin Pertti_Marcus.
Vai olenko oikein ymmärtänyt, että hän kyllä haluaa Jerusalemiin, siihen taivaalliseen, uuteen. Siellähän ei tarvita temppeliä, jossa sapattijuhlaa noudatettaisiin.
Hyvä on, että kilvoittelemme sitä kohti, sitä että saisimme "ne tuhannen vuotta" hallita sieltä uudesta Jerusalemista käsin - jossa Jeesus on meidän valomme ihan konkreettisesti.
Ilm 20:4
Minä näin valtaistuimia, ja niille, jotka asettuivat istuimille, annettiin tuomiovalta.
Minä näin niiden sielut, jotka oli mestattu Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eivätkä sen kuvaa eivätkä olleet ottaneet sen merkkiä otsaansa eivätkä käteensä. He heräsivät eloon ja hallitsivat yhdessä Kristuksen kanssa tuhat vuotta. [Dan. 7:9,22,27; 1. Kor. 6:2 | Ilm. 3:21, 5:10, 6:11].
Ilm 21:22-2
22 Temppeliä en kaupungissa nähnyt, sillä sen temppelinä on Herra Jumala, Kaikkivaltias, hän ja Karitsa.
23 Kaupunki ei myöskään tarvitse valokseen aurinkoa eikä kuuta, sillä Jumalan kirkkaus valaisee sen, ja sen lamppuna on Karitsa. [Jes. 60:19].
MITÄ HALLITA, KETÄ HALLITA - NE TUHANNEN VUOTTA?
Jolloin saatana on sidottu ja se väärä profeetta ja peto. Sekä jumalattomat Jerusalemiin hyökänneet saaneet surmansa. "Heidän kielensä mätäni heidän suussaan ja silmänsää mätänivät silmäkuoppiin".
Hallita, sieltä uudesta käsin, tätä alhaista Jerusalemia ja koko Maata. Valvoa tuhat vuotta, että temppeliin tullaan kaikkialta maailmasta, viettämään lehtimajanjuhlaa sekä sapattia.
Sak 14:16
Kaikki jäljellä olevat niistä kansoista, jotka ovat hyökänneet Jerusalemia vastaan, tulevat nyt sinne vuosi vuodelta kumartaen rukoilemaan Kuningasta, Herraa Sebaotia, ja viettämään lehtimajanjuhlaa. [Jes. 66:23].
Tuossa maanpäällisen 1000-vuotisen Jerusalemin temppelissä - mutta siinä uudessa, taivaallisessa Jerusalemissa ei temppeliä edes ole - on yksi portti pyhitetty Israelin Jumalan käyttöön.
Sillä Kristus on ikuinen Ylipappimme.
Hes 44:2
Herra sanoi minulle: "Tämä portti pysyy suljettuna. Sitä ei ole lupa avata, eikä kukaan saa kulkea siitä. Herra, Israelin Jumala, on tullut siitä temppeliin, ja siksi se pysyy suljettuna. [Hes. 43:4].
Huomaa Jumalan oikeudenmukaisuus, tämä:
Loukkaantumisesta voi syyttää vain itseään - rakkaus totuuteen pelastaa, mutta rakkaus valheeseen kadottaa.- Kuinka@
Saatana sidotaan. Saatanahan on ihan oikea henkiolento. Millaisilla kahleilla sinä meinaat sitoa Saatanan?
Tietoa etsivä. Helppo kysymys? Vastaa ole hyvä! Kuinka@ kirjoitti:
Saatana sidotaan. Saatanahan on ihan oikea henkiolento. Millaisilla kahleilla sinä meinaat sitoa Saatanan?
Tietoa etsivä. Helppo kysymys? Vastaa ole hyvä!Te opetatte, että saatana sidotaan 1000 vuodeksi.
Ystäväsi Timo Flink juuri siitä kirjoitti.
Näin Timo Flink Jumalan kidutusmemetelmistä:
>>>* Vain paholainen ja hänen enkelinsä elossa maan päällä.
. . .
* tuli tulee alas taivaasta ja tuhoaa jumalattomat, jokainen joutuu kärsimään tekojensa mukaan määrätyn ajan kirjaimellista tulessa kiduttamista, joka päättyy poroksi palamiseen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644
