Topfieldin maahantuoja hyvittää asiakkaille liian korjeita hintoja?

Rahat takaisin

8

1006

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsestäsi pelleä

Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. Ainahan olisit voinut ostaa halvemman boxin. Topfieldin ostajatyypit:
      "kaverit suosittelivat"
      "näin mainoksen televisiossa"
      "kehutaan kovasti nettisaiteilla"
      "pakko saada topfield kun se on paras..."
      "...vaikka tuossa halvemmassa onkin samat ominaisuudet"

Minkälainen topfield-ostaja itse olet?
      Tuntuuko että olisit itse huijannut itseäsi?

• Ei aika mennyt koskaan enää...

Samanlaista meininkiä tapahtuu myös autojen, vaatteiden, kosmetiikan jne. kohdalla.
        Merkki ja brändi maksaa, mielikuvat ja odotukset vaikuttavat ostopäätökseen.

• 2,5 v sitten

Minä olen edelläkävijä. Katsoin silloisia tallentavia bokseja, joita oli kahta merkkiä: Nokia ja joku toinenkin. Tallensivat yhtä kanavaa vaan vaikka oli kaksi viritintä. Nokialla ei voinut tallennuksen aikaan katsoa aiempaa tallennusta ja sitä piti tiettävästi buutata kerran viikossa katkaisemalla sähköt.

Ei todellakaan ollut kilpailijoita Topfieldille 2005 alkuvuonna eikä pitkään senkään jälkeen.

• tpi

"halvemmassa boksissa samat ominaisuudet"

Olen kakkosboksia jossain vaiheessa ostamassa. Kiinnostaisi tietää, missä halvemmassa boksissa on mahdollisuus hakusana-ajastukseen, joka ehdottoman välttämätön ominaisuus minulle.
        Olisin hyvin kiitollinen tästä tiedosta.

• brändi
        Ei aika mennyt koskaan enää... kirjoitti:

Samanlaista meininkiä tapahtuu myös autojen, vaatteiden, kosmetiikan jne. kohdalla.
        Merkki ja brändi maksaa, mielikuvat ja odotukset vaikuttavat ostopäätökseen.

Merkki ja brändi maksaa, mutta maahantuoja ei silti saa määrätä millä hintaa myyjät saavat maahantuojan tuotteita myydä, kuten topfieldin maahantuoja on tehnyt.

• en tiedä
        tpi kirjoitti:

Olen kakkosboksia jossain vaiheessa ostamassa. Kiinnostaisi tietää, missä halvemmassa boksissa on mahdollisuus hakusana-ajastukseen, joka ehdottoman välttämätön ominaisuus minulle.

eli en osaa tässä asiassa auttaa, mutta esimerkiksi "tyydyttäessä" nauhoittamaan "vain" epg:n kautta niin melko paljon vaihtoehtoja löytyy.

• tpi kirjoitti:

Ei tuota oikeastaan voi laskea Topfieldin ominaisuudeksi, koska sellaista siinä ei ole paketista otettuna. Onneksi Topfieldissä on sellainen "ominaisuus", että siihen voi asentaa lisäohjelmia (TAP), jotka sitten mahdollistaa hakusanalla tallennuksen ;)

• TAP.
        arskaxx kirjoitti:

Ei tuota oikeastaan voi laskea Topfieldin ominaisuudeksi, koska sellaista siinä ei ole paketista otettuna. Onneksi Topfieldissä on sellainen "ominaisuus", että siihen voi asentaa lisäohjelmia (TAP), jotka sitten mahdollistaa hakusanalla tallennuksen ;)

muiden valmistajien digiboxi-malleihin verrattuna ovat mm.TAP-ohjelmat!.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3123
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      82
      3064
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      196
      2549
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2225
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      30
      1551
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1426
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1413
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1284
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13