Äkkiä irti bileanismistä !

Jopas timoteukset riehaantuivat lain nimessä lukemaan lakia foorumilaisille. Mutta mennäänpä vakavaan - eikä lainkaan turhaan asiaan - Ilmestyskirjan varoitukset ja kehotukset lopunajan seurakuntalaisille. Vakavin niistä kehotuksista.

VAKAVA KEHOTUS A&o:LTA - IRTI BILEAMIN OPISTA!

Ilm. 2:14
Mutta minulla on vähän sinua vastaan: sinulla on siellä niitä, jotka pitävät kiinni Bileamin opista, hänen, joka opetti Baalakia virittämään Israelin lapsille sen viettelyksen, että söisivät epäjumalille uhrattua ja haureutta harjoittaisivat.

Mitä se on?

Antti ei tiedä, mitä se on, sillä antti ei ole kokenut sellasita harrastaa - mutta vastatkoon Sana!
Sillä Raamattu tietää sen aina Mooseksesta Ilmestyskirjaan saakka!

4. MOOSES LUVUT 22-24 - BILEAMIN EKSYTYKSET!

(Valitettavasti ei tähän mahtuisi 3 lukua kokonaan, joten pääkohdat vain esitän Bileamin opista ja sen vastustamisesta)

AASIKIN TIETÄÄ PUHUA, ETTÄ ISRAELIA TULEE SIUNATA
- Johanneksen Ilmestys tietää sen vielä paremmin

4. Moos. 22. luku

11 'Katso, kansa on lähtenyt Egyptistä ja on tulvinut yli maan; tule siis, kiroa se minun puolestani, ehkä sitten voin ryhtyä taisteluun sitä vastaan ja karkoittaa sen'".

22 Mutta kun hän lähti, syttyi Jumalan viha, ja Herran enkeli asettui tielle estämään häntä, hänen ratsastaessaan aasintammallaan, kaksi palvelijaa mukanansa.

26 Silloin Herran enkeli taas meni edemmäs ja asettui ahtaaseen paikkaan, jossa ei ollut tilaa väistyä oikealle eikä vasemmalle.
27 Kun aasintamma näki Herran enkelin, laskeutui se maahan Bileamin alla. Silloin Bileamin viha syttyi, ja hän löi aasintammaa sauvalla.

28 Niin Herra avasi aasintamman suun, ja se sanoi Bileamille: "Mitä minä olen sinulle tehnyt, koska lyöt minua jo kolmannen kerran?"
29 Bileam vastasi aasintammalle: "Sinä olet pitänyt minua pilkkanasi. Olisipa minulla miekka kädessäni, niin nyt minä sinut tappaisin."

30 Mutta aasintamma sanoi Bileamille: "Enkö minä ole sinun aasintammasi, jolla olet ratsastanut kaiken aikasi tähän päivään asti? Onko minun ollut tapana tehdä sinulle näin?" Hän vastasi: "Ei".
31 Niin Herra avasi Bileamin silmät, niin että hän näki Herran enkelin seisovan tiellä, paljastettu miekka kädessänsä. Silloin hän kumartui ja heittäytyi kasvoilleen.

SIUNATA VOIT - KIROTA ET VOI 4. Moos. 23. luku

13 Niin Baalak sanoi hänelle: "Tule minun kanssani toiseen paikkaan, josta voit nähdä sen kansan, kuitenkin ainoastaan sen äärimmäisen reunan, et sitä kokonaisuudessaan, ja kiroa se minun puolestani sieltä".

16 Niin Herra tuli kohtaamaan Bileamia, pani sanat hänen suuhunsa ja sanoi: "Palaja Baalakin luo ja puhu hänelle näin".
17 Niin hän tuli hänen luoksensa, ja hän seisoi siinä polttouhrinsa ääressä, Mooabin päämiehet kanssansa. Baalak kysyi häneltä: "Mitä Herra puhui?"
18 Niin hän puhkesi lausumaan ja sanoi: "Nouse, Baalak, ja kuule! Kuuntele minua, sinä Sipporin poika!

19 Ei Jumala ole ihminen, niin että hän valhettelisi, eikä ihmislapsi, että hän katuisi. Sanoisiko hän jotakin eikä sitä tekisi, puhuisiko jotakin eikä sitä täyttäisi?
20 Katso, minä olen saanut tehtäväkseni siunata: hän on siunannut, enkä minä voi sitä peruuttaa.

JOKA ISRAELIA SIUNAA, SITÄ ISRAELIN JUMALA SIUNAA
- 4. Moos. 24:1

1 Kun Bileam näki, että Israelin siunaaminen oli Herralle otollista, ei hän enää mennyt niinkuin aina ennen ennusmerkkejä etsimään, vaan käänsi kasvonsa erämaahan.

RUKOILTAKOON NÄIN KAIKESSA MAAILMASSA!

Herran siunaus

22 Herra sanoi Moosekselle:
23 "Sano Aaronille ja hänen pojilleen: Kun siunaatte Israelin, lausukaa sille näin:
24 -- Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua, [Ps. 67:2].

25 Herra kirkastakoon sinulle kasvonsa ja olkoon sinulle armollinen.
26 Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan.
27 "Kun he näin siunaavat Israelin minun nimeeni, minä annan sille siunaukseni."

1. Moos. 12:1-3

1 Herra sanoi Abramille: "Lähde maastasi, asuinsijoiltasi ja isäsi kodista siihen maahan, jonka minä sinulle osoitan. [Ap. t. 7:3; Hepr. 11:8]
2 Minä teen sinusta suuren kansan ja siunaan sinua, ja sinun nimesi on oleva suuri ja siinä on oleva siunaus. [1. Moos. 13:16, 15:5, 17:5, 22:17].

3 Minä siunaan niitä, jotka siunaavat sinua, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinun saamasi siunaus tulee siunaukseksi kaikille maailman kansoille." [1. Moos. 18:18, 22:18, 26:4, 28:14; Ap. t. 3:25; Gal. 3:8].

Bileamin oppia on se, että Juamla muka olisi hylännyt alkuperäisen omaisuuskansansa.

BILEAM ILMESTYSKIRJASSA - Ilm 2:12-17 :

12 Ja Pergamon seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo hän, jolla on se kaksiteräinen, terävä miekka:
13 Minä tiedän, missä sinä asut: siellä, missä saatanan valtaistuin on; ja sinä pidät minun nimestäni kiinni etkä ole kieltänyt minun uskoani niinäkään päivinä, jolloin Antipas, minun todistajani, minun uskolliseni, tapettiin teidän luonanne, siellä, missä saatana asuu.

14 Mutta minulla on vähän sinua vastaan: sinulla on siellä niitä, jotka pitävät kiinni Bileamin opista, hänen, joka opetti Baalakia virittämään Israelin lapsille sen viettelyksen, että söisivät epäjumalille uhrattua ja haureutta harjoittaisivat.
15 Niin on myös sinulla niitä, jotka samoin pitävät kiinni nikolaiittain opista.

16 Tee siis parannus; mutta jos et, niin minä tulen sinun tykösi pian ja sodin heitä vastaan suuni miekalla.
17 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sille, joka voittaa, minä annan salattua mannaa ja annan hänelle valkoisen kiven ja siihen kiveen kirjoitetun uuden nimen, jota ei tiedä kukaan muu kuin sen saaja.'

4

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sidotaan #

Miksi et koskaan vastaa reiluun nkysymykseen? Millaisilla kahleilla sinä sidot Saatanan? sinä vaan aina vaihdat puheen aihetta rehellisessä kysymyksessä? Nyt alat kertomaan kuinka haluat liittyä Bileamin Beorin pojan oppiin. Etkös siä ole jo siellä sisällä täysivaltaisena Jäsenenä. Neuvo sinulle Antti koeta puhua totta. Et tule katumaan, jos aloitat totuuden puhelinjan!
      Neuvon antaja.

• osaa eikä tiedä

kun hän luulee totuuden valheeksi, ja valheen totuudeksi,

• Enkö juuri minä saanut sinut kiinni Israel-vihasta? Ja enkö juuri minä varoittanut siitä Israel-vastaisuudesta; siitä Bileamin opista?
        (4.Ms.22-24. luvut)?

Ja nyt minä joudun ottamaan sinut kiinni noista sanoistasi, että väität juuri minun olevan bileamisti so. Israelia kiroava.

HUOMAA: BILEAM TEKI SIITÄ TÄYDEN PARANNUKSEN - uskallatkos edes lukea 4. Moos 22-24. lukuja?

MUTTA KERRON LOPULTAKIN MYÖS SINULLE KUINKA SAATANA SIDOTAAN. Olenhan siitä muille jo viestittänyt.

SAATANA SAADAAN KIINNI JA SAATANA SIDOTAAN JA SAATAAN HEITETÄÄN - SINNE

Se perustuu Jumalan tahdon toteuttamiseen sillä vallalla, jonka Jeesus on antanut Pyhässä Hengessä toteutettavaksi.

Matt. 6:10 Tulkoon sinun valtakuntasi; tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa;    
        Matt. 18:18 Totisesti minä sanon teille: kaikki, minkä te sidotte maan päällä, on oleva sidottu taivaassa, ja kaikki, minkä te päästätte maan päällä, on oleva päästetty taivaassa.

Matt. 12:29 Taikka kuinka voi kukaan tunkeutua väkevän taloon ja ryöstää hänen tavaroitansa, ellei hän ensin sido sitä väkevää? Vasta sitten hän ryöstää tyhjäksi hänen talonsa.    

Apt 16:24-28 :

24 Sellaisen käskyn saatuaan tämä heitti heidät sisimpään vankihuoneeseen ja pani heidät jalkapuuhun.
        25 Mutta keskiyön aikaan Paavali ja Silas olivat rukouksissa ja veisasivat ylistystä Jumalalle; ja vangit kuuntelivat heitä.

26 Silloin tapahtui yhtäkkiä suuri maanjäristys, niin että vankilan perustukset järkkyivät, ja samassa kaikki ovet aukenivat, ja kaikkien kahleet irtautuivat.
        27 Kun vanginvartija heräsi ja näki vankilan ovien olevan auki, veti hän miekkansa ja aikoi surmata itsensä, luullen vankien karanneen.
        28 Mutta Paavali huusi suurella äänellä sanoen: "Älä tee itsellesi mitään pahaa, sillä me kaikki olemme täällä".

KIINNI TAVALLA JOS TOISELLA
        - Jumala saa kaikki kiinni - sanoista miestä; sarvista härkäpäistä:

Ilm. 2:13 Minä tiedän, missä sinä asut: siellä, missä saatanan valtaistuin on; ja sinä pidät minun nimestäni kiinni etkä ole kieltänyt minun uskoani niinäkään päivinä, jolloin Antipas, minun todistajani, minun uskolliseni, tapettiin teidän luonanne, siellä, missä saatana asuu.    

Ilm. 7:1
        Senjälkeen minä näin neljä enkeliä seisovan maan neljällä kulmalla ja pitävän kiinni maan neljää tuulta, ettei mikään tuuli pääsisi puhaltamaan maan päälle eikä meren päälle eikä yhteenkään puuhun.

Ilm. 19:20
        Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.

Ilm. 20:2
        Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi.

Ilm 20:10
        Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli-ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.   

Matt. 12:37 Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi, ja sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi." (Sanoo Jeesus - Hän siis ottaa sanoista kiinni).   

USKON RUUMIINI´kin - YLÖSNOUSEMISEEN

Aabrahamin tarina opettaa, että enkeli voi tilata itselleen ruumiin - niinkuin kohtasi tällaisia enkeleitä. Samainen Aabraham "kutsui olemattomat olemaan" ja niin tuli uskomme esikuvaksi. (Room 4:17). Ehkäpä Jumala yllättää saatanan enkeleineen silloin, kun ne ovat hankkiutuneet ruumiiseen. Ja saa kiinni ruumiineen kaikkineen.

Tämä voi auttaa paremmin ymmärtämään myös ruumiin ylösnousemusta. Sanahan sanoo, että on maallisia ruumiita ja on taivaallisia - että kylvetään katoavaisuudessa ja nousee katoamattomuudessa.

1. Kor. 15:42    Niin on myös kuolleitten ylösnousemus: kylvetään katoavaisuudessa, nousee katoamattomuudessa.    

• Mitä se on?

>>>>ja haureutta harjoittaisivat.

Mitä se on?

Antti ei tiedä, mitä se on, sillä antti ei ole kokenut sellasita harrastaa - mutta vastatkoon Sana!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1462
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      923
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      892
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      57
      883
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      806
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      693
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      690
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      334
      664
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      654
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      626
    Aihe