Pistäkääpä tänne se järkyttävin kännikokemuksenne tai jokin kokemus joka liittyy alkoholiin.
Itselläni oli se että heräsin eräs ihana lauantaiaamu terveyskeskuksesta.
Kaikista kamalin ja hirvein kännikokemus?
17
1879
Vastaukset
- Kohtuullisen noloa juu
Nuorempana kaksi yötä peräjälkeen juhannuksen aikoina Kalajoen putkassa. vallesmanni oli muuten naimisissa naapurin flikan kaa.....
- sigge w
Olen koko vuoden sinnitellyt kuivilla.
Viime lauantaina sitten työkaverin talkoiden harjakaiset meni yllättäen yli.
Hänellä oli 25 l valmista omppoviiniä. No talkoolaisia vaan 4 isännän lisäksi.
Kyllä hän taksin tilasi aamuyöstä kun vaimo muistutti kännykällä että on aamuyö.
Eukko raahasi minut kyllä goisaamaan olkkarin sohvalle.
Heräsin kuset housuissa, sohva märkänä. Viereltä löytyi nyt tyhjä kolinapullo ja muovimuki.
Olin hirmusairas iltapäivään asti. Sit otin 2 Buranaa. Saatoin katsoa Osakan keihään...
Koko viikko huonossa hapessa. Vilustumisen ehkäisyyn otin vahvan whiskylasillisen.
Se oli keskiviikkoiltana. Sain hirmuisesti siitä puhtia. Siks, että hallitsin nyt homman.
Olen ikäni ollut tuurijuoppo. Tuo tyhjä "kolinapullo" on pelottava oire:
>joiko se senkin vielä- onko se se..
minkä vielä vetäisee vaikka on jo vakaatasossa...mutta lisää on saataava että kunnolla sammuu?
- kysymys..
että missä kohtaa mielestäsi hallitsit homman?....siinä kohtaa kun ei lähtenytkään ränni päälle vai?
- on kolina
onko se se.. kirjoitti:
minkä vielä vetäisee vaikka on jo vakaatasossa...mutta lisää on saataava että kunnolla sammuu?
Kolina on eau de cologne, eli ts. halpaa partavettä.
- sigge w
kysymys.. kirjoitti:
että missä kohtaa mielestäsi hallitsit homman?....siinä kohtaa kun ei lähtenytkään ränni päälle vai?
Vahva itsetunto tuli siitä, etten alkanu kippaamaan enemmän totia.
Margaret Thatcher sanoi kerran nappaavansa mieluusti kunnon skottilaista; antaa voimaa!
Tämä vaihe on eräänlainen kynnyskohta; jos sen ylittää, voi päätyä putken alkuun. - Joo.
onko se se.. kirjoitti:
Eau de Cologne eli Kölninvesi on halvimpia hajuvesiä. Sisältää runsaasti alkoholia.
Sitä juotiin/juodaan pahanhajuisen hengityksen raikastamiseksi, esim. aamulla ryyppyillan jälkeen töihin lähtiessä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Hajuvesi
- kertoa omaani
koska oli se sen verran kamala että mut tunnistettais varmaan siitä jos kerotisin. Siitä on kohta kolmevuotta ja mää nään sen aamun vieläkin silmissäni....vittu sentään.
- itsetuhoinen
Pahin kokemus oli, kun käyttäydyin erittäin moukkamaisesti ihmistä kohtaan, joka rakasti minua ja jota itsekin rakastin. Hakeuduin aina muiden miesten seuraan ja katsoin, että ko. mies oli aina näkö- ja kuuloetäisyydellä ja aloin sitten haukkumaan häntä minkä kerkesin ja suutelin muita miehiä hänen läsnäollessaan. Kaikista hävettävintä oli kuitenkin se, että loppuillasta ko. mies oli ainoa, joka oli kanssani ja läsnä, kun rupesin käyttäytymään itsetuhoisesti. Hän oli ainoa, joka välitti minusta ja joka oli minusta huolissani. Kadun edelleen käytöstäni, enkä todellakaan aio enää käyttäytyä ketään kohtaan niin ilkeästi, mutta tuskin minulla koskaan tulee olemaankaan ihmistä, joka rakastaa minua niin paljon kuin hän teki.
- Optimisti
Kaikki putket yhtä järkyttäviä ja yhtä kamalia. Miksi niitä pitäis lähteä erittelemään.
- Eräs kirjoittaja
oli se, kun lähdin liftaamaan ihan hirveässä kännissä ilman rahaa ulkomaille eräästä Pohjois-Suomen kaupungista. Ei ollut rahaa edes.
Siinä sitten laskuhumala tuli ja ilta pimeni (olin päässyt jo monta sataa kilometriä eteenpäin) ja yhtäkkiä olin pimeällä metsätiellä ja krapula koveni. Menin häpeissäni metsään nukkumaan. Puin kaikki vaatteet laukusta päälleni ja kun aamu alkoi hämärtää, liftasin suomalaisen rekka-auton kyytiin, jonka kyydissä pääsin onnellisesti takaisin. Kyllä ne kuskipojat vähän ihmetteli, mikä nainen oikein olen. (olen ikuisesti kiitollinen heille että auttoivat)
- Joo.
SM-tason motocrossarin kanssa pisteltiin hänen kilpapyöränsä polttoainetta kurkusta alas.
Jotain muuta se oli kuin bensaa. Jälkeenpäin olen ihmetellyt, mitä kaikkea ihminen voi juoda ja käyttää mennäkseen sekaisin? - calmato
Minulla oli aikanaan poikaystävä, joka joi säännöllisesti itsensä niin känniin, että alkoi lopuksi pilkkiä. Minulla oli tylsää ja aina piti lähteä juhlien parhaalla hetkellä tilaamaan taksia ja viemään häntä kotiin.
Kerran sitten ajattelin oman kouluni kevätjuhlissa antaa hänen maistaa omaa lääkettään ja join niin nopeasti kuin pystyin. Tulin riehakkaaksi, tanssin yksinäni lattialla korkokengät jalassa ja lensin nurin pari kertaa. Jossain vaiheessa aloin voida huonosti ja hoipertelin ulos oksentelemaan pusikkoihin. Kaverini tilasi taksin ja vei minut kotiin vastusteluista huolimatta.
Tämä ovela temppu yrittää saada hänet hillitsemään juomistaan seuraavilla kerroilla ei tuonut toivomaani tulosta. Minä sen sijaan olin pilannut itseltäni hyvät juhlat ja tolkuttomalla kännäämiselläni hankkinut elämäni pahimman krapulan.- jotain kokemusta
Heräsin sairaalassa aamulla, töistä jo myöhässä. Revin tipan irti kädestä ja häivyin. Ei kysellyt kukaan perään. Töihin menin mutta krapula oli kauhia.
On kai niitä muitakin törppöilyjä ollut mutta tuo kai on itellä tähän mennessä pahin. Entinen miesystäväni kusi ja paskansi kerran sänkyyn juovuspäissään yöllä kun luuli olevansa veskissä. Olipa kiva ruveta vaihtamaan petivaatteita keskellä yötä eikä niiden pesuun panokaan herkkua ollut.
- vee-e
esimerkki aloittajaa peesaten. ei suinkaan pahin tai miten niitä kaikkia voi verrata. sadat helvetit.
mutta siis se herätys: aloin tajuta olevani jossain missä kiilteli kromi ja hurahduksia kuului ja välillä minua tönittiin.
selvis sitten myöhemmin muistikuvia ja kertomuksia yhdistellen, että olin röntgenissä aamuyöllä.
eikä kyseessä määräaikaistarkastus vaan luuston eheyttä kartoitettiin.
ei kehumisen aihetta siinä jutussa ei muissakaan vastaavissa, kenelläkään.- crocoodiile
sitä tunnetta ei voi unohtaa kun herää ja ihmettelee "misä vitusa mä oon...". Sitte tajuaa, et sairaalasa.
Minua hävetti se kokemus niin paljon etten varmaan koskaan ole hävennyt mitään niin paljon.
- Custom
Minä kanssa, enkä ole oppinut sitten mitään. Taitaa olla lähtö lähellä. Kroppa kestää vain niin kauan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181