paras sarja

mrs bagwell

mitä töllöstä tulee ja T-Bag on sairaan sexy.

6

805

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minävaan täältäjostain

Aivan! Jännä juttu, ettei mua ainakaan häiritse yhtään roolihahmon vangitsemisen syy!!

• surkea

Ei todellakaan. Tylsä ja tönkkö.

Yritin ekaa kautta katsoa, mutta sarja oli niin huono että lopetin kahden jakson jälkeen.

• cavalier__=

kuule,jos sun tarvii haukkuu tätä ohjelmaa,nii hauku se omassa tyhjässä päässäs! tarvi tänne tulla valittelemaan. mun mielestä pako kaikkein paras tehty sarja!!!!!!

• ny taas näkyy miten erilaisia ihmiset on. Minä taas tykkään kovasti, tässä on mahtavasti tuotu esiin veljesten kiintymys toisiinsa ja saatu pienillä jutuilla näkymään ihmisten luonteet. Harvinaisen hyvin tehtyä jännitystä. Ei pelkkiä hyviä kuvia.

• julianna2

Michael on niin ihana ja kaikki juonen käänteet on mielettömän hyviä, tuli mieleen elokuva Ocean`s eleven kun katsoi ekaa tuotantokautta, toivottavasti loppu menee niin että veljekset saavat ne rahat ja michael saa sarahin, kolmas kausi voi olla aika mieletön, tää toinen oli kans sellanen, että oli pakko heti nähdä seuraava jakso...

• michael myers

toissa perjantaina(7.9.07) tuli ostettua 2. kausi dvd boxi ja viikossa tuli sitten katsottu läpi koko setti. eipähän tullut aika pitkäksi, sen verran uusia juonen käänteitä ettei paremmasta väliä...mielestäni ihan yhtä hyvä sarja kuin ykkös-kausikin vaikka olikin tapahtumat vankilan ulkopuolella.

ainoa ehkä vähän häiritsevä seikka oli, kun joka jaksossa tuli keskin määrin yksi ruumis, mutta mitä pienistä.

kaiken kaikkiaan meno jatkuu mitä mielen kiintoisimmassa merkeissä.. kolmos kautta odotellessa o",)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      51
      1673
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1612
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1178
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      981
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      954
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      765
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      627
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      620
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      597
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      556
    Aihe