Miten joutua riivatuksi?

Amos7

Varmin tapa elää ilman Jeesusta. Kuitenkin Jumalan suoja on jotenkin luonnollisenkin ihmisen yllä,
mutta.

Kun tietoisesti elää haureudessa, käyttää huumeita tai ryyppää. Harjoittaa okkultismiä. Antaa itsensä toistuvasti hypnotosoitavaksi on portit pahoille hengille auki.

Ihminen joka on Jeesuksessa, häneen ei paha pääse sisälle!

32

1125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettei kanna

      tietäen, tai tietämättään mitään merkkiä, tai korua, jotka ovat riivaajasta lähtöisin.

      Sama koskee kotejamme. lehdet.kirjat, taulut, antiikki-esineet ja muut muisto-esineet voivat olla riivaja-hengille altistavia. Tärkeää tietää mitä kotiinsa kantaa ja millä sen sisustaa.

      • frihet

        Eräs ystävä pariskunta sai lahjaksi afrikasta eräältä poppamieheltä, ("kylän noidalta"), joka siellä "toimi lääkärinä" , lahjaksi noiduttuja esineitä.

        Tuotuaan ne kotiinsa siellä alkoi tapahtumaan ikäviä asioita, vie kuukausia ennen kuin he tiesivät mistä asiat johtuivat ja kun he hävittivät nuo esineet, saivat he takaisin rauhan, vaikka eräitä erikoisia asioita joutuivat tekemään, että tuo kirous poistui.


        Tällä palstalla tuskin asialliseen keskusteluun pääsee, Aamoksen aloituksesta, mut katsotaan onko jotkut ottaneet aiheen ja millä mielellä, kun vastauksia ovat antaneet.


    • Amos7

      Mikä tässä on kun aina jumittaa?

    • kannattaa ajatella.......

      Riivatuksi voi myös joutua uskovainen vaikka olisi seurakunnan luottamustoimessa, jos tämä henkilö kantaa sydämessään katkeruutta ja anteeksiantamattomuutta. Sillä eikö jo Jumalan Sanassa sanota että kun itse antaa anteeksi niin Jumalakin antaa anteeksi tälle joka antoi anteeksi. Mutta jos ei anna anteeksi, niin... Eikö seurakunnan luottamustoimessa olevan henkilön pidä olla esimerkillinen?

      Eikö se ole myös riivatuksi joutumista jos joku uskovainen, olipa sitten miten hyvässä seurakunnan virassa hyvänsä, harrastaa esim. pornon katselua ja jää tähän asiaan riippuvaiseksi - eikö tuo riippuvuus ole riivaajan aiheuttamaa?

      Jumala lähetti riivaajahengen kuningas Sauliin joka ei ollut Jumalan mielen mukainen mies vaan kulki omia teitään. Kannattaa olla aralla mielellä kuuluipa sitten ukkokööriin tai ei...

      • pornosta vielä,

        että siinä on kolme riivaajaa jotka tulevat.
        Pelleilin joskus niiden kanssa kun huomasin että ne tulevat, jos satuin katsomaan pehmopornoa ilmaisilta sateliitti-kanavilta.

        Kun katsoin n.2 min. ensimmäinen tuli. tästä n. 5.min. päästä tuli toinen ja taas n.5 min. päästä tuli pahin, voimakkain ja sitovin riivaaja-henki.

        Pärjäsin hyvin kahta ekaa vastaan, mutta en koskaan, enkä mitenkään, sitä viimeistä vastaan.

        Huomasin, että voin hyvin katsoa n. 7 min pornoa ja lopettaa siihen. Siis pystyin lopettamaan ja ajamaan ne pois, kunhan vain se kolmas ei ehtinyt tulla. Tätä en ehtinyt tehdä kovin montaa kertaa, kun ne alkoivat tulla niin nopeasti, etten hallinnut tilannetta alkuunkaan.

        Ensimmäinen riivaaja oli kaikkein empaattinen tyyppi mitä olen koskaan tavannut.Sillä ei ollut paljoa voimaa ja se ei pystynyt sitomaan ollenkaan.
        Toinen riivaaja poisti syyllisyyden tunnetta, yritti maalailla kauniita kuvia ja oli vähän sitova. Tämä johdatti yhä syvemmälle syntiin ja maalaili jäljet perässään, että eihän tässä mitään tehdä.
        Kolmas oli selvästi pahin ja sitovin. sillä oli raskaat kahleet mukanaan. Se oli niin ylivoimainen vastus mulle, että ajattelin joskus, että mitä voimien haaskausta, kun vähempikin riittäis.

        Nurkissa 'napsui', kun riivaajat tulivat.


      • frihet

        Ei kait se riivajakaan joka synnin aiheuttaja ole, vaan eiköhän se oman lihan himokin langeta ihmisen syntiin?

        On tosin monia sairauksiakin, joita vatvotaan riivaaja henkien nimiin, tosin tuossa Aamoksen aloituksessa jo tuotiin esiin mitkä voivat johtaa siihen, että voimme todeta ihmisessä olevan riivaaja hengen.

        Ajattelin vain sinun tuomaasi mahdollisuutta pornon katseluun, ei kait yhteiskunta sallisi kaupan hyllyille aineistoa, joka on riivattua jo myydessään?

        Tosin ei kait tuo aineisto ketään rakenna, tai tiedä vaikka joku siitä tyydytyksensä saa.


      • oletko synnitön?
        frihet kirjoitti:

        Ei kait se riivajakaan joka synnin aiheuttaja ole, vaan eiköhän se oman lihan himokin langeta ihmisen syntiin?

        On tosin monia sairauksiakin, joita vatvotaan riivaaja henkien nimiin, tosin tuossa Aamoksen aloituksessa jo tuotiin esiin mitkä voivat johtaa siihen, että voimme todeta ihmisessä olevan riivaaja hengen.

        Ajattelin vain sinun tuomaasi mahdollisuutta pornon katseluun, ei kait yhteiskunta sallisi kaupan hyllyille aineistoa, joka on riivattua jo myydessään?

        Tosin ei kait tuo aineisto ketään rakenna, tai tiedä vaikka joku siitä tyydytyksensä saa.

        Eikö jokaista uskovaista voi sanoa siivosyntiseksi? Koska uskovaisesta ei tule synnitöntä mutta ei hän enää ihan rötösyntinenkään ole (toivottavasti).


      • frihet
        oletko synnitön? kirjoitti:

        Eikö jokaista uskovaista voi sanoa siivosyntiseksi? Koska uskovaisesta ei tule synnitöntä mutta ei hän enää ihan rötösyntinenkään ole (toivottavasti).

        Mutta turvani Kristuksessa ole synnitön.

        Tuo ylempi kirjoitus vain mietitytti, kun niin monilla on kaikki synnit riivattuja.

        Eli pitäis hiukan muistaa, ettei kaikissa synnin tekijöissä riivaaja asusta.

        Oletko siis sitä mieltä että ihmiset jotka elokuvissa ja videoiden kautta tai lehtien ja mitä niitä muita kanavia on jossa pornoa tuodaan esille, olisivat riivaajien valtaamia???


      • keltainen lehdistö
        frihet kirjoitti:

        Mutta turvani Kristuksessa ole synnitön.

        Tuo ylempi kirjoitus vain mietitytti, kun niin monilla on kaikki synnit riivattuja.

        Eli pitäis hiukan muistaa, ettei kaikissa synnin tekijöissä riivaaja asusta.

        Oletko siis sitä mieltä että ihmiset jotka elokuvissa ja videoiden kautta tai lehtien ja mitä niitä muita kanavia on jossa pornoa tuodaan esille, olisivat riivaajien valtaamia???

        En kai ole sanonutkaan että kaikki näitä syntejä harrastavat ihmiset olisi riivattuja, mutta hyvin todennäköisesti jotkut heistä on. "Älä silmä pieni katso minne vain"...

        Ja jos paholainen haluaa jonkun riivata niin mitä varten valitsisi jonkun siivosyntisen kun paljon enemmän julkisuutta saa kun riivaa jonkun saarnamiehen tai evankelistan!!!


      • frihet
        keltainen lehdistö kirjoitti:

        En kai ole sanonutkaan että kaikki näitä syntejä harrastavat ihmiset olisi riivattuja, mutta hyvin todennäköisesti jotkut heistä on. "Älä silmä pieni katso minne vain"...

        Ja jos paholainen haluaa jonkun riivata niin mitä varten valitsisi jonkun siivosyntisen kun paljon enemmän julkisuutta saa kun riivaa jonkun saarnamiehen tai evankelistan!!!

        Etulinjassa olevat ovat tulituksen kohteena.

        Se on eräällä tavalla parempi voitto, kun jonkun "eturintamasta" saa, siitä tulee suurempi puhe ja aukko muita kaataa.


        Mutta tiedät varmaan, että saatana myös tietää mistä kohti kenenkin aita on matalin, ennen kun hyökkää.


      • umpihetero.
        keltainen lehdistö kirjoitti:

        En kai ole sanonutkaan että kaikki näitä syntejä harrastavat ihmiset olisi riivattuja, mutta hyvin todennäköisesti jotkut heistä on. "Älä silmä pieni katso minne vain"...

        Ja jos paholainen haluaa jonkun riivata niin mitä varten valitsisi jonkun siivosyntisen kun paljon enemmän julkisuutta saa kun riivaa jonkun saarnamiehen tai evankelistan!!!

        onko siis itse paholainen ilta-sanomien ja iltalehden päätoimittaja? niiden samojen iltapäivälehtien, joita täälläkin on viime päivinä kovasti lainattu, kun on kerrottu kuinka "lesbopariskunta tappoi!!!". saisiko vastauksia...? tuskin....


      • vaan...
        umpihetero. kirjoitti:

        onko siis itse paholainen ilta-sanomien ja iltalehden päätoimittaja? niiden samojen iltapäivälehtien, joita täälläkin on viime päivinä kovasti lainattu, kun on kerrottu kuinka "lesbopariskunta tappoi!!!". saisiko vastauksia...? tuskin....

        Ei se nyt tietenkään mikään päätoimittaja ole, mutta freelancerissa voi jokunen pikkupiru ollakin...


      • umpihetero.
        vaan... kirjoitti:

        Ei se nyt tietenkään mikään päätoimittaja ole, mutta freelancerissa voi jokunen pikkupiru ollakin...

        nimitellä toisia ihmisiä "pikku piruiksi"? tätäkö se sinun raamattusi käskee tekemään? pilkkaamaan muita ihmisiä?


      • Amos7
        umpihetero. kirjoitti:

        nimitellä toisia ihmisiä "pikku piruiksi"? tätäkö se sinun raamattusi käskee tekemään? pilkkaamaan muita ihmisiä?

        Mikä sinä olet ketään ojentamaan Raamatulla? Tuossa asiassa ylität valtuutesi, sillä sinulla ei ole edes oikeutta siteerata Raamattua sillä ojentaaksesi.


    • on myöskin

      riitaisuus, juoruaminen, panettelu, yms. Silloin on pahakke avattu portit käydä sisälle. Ethän vain Amos riitaisuudessasi ole juuri sellainen, jonka sisimmässä velloo paholainen?

    • helluntailainen,

      Oletko Aamos ollut tilanteessa jossa riivatusta ajetaan pois riivaajahenkiä?

    • umpihetero.

      nimittäin joutua uskonnollisen herätyksen valtaan. sillä se vie ajan ja paikan tajun. ynnä oman ajattelun. eli tekee saman kuin alkoholi. plus että kun alkoholisti ryyppää yksin, niin tämä hihhuli haluaa haalia sinne kaikki muut mukaan. paitsi tietysti sinä amos, kun et aina edes muista mitä olet sanonut tai mitä väität jonkun muun sanoneen...

    • uskonnollista harhaa

      sisälle.

      Kyllä on surullista lukea, miten taikauskoisia ihmiset vielä nykyisinkin ovat. Ei ole olemassa mitään riivaajia ja muitakaan henkiolentoja.

      Ihmisen toiminta on sidoksissa aivojen toimintaan. Aivot taasen voivat sairastua lukemattomilla tavoilla.

    • todé

      Yritätkö nyt todistella, kuinka mahdottomasti niitä riivattuja on kanssaihmisten joukossa?

      • sikalauma

        Ne on ne riivaajahenget kun aiheuttaa sen jumituksen.


      • Amos7

        No en yritä. Täällä vaan on ollut keskustelua ja kannoin korteni ekoon. Aina se sienimuhennoksen voittaa tällä palstalla.


      • Amos7

        Etkai sinä jo suosi aloituksessa olevia asioita?

        Todista itse kuin vähän niitä riivaajia sitten on!!


      • todé
        Amos7 kirjoitti:

        Etkai sinä jo suosi aloituksessa olevia asioita?

        Todista itse kuin vähän niitä riivaajia sitten on!!

        Eikö tässä ole kyse riivattujen, eikä riivaajien määrästä?


      • Amos7
        todé kirjoitti:

        Eikö tässä ole kyse riivattujen, eikä riivaajien määrästä?

        Sinä et ole hengellinen ihminen!


      • todé
        Amos7 kirjoitti:

        Sinä et ole hengellinen ihminen!

        riivaajien määrä???


      • kahvittelija
        Amos7 kirjoitti:

        Etkai sinä jo suosi aloituksessa olevia asioita?

        Todista itse kuin vähän niitä riivaajia sitten on!!

        Olin riipaista kahvit väärään kurkkuun kun luin tuon viestin, nauratti niin! Taisi nyt mennä riivaajat ja riivatut sekaisin kuin puurot ja vellit! Riivaajien määrää voi olla pikkusen hankala laskea kun siinä yhdessä Jeesuksen vapauttamassa miehessä jonka Jeesus vapautti, oli legio (legioona) riivaajia, niin että mahtaa niitä olla paljon!


      • Amos7
        todé kirjoitti:

        riivaajien määrä???

        Sinun oppisi mukaan niitä on tasan 0.


      • todé
        Amos7 kirjoitti:

        Sinun oppisi mukaan niitä on tasan 0.

        yksisilmäinen johtopäätös taas sinulta.


    • Ensinnäkin riivaajat on kyseisen sanojan pään sisällä olevaa sairasta mielikuvitusta.

      Kristityillä on omien sanojensa mukaan itsellä riivaajia ja Amoskin voi tunnistaa jonkun omistaan.
      Alla teikäläisten nimeämää listaa:

      Pythonin johtama Mendariorum-riivaaja eli valehtelun henki.

      Belialin johtama Iniquitatis-riivaaja eli vihan astia.

      Asmodeuksen johtama Pahuuden kostaja.

      Abaddonin johtama Raivotar-riivaaja

      Marizimin johtama Ilman henki-riivaaja joka aiheuttaa ruttoa. (tuo riivaaja oli kai itse Jumalalla kun tappoi ihmisiä ruttoon).

    • ...................

      Ennemmin kannattaa miettiä sitä miten välttää riivatuksi tulemisen kuin alkaa pohtia sitä, miten voi joutua riivatuksi.

      • Amos7

        Kysymys ei ole koskaan väärä,
        on vain vääriä vastauksia.


    • Kiva-poika

      Kekin hyvän rukouksen.
      Taivaan Isä, siunaa kaikkia maailmassasi, jonka olet tehnyt. Älä päästä pahoja henkiä elämäämme. Me olemee aina anteeksi antavaisia toisillimme. Aamen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe