Ennen kuin kaikki repii perseensän, niin selvennän tässä ettei kaikki poistot ole ylläpidon tekemiä. Suurimman osan tein itse ja osan teki ylläpito. Olen pahoillani, että siinä meni joidenkin ihmisten ihan asiallisia kirjoituksia, mutta pääasiassa siellä oli saman asian vatvomista, jossa epäiltiin minun a) henkistä tasapaino b) kehotettiin kirjoittamaan jonnekin muualle :D. Empaattisena ihmisenä päätiin poistaa kaikki kirjoitukseni, ettei ylläpidolla menisi kallista työaikaa hukkaan ja he saisivat edes pikkkuisen aikaa laittaa suomi24 sivut kuntoon.
Tosiasiassa ihmetyttä vaan Lapualaisten vellihousujen kirjoituksiani kohtaan tuntema raivo. Yhdessä jutussa kuvaillaan kyllin tarkasti tai sitten ei kyllin tarkasti naisjoukkoa, joka käy latosaaressa tanssimassa ja ketään näistä vellihousuista ei ihmetytä, kun mies käyttää saamiinsa pakkeihin koston välineenä suomi24 Lapuan palstaa. Sehän on ilmeisesti luonnollista Lapualla, että mies itkee yleisesti, kun ei ole saanu ja sitten kehtaa vielä puhua käytöstavoista. Vastineessa minkä kirjoitin miehelle käytettiin sanaa perse. Tuo sana repi Lapualaisten vellihousujen persettä. niin kauheasti, että sitä lainattiin useampaan palautteeseen. Eräässä kirjoituksessa epäiltiin minun olevan jopa tuhkaluukku miehiä, kun käytin sanaa persettä. Aikuiselle ihmiselle sana perse e i saisi aiheuttaa sellaisia traumoja mitä täällä on nähty, mutta minkäs teet, kun menitte sen hullujenhuoneenkin lopettamaan:D
Kuten olette huomanneet, en ole käyttäny sanaa akat tai vastaavaa kuvaillessani näitä vellihousuja, jotka tekevät ilmoituksia, mutta eivat pysty itse vastaamaan kirjoituksiini. Olisi halventavaa käyttää naista ilmaisevaa sanaa heistä,vaikka pohjanmaalla onkin tapana sanoa "sille pitäisi ostaa hamekangasta", onhan se jo nähty ,että Lapualla naiset on niitä jotka tekee, mitä puhuu ja miehet puhuu vain, mitä pitäisi tehdä.:D
TEREE TAAS
6
613
Vastaukset
- Ukkoonen
sen kissin hännän nostaa, jos ei kissi itte.
Laitetahan tähänkin ny sitten nuarisonsätti D D D - ulostulo
Tulin koneelle nimitellen raukkamaiseksi viestien poistattajaa, joka ei edes puskasta saisi (tietenkään) kannetuksi vastuutaan ja kerrotuksi perustelujaan. Touhu näyttäytyi sen verran irrationaalisena, että selityksiä kaivattiin. Tulin yllätetyksi, asiaa ei vaiettukaan (lapualaiseen tapaan). Hyvä.
- sinä
mave saat painua hevon peehen
- kiertomeilistä
"Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä."
- selittämässä
kiertomeilistä kirjoitti:
"Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä."
"Aina voi edes olla huonona esimerkkinä."
Wikipedian argumentaatiolistalta
"Kaivon myrkyttäminen
Kaivon myrkyttäminen tarkoittaa henkilöön kohdistuvaa argumentointia, jossa vasta-argumentti esitetään vihjailevalla tai ennakkoasenteisella kielenkäytöllä; näin ikään kuin myrkytetään se kaivo, josta vastustaja ammentaa voimansa."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 70615
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483