TEREE TAAS

Ennen kuin kaikki repii perseensän, niin selvennän tässä ettei kaikki poistot ole ylläpidon tekemiä. Suurimman osan tein itse ja osan teki ylläpito. Olen pahoillani, että siinä meni joidenkin ihmisten ihan asiallisia kirjoituksia, mutta pääasiassa siellä oli saman asian vatvomista, jossa epäiltiin minun a) henkistä tasapaino b) kehotettiin kirjoittamaan jonnekin muualle :D. Empaattisena ihmisenä päätiin poistaa kaikki kirjoitukseni, ettei ylläpidolla menisi kallista työaikaa hukkaan ja he saisivat edes pikkkuisen aikaa laittaa suomi24 sivut kuntoon.

Tosiasiassa ihmetyttä vaan Lapualaisten vellihousujen kirjoituksiani kohtaan tuntema raivo. Yhdessä jutussa kuvaillaan kyllin tarkasti tai sitten ei kyllin tarkasti naisjoukkoa, joka käy latosaaressa tanssimassa ja ketään näistä vellihousuista ei ihmetytä, kun mies käyttää saamiinsa pakkeihin koston välineenä suomi24 Lapuan palstaa. Sehän on ilmeisesti luonnollista Lapualla, että mies itkee yleisesti, kun ei ole saanu ja sitten kehtaa vielä puhua käytöstavoista. Vastineessa minkä kirjoitin miehelle käytettiin sanaa perse. Tuo sana repi Lapualaisten vellihousujen persettä. niin kauheasti, että sitä lainattiin useampaan palautteeseen. Eräässä kirjoituksessa epäiltiin minun olevan jopa tuhkaluukku miehiä, kun käytin sanaa persettä. Aikuiselle ihmiselle sana perse e i saisi aiheuttaa sellaisia traumoja mitä täällä on nähty, mutta minkäs teet, kun menitte sen hullujenhuoneenkin lopettamaan:D

Kuten olette huomanneet, en ole käyttäny sanaa akat tai vastaavaa kuvaillessani näitä vellihousuja, jotka tekevät ilmoituksia, mutta eivat pysty itse vastaamaan kirjoituksiini. Olisi halventavaa käyttää naista ilmaisevaa sanaa heistä,vaikka pohjanmaalla onkin tapana sanoa "sille pitäisi ostaa hamekangasta", onhan se jo nähty ,että Lapualla naiset on niitä jotka tekee, mitä puhuu ja miehet puhuu vain, mitä pitäisi tehdä.:D

6

613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ukkoonen

      sen kissin hännän nostaa, jos ei kissi itte.
      Laitetahan tähänkin ny sitten nuarisonsätti D D D

    • ulostulo

      Tulin koneelle nimitellen raukkamaiseksi viestien poistattajaa, joka ei edes puskasta saisi (tietenkään) kannetuksi vastuutaan ja kerrotuksi perustelujaan. Touhu näyttäytyi sen verran irrationaalisena, että selityksiä kaivattiin. Tulin yllätetyksi, asiaa ei vaiettukaan (lapualaiseen tapaan). Hyvä.

    • sinä

      mave saat painua hevon peehen

      • Rakastan minäkin sinua:D


      • kiertomeilistä

        "Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä."


      • selittämässä
        kiertomeilistä kirjoitti:

        "Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä."

        "Aina voi edes olla huonona esimerkkinä."

        Wikipedian argumentaatiolistalta

        "Kaivon myrkyttäminen

        Kaivon myrkyttäminen tarkoittaa henkilöön kohdistuvaa argumentointia, jossa vasta-argumentti esitetään vihjailevalla tai ennakkoasenteisella kielenkäytöllä; näin ikään kuin myrkytetään se kaivo, josta vastustaja ammentaa voimansa."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe