Lapua

- Kajaani

Kajaani - Lapua, tyttöjen superpesis, 1-2, ( 3-2),
(0-2), ( 0-1), Voitot 1-1, tarvitaan 2 voittoa.

Ratkaisuotttelu Lapualla 11.9 klo 17.00.

Osa pelaajista on pelannyt myös naisten superpesiksessä. Kausi pelimatkoineen on ollut pitkä
, kulta kruunaisi työn.

Naisten superpesiksen kultaottelussa Jyväskylä - Peto-Jussit. pelaa monia Lapualla pesisoppinsa saaneita, ja Lapuaa edustaneita.

7

685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ku pesiskausi

      loppuu, ei tartte enää kuunnella sitä meteliä keskustas!

      • alkaa klo 17.00

        Peli alkaa jo 17.00, joten äänet loppuun 20.00 mennessä, lailliseen aikaan.


      • onnitella mestareita
        alkaa klo 17.00 kirjoitti:

        Peli alkaa jo 17.00, joten äänet loppuun 20.00 mennessä, lailliseen aikaan.

        Lapua - Kajaani, 1-0, (7-7), (14-3). Tyttöjen
        superpesis, Lapualle kultaa.

        Pelaajat 16 - 19 vuotiaita. Katsojia 506.


      • mielenkiintoinen mestaruuso...
        onnitella mestareita kirjoitti:

        Lapua - Kajaani, 1-0, (7-7), (14-3). Tyttöjen
        superpesis, Lapualle kultaa.

        Pelaajat 16 - 19 vuotiaita. Katsojia 506.

        Lapua - Kajaani, Pesäpalloliiton edustajat totesivat ottelun olleen mitä parasta pesäpallovalistusta,
        ei korulauseita, vaan tekoja.

        Kotijoukkue tarvitsi voittoon viisi kunnaria, oltiin
        johdossa 5-0, mutta 5-5, ja vielä 5-7, kunnes 7-7. Toisella jaksolla 3-0, 3-3, ja sitten repesi.

        Joukkuelajeissa tunnetaan hyvät vuosikerrat kuten viineissä. Tälläinen jatkuvuus takaa lajin kehittymisen.

        Urheiluihmiset ovat avarakatseisia, niin moni puhui katsomossa Suomi- Puola voitosta päivällä. Jos saa 500 ihmistä tulemaan, maksamaan lipun niin silloin on lajiin aitoa kiinnostusta.

        Vierailla oli hyvä huutosakki. Pelaajien ikäisiä nuorukaisia myös parveili, joten pesäpallo lienee saanut uusia ystäviä.


      • tuttuja lapualaisia
        mielenkiintoinen mestaruuso... kirjoitti:

        Lapua - Kajaani, Pesäpalloliiton edustajat totesivat ottelun olleen mitä parasta pesäpallovalistusta,
        ei korulauseita, vaan tekoja.

        Kotijoukkue tarvitsi voittoon viisi kunnaria, oltiin
        johdossa 5-0, mutta 5-5, ja vielä 5-7, kunnes 7-7. Toisella jaksolla 3-0, 3-3, ja sitten repesi.

        Joukkuelajeissa tunnetaan hyvät vuosikerrat kuten viineissä. Tälläinen jatkuvuus takaa lajin kehittymisen.

        Urheiluihmiset ovat avarakatseisia, niin moni puhui katsomossa Suomi- Puola voitosta päivällä. Jos saa 500 ihmistä tulemaan, maksamaan lipun niin silloin on lajiin aitoa kiinnostusta.

        Vierailla oli hyvä huutosakki. Pelaajien ikäisiä nuorukaisia myös parveili, joten pesäpallo lienee saanut uusia ystäviä.

        Lapualla opin saaneita ja Lapuaa edustaneita !

        Urheilukanava, Koska miesten mestaruus ratkasi nähdään naisten peli. Jyväskylä - Peto-Jussit, Kirittäret johtaa 2-0 joten Peto-Jussien on voitettava muuten on hopea tulossa

        Klo 22.05 Superpesis:
        Naisten 3. finaali.
        Selostus Anssi Ritari


      • :=D

        ettei tarvi kuunnella itkupillejä.


    • ja sitten uppoaa kenttään 300 000 euroa:D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe