Vedin diapamia ja viinaa,ei noussut!

Epäjuoppo

vedin tos eilen 25mg diapamia huuhdoin ne parin kaljan jälkeen kaljalla alas.. ja niitä kaljoja tuli loppujen lopuksi otettua 16 ja pari kossubatteryä päälle... kaikki nämä join 4:ssä tunnissa... enkä edes ollut mitenkään erityisen sekavassa tilassa, muisti on yllättävän hyvin tallella.

OLEN KUULLUT, ETTÄ alkoholi ja diapam muka voimistais toistensa vaikutuksia. KATTIA KANSSA, SANON MINÄ. minun kokemuksen mukaan niitä voi vetä viinan kanssa melkein kuin leipää. tuntui kuin se olisi pikemmin vaimentanut alkoholin vaikutusta ja tehnyt selväpäisemmäksi.

JA HUOM: en ole alkoholisti, juon keskimäärin vain 15 annosta alkoholia viikossa, ja diapamista mulla on hyvin vähän kokemusta, joskus vuosia sitten taisin ottaa muutaman.

30

4040

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annastintti

      toi on p..... koska olen tod. ottanut diapamia ja kaljaa,tms,viinaa sekaisin ja aina onmuisti menny,taidat olla outo tapaus,mut toi ei tavallisesti pidä paikkaasa.älä usuta toisia kokeilemaan seiraamukset voivat olla tuhoisat!

      • Epäjuoppo

        Vakuutan ja vannon.

        Siinä se.


    • joku voi vaikka uskoa

      Siis tajuatko tollo, että lapsetkin ja alaikäiset lukee tätä palstaa.
      Joku idiootti saattaa ton tehdäkin.

      Olet tod. nak. itse joku pentu kanssa kun et vastuuta tajua ottaa ja hetät typeriä juttuja vakavasta asiasta.

      Joo vedin 16 olutta pari kossupatteria, etkä ole edes alkoholisti. Normaali ihminen ei edes pyasty juomaan tuota määrää, pitää olla jo aika paljon harjoitellut deeku jotta voi vetää 16 olutta.
      Itse aikoinaan vetelin toista koria päivässä. Nykyään pamahtaa känni päälle jo kolemsta oluesta kun on toleranssi kohdallaan.

      Lopeta pelleily jos olet lapsi.
      Tai lopeta juominen jos olet noin deeku.

      • Epäjuoppo

        Kaikki mitä sanoin, on täyttä totta.
        En tietenkään suosittele kenellekään sitä mitä itse tein.
        Enkä nyt mitenkään lapsi taikka pentu ole, 20 ikävuotta on takana ja pari aika kosteaa vuotta takana, tosin viimeisen kuukauden olen ollut tuota tapausta lukuun ottamatta lähes selvinpäin.

        Lienen sitten outo tapaus, sillä itsekin oletin että menisin täysin pimeäksi mutta ei, muisti meni vasta aivan baarin valomerkin jälkeen kun olimme jo porukalla lähdössä baarista.
        Seuraavana aamuna maailma vilisi silmissä mutta olo oli ok ja iltaan mennessä olin selvinnyt ja seuraavana päivänä ei muuta kuin takaisin töihin. :)


      • rääppi
        Epäjuoppo kirjoitti:

        Kaikki mitä sanoin, on täyttä totta.
        En tietenkään suosittele kenellekään sitä mitä itse tein.
        Enkä nyt mitenkään lapsi taikka pentu ole, 20 ikävuotta on takana ja pari aika kosteaa vuotta takana, tosin viimeisen kuukauden olen ollut tuota tapausta lukuun ottamatta lähes selvinpäin.

        Lienen sitten outo tapaus, sillä itsekin oletin että menisin täysin pimeäksi mutta ei, muisti meni vasta aivan baarin valomerkin jälkeen kun olimme jo porukalla lähdössä baarista.
        Seuraavana aamuna maailma vilisi silmissä mutta olo oli ok ja iltaan mennessä olin selvinnyt ja seuraavana päivänä ei muuta kuin takaisin töihin. :)

        "en nyt mitenkään lapsi taikka pentu ole, 20 ikävuotta on takana..."

        Hah, kyllä aika lapsonen olet :)


      • 10+2

        Ei keskikaljasta mitään känejä saa! Joskus teininä vielä sain siitäkin kännit kun jaksoi juoda väh.18.


    • löytyy tuttavapiiristä

      Jo yhdestä kerrasta voi mennä sisuskalut lopullisesti pilalle. Onko kivaa juosta loppuikänsä dialyysissä ja pysytellä ikänsä sairaalan tuntumassa kun muut matkustelee ja nauttii elämästä. Sinä kyttäät vaan kelloa ja päivää koska taas pitää mennä koneeseen. Juicekaan ei sitä menoa kauaa jaksanut, että ei se mitään kivaa ole.

      • Epäjuoppo

        sen myönnän.
        melko kovaa kipua tuntuu aina kun juon jotakin kahvia limonadia yms. jos tämä jatkuu pitempään pitänee mennä lääkäriin :/


    • U-Ö.

      Sinne aikoinaan meikäläinen päätyi diapam-alkoholisekoituksella.
      Sen tiedän, että en ottanut kuin yhden diapamin. Sen vahvuutta en tiedä/muista. Viinaakaan ei ollut, vaan kiljua, ja sitä otin muutamia lasillisia - se riitti. Ensin meni tolkku, sitten meni muisti, ja sitten meni taju.
      Kun sitten sairaalassa heräsin, niin kertoivat kovasti ihmetelleensä, miksi äijää ei saa hereille/tajuihinsa?
      Kyselivät mitä olin ottanut, ja kerroin, että yhden diapamin ja vähän kuppia.
      Tuumasivat; se selittää kaiken.

    • strömström

      Vaikutus voi ekoilla kerroilla jäädä huomaamattomaksi, kun ei elimistössä ole ennestään benzodiazebiinia.
      Kun käytät benzoja(esim diapam) ja alkoholia pitemmän aikaa, huomaat selvästi vaikutukset. Muisti menee jo yhdestä keskarista ja parista voi sammua.

      Hankalinta on sitten päästä pameista eroon. Just eilen tv1:n MOT-ohjelmassa Järvenpään sosiaalisairaalan ylilääkäri kertoi, kuinka alkoholi- ja huumevierotus on vielä helppoa, mutta benzo-vierotus on tosi vaikeaa.
      Pami-koukussa olevat jopa pelkää vierotusta niin paljon, että kulkevat mielummin "zombieina" mongertaen jotain sekavaa kun ei kieli meinaa kääntyä suussa.

      Kirjoitan omasta kokemuksesta, en minä muuten suotta varoittelis.

      • toinen ihmekaveri

        Ihme kyllä mulla ei kanssa nouse päähän sitten millään, keväällä olin baarissa vappubileissä, vetelin lonkeroa ja paukkuja menemmään kuin vettä diapamin ja opamoxien kanssa, varmasti ainankin 12 annosta tuli otettua, ennen valomerkkiä lauloin vielä selvänä, eikä tullut krapulaakaan, ihme juttu mutta totta joka sana


      • Epäjuoppo

        joskus vuosia sitten kyllä käytin toisinaan diapamia, saatoin vetää monta levyllistä kerralla, silloin meni tosin meni tolkku ja sairaalareissuja oli muutama vaikka silloin en koskaan viinaa sen kanssa ottanutkaan.

        nyt vuosien diapam-tauon jälkeen, lähinnä tuntuu että se oli yhtä tyhjän kanssa vetää viinan kanssa diapamia, jatkossa tuskin enää tulee toistumaan. että ensi viikonloppuna jos jotain otan niin ihan vain sitä perinteistä alkoholia.


      • Naama Velli
        Epäjuoppo kirjoitti:

        joskus vuosia sitten kyllä käytin toisinaan diapamia, saatoin vetää monta levyllistä kerralla, silloin meni tosin meni tolkku ja sairaalareissuja oli muutama vaikka silloin en koskaan viinaa sen kanssa ottanutkaan.

        nyt vuosien diapam-tauon jälkeen, lähinnä tuntuu että se oli yhtä tyhjän kanssa vetää viinan kanssa diapamia, jatkossa tuskin enää tulee toistumaan. että ensi viikonloppuna jos jotain otan niin ihan vain sitä perinteistä alkoholia.

        Ite just veträsin ekan kerran tänä vuonna tollasen 85.mg satsin diapamia mutta en koskaan sotke viinaa siihen vaan pami pamina ja kossu kossuna, sama periaate myös panacodien kanssa. Pnacodeja otan yleensa 6 tabua kerrallaan ja sit mennään aika mukavaan ja eufooriseen oloon joka kestaa kauan. TOISTAN VIELÄ ETÄÄ EN KOSKAAN SOTKEE VINAA NÄIHIN JUTTUIHIN. Joskus vaan pitää päästä pois tästä maailmasta joka vaatii sulta kaikki mahsolliset kyvyt ja taidot ja imee susta mehut pois. Mulla autaa peri kertaa vuodessa pieni irtaantuminen kemimaakeilla arjesta. On mukava istua reclainerissa ja katsoa vaikka telkkaria euforisessa olotilassa. En suosittele sitä KENELLEKKÄÄN, mutta mulla se toimii.


      • dfhfds
        toinen ihmekaveri kirjoitti:

        Ihme kyllä mulla ei kanssa nouse päähän sitten millään, keväällä olin baarissa vappubileissä, vetelin lonkeroa ja paukkuja menemmään kuin vettä diapamin ja opamoxien kanssa, varmasti ainankin 12 annosta tuli otettua, ennen valomerkkiä lauloin vielä selvänä, eikä tullut krapulaakaan, ihme juttu mutta totta joka sana

        Sinäkin olet alkoholisti, juoppo. Ei sen pidempiä selityksiä. Katso peiliin, sieltä sinua katsoo alkoholisti, pilleristi, juoppo. Sinä olet alkoholisti.


    • plääääääää

      Huh huh mitä paskanjauhantaa

    • rsfdgshgr

      Tommosta hölynpölyä kukaan usko. Miksi pitää edes kirjotella noin tyhmiä juttuja?

      Lapset älkää tehkö perässä.

    • Ensikertalainenn

      siis ihan tahdoin kirjottaa muuten vaa että otin just 3x 2 mg diapameja ja join yhden kaljan. tulin hitusen sille päälle et voiskohaa täst tapahtuu jotai pahaaki mut kävin täältä kurkkaa ja nautattaa vaa :.D

      t.tampereen poika 17v

      • isäjaisöisä

        Sua naurattaa, mites äitiäsi?
        Isääsi? Siskojasi? Veljiäsi? Opettajiasi? Ystäviäsi? Tovereitasi? Kavereitasi?Isovanhempiasi? Enojasi? Setiäsi? Tätejäsi? Naapureitasi?

        Lääkäriäsi`Poliisejasi? Puolustusasianajaasi? Syyttäjääsi? Tuomariasi? Lautamiehiäsi? Vanginvartijoitasi?

        Ex-tyttöystäviäsi?


      • 12+15
        isäjaisöisä kirjoitti:

        Sua naurattaa, mites äitiäsi?
        Isääsi? Siskojasi? Veljiäsi? Opettajiasi? Ystäviäsi? Tovereitasi? Kavereitasi?Isovanhempiasi? Enojasi? Setiäsi? Tätejäsi? Naapureitasi?

        Lääkäriäsi`Poliisejasi? Puolustusasianajaasi? Syyttäjääsi? Tuomariasi? Lautamiehiäsi? Vanginvartijoitasi?

        Ex-tyttöystäviäsi?

        Ex:ät on exiä ja äpäränä minun ei tarvitse miettiä muiden mielipiteitä. Edes oma äitini ei ole koskaan pitänyt minusta.


    • dfshdfh

      "5mg diapamia huuhdoin ne parin kaljan jälkeen kaljalla alas.. ja niitä kaljoja tuli loppujen lopuksi otettua 16 ja pari kossubatteryä päälle... kaikki nämä join 4:ssä tunnissa... enkä edes ollut mitenkään erityisen sekavassa tilassa, muisti on yllättävän hyvin tallella. "

      "en ole alkoholisti, juon keskimäärin vain 15 annosta alkoholia viikossa, ja diapamista mulla on hyvin vähän kokemusta"

      -->> Tuolla viikkojuomamäärällä ja noilla selityksillä ("en ole alkoholisti") sinä olet alkkis. Alkoholisti. Juoppo. Jos tuo määrä alkoholia ja bentsot vielä päälle ei tunnu missään, sinä olet myös pilleristi, sekakäyttäjä. Pohjimmiltaan olet alkoholisti, ja kuten ohessa tunnustat, olet myös sekakäyttäjä. Surkea pilleri-nisti.

      Jos tulit tuolla tekstillä ja tuonkaltaisella nimimerkillä hakemaan jotakin hyväksyntää sepustuksellesi, päänsilityksiä ja lässytystä, olet tullut väärään osoitteeseen, alkoholisti.

      Katsopa peiliin. Sieltä sinua katsoo vastaan alkoholisti (ja -pillerinisti).

    • JuiseSe

      Hahaha 2mg diapamei ei oo olemassakaa;)

      • Kyllä vain on

        On niitä.


    • Ette vain osaa

      Eihän 25mg ole kuin pieni tuhnu. Minä silpaisen pelkästään unilääkkeeksi 20mg illalla tarvittaessa. Kyllä viinan kanssa pitää riipaista paljon enemmän että pöhisee.

      • Makku-Nutti

        Miks valvoit nytkin niin myöhään? Jaksatko herätä aamulla?


      • Ette vain osaa
        Makku-Nutti kirjoitti:

        Miks valvoit nytkin niin myöhään? Jaksatko herätä aamulla?

        En jaksa herätä huomennakaan aamulla. Olen ehta laiskuri.


    • supposeppo

      ihan vitun neitiannoksellahan sä keult.vedä joku levy plus toi sun juomamäärä ja tuu sitten muistelemaan tänne sun baari-iltaa.

    • sampsa9389348

      Puhut skeidaa surkea trolli!

      Mä painan 105kg 194cm pitkä ja otin kolme 10mg diapamia (sinistä) six-packin kera ja olin todella sekaisin!

      Terveisin: Kokenut 32v mies.

      p.s. sekakäytössä ei ole mitään järkeä, itse todennut sen nuoruuden hölmöilyjen ja kokeilujen jälkeen.

    • 19+20

      Ihan vain tiedoksi noille halukkaille sekakäyttäjille, että pienikin annos bentsodiatsepiiniä voi tehostaa alkoholin vaikutusta x 2 tai enemmänkin. Tämä riippuu ihan ihmisestä.
      Erilaiset bentsodiatsepiinit vaikuttavat erilailla. Jotkin vievät kontrollin jo 2 oluen jälkeen ja heräilet putkasta kädet veressä ja mietit mitä olet tehnyt.
      Tuntuisiko tuommoinen mukavalta?
      Bentsodiatsepiinien ja alkoholin yhtäaikaisella käytöllä voi olla erittäin vaarallisia haittavaikutuksia.
      Et tarvitse kuin viikon bentsodiatsepiinien syömistä ja toleranssisi on noussut sekä olet riippuvainen näihin lääkkeisiin. Ajattele kun syöt bentsoja useita kuukausia ja juot alkoholia niin olet siinävaiheessa niin riippuvainen kumpaankin, että vieroitus voi olla joillekkin jo mahdotonta. Aina vain retkahdetaan uudestaan ja uudestaan ja samaa rataa jatkuu vuosia.
      Tietäen muutamia tapauksia joista muutama ei päättynyt hyvin.

      • On se vaarallista

        Mä vetäsen pari bentsoa kaljan kanssa alas, pelaan tietokoneella ja meen sit rentoutuneena nukkumaan ja herään ilman krapulaa. Kerran viikossa niin tule koukkua.

        Sepä vasta oli vaarallinen ilta.


    • newbie...?

      Runsasta alkoholinkäyttöä pidempään takana, nyt on diapamit kaapissa, olen ottanut niitä tänään 5x5mg, hetken mielijohteesta ostin 5 puolen litran oluttölkkiä, josta olen nyt kohta juonut kaksi. Eikä tunnu missään. Pitkän alkoholin runsaan käytön suhteen ehkä toleranssi kasvanut isoksi...? Viiden pvän putkia, jolloin aamusta iltaan tuhosin 16 isoa tölkkiä olutta/siideriä....

      Toki eihän tässä mitään järkeä ole.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1393
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1133
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe