mikä on heroes ohjelma? onkse tota heroes of might and magig ohjelmaan liityvä?
mikä on heroes ohjelma?
heros?
6
1260
Vastaukset
- heroes rules
en itekää tiedä mut tiedä ohjelman ja pelejä sen homo ja muuten miks einari putosi bb-talos hyvästi einari=(
- en tie itekkää tätä heroes ...
mikä on tää heroes ohjelma? se selvii sit ku katon=)
- ohhoiaa
en tie itekkää tätä heroes ... kirjoitti:
mikä on tää heroes ohjelma? se selvii sit ku katon=)
heroes on paras! se on nii hyvä =3
- saatanan heroes
ohhoiaa kirjoitti:
heroes on paras! se on nii hyvä =3
heroes on nii paska ohjelma miks te ihmiset jauhaatte siitä niin kovasti saatanan tyhmää!
- tuli vuosi sitten usassa
http://www.nbc.com/Heroes/
siis kaikki 15-40v on nähnyt tän netin kautta, alko vuosi sitten usassa ja kohta se alkaa suomen telkussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823243
- 922935
- 532192
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201635- 191504
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81457Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein171381Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61208