Fenniassa maksettu lakimies

korvaus hakemukset ei mene läpi, esimerkki työtapaturmasta, jossa työntekijälle sattui työtapaturma, lääkäri antoi työtapaturmasta lausunnon, mutta fennian lakimies ei katsonut sitä työtapaturmaksi.
Työntekijä kysykää työnanjalta missä työtapaturma vakuutus on, jos on fenniassa ottakaa oma vakuutus jostain muusta.

6

1383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin kuluttaja-asiamiehelle

aika ja nopeasti.Koska valitusaika on 30 päivää
      7 päivää katsotaan postinjakelu ajaksi.

• p ä i v ä p e r h o n e n

...uusi lääkärintodistus (tapaturma E-lausunto) matkaan lääkärin lasku liitteeksi niin asia tulee uudestaan vireille ja yhtiön on pakko maksaa lääkärinlasku.
        Työ- ja liikennetapaturmat sekä vahingonkorvauslain mukaisten tapaturmien korvausoikeus säilyy HAUTAAN SAAKKA, niin kulujen kuin niiden etujen saamiseksi, jos ja kun kriteerit täyttyvät.

• nasunapi

No voi hyvät hyssykät sentään. Että oikein Fenniassa lakimies?

Tietysti JOKA IKISESSÄ vakuutusyhtiössä on palkatut lakimiehet joiden tehtävä on yrittää parhaansa mukaan evätä isompia korvauksia. Ja tietysti heidän palvelujaan käytetään muuhunkin laki-asiointiin.

Isommissa yrityksissä muuten kaikissa on "maksetut lakimiehet". Joten mitä tässä on kummasteltavaa?

• yllätys..

Fennia on tehnyt tätä jo useita kertoja.

• ollut jo pitkään
        yllätys.. kirjoitti:

Fennia on tehnyt tätä jo useita kertoja.

MOT. Epäilykseni vain vahvistuivat siitä, että Fennia on maksanut lakimiehen.

• Valitsevakuutuslaitos

Minun mielestä Fenniassa on asiallinen palvelu. Jos selkeä, äkillinen työtapaturma ja olet sitä kyennyt hoitamaan työsi kunnolla ilman turhia sairauslomia, niin työtapaturma korvaa Fenniassa, siitä ihan hyviä kokemuksia. Toisin voidaan sanoa muita vakuutusyhtiöitä kohtaa, kun on kuunnellut kavereita. Vasta vaikean taistelun jälkeen yksikin sai kaikki oikeusinstanssit läpikäytyään 470.000 euron korvaukset. Asia kyllä olisi tullut vakuutusyhtiölle halvemmaksi, jos olisi heti myöntänyt tapaturmakorvaukset ja eläkkeen. Asiakkaillehan nuo maksut lopulta vakuutusyhtiön mokasta kaatuvat, jos vakuutusyhtiö hoitaa huonosti asiansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      210
      3879
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      63
      2465
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      391
      2306
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2233
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1531
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      515
      1295
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1271
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      56
      1257
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      72
      1186
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1136
    Aihe