FEMINISMISTÄ

mikko_90

mihin feminismillä oikein tarkkaanottaen pyritään? olen saanut sellaisen käsityksen, että siinä kannatetaan naisen ylivaltaa? vai eikö se tasa-arvon kannatus miesten ja naisten välillä ole kaikista tärkeintä??

13

736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsdfsfd

      Feminismillä ei pyritä oikeaan sukupuolten väliseen tasa-arvoon vaan naisten ylivaltaan ja järjestelmälliseen miesten sortamiseen.

    • crocoodiile

      pyrkii mukamas tasa-arvoon, mutta käytännössä pyrkii naisten ylivaltaan.

      • 1111112222222

        käsittääkseni olet vielä aika nuori ja et ole tutustunut aiheeseen juuri ollenkaan(selviä tiedonpuutteita jatkuvasti havaittavissa).
        ja haukut täällä feminismin pystyyn... mutta mielestäni sinun kannattaisi ottaa asioista hiukan enemmän selvää ennenkuin tulet aukomaan tänne..


      • crocoodiile
        1111112222222 kirjoitti:

        käsittääkseni olet vielä aika nuori ja et ole tutustunut aiheeseen juuri ollenkaan(selviä tiedonpuutteita jatkuvasti havaittavissa).
        ja haukut täällä feminismin pystyyn... mutta mielestäni sinun kannattaisi ottaa asioista hiukan enemmän selvää ennenkuin tulet aukomaan tänne..

        sanoo ihminen joka ei voi edes yhden nimimerkin takana seisoa?

        "selviä tiedonpuutteita jatkuvasti havaittavissa"

        Tarkenna.


    • käytännössä se ilmenee esimerkin avulla. Feministien mielestä on naisella oikeus vetää suklaa ja muita herkkuja, jotka levittää perseen pari-oven kokoiseksi. Tämän jälkeen naisella on tottai oikeus etsiä ja vaatia Bratt pittin tasoista jätkää itsellensä. Mikäli jätkä ei innostu on hän silloin feministien mielestä itsekeskeinen sovinisti, todella pinnallinen ihminen ja sellaiselta pitäisi poistaa munat. Feminismissä ei ole logiikan kanssa mitään tekemistä, vaan se perustuu täysin oman mielihyvien tyydyttämiseen ja vastustajien halveksuntaan:D

      • Hertha

        Pitäkää hauskaa.


      • Totuus tekee joskus kipeää
        Hertha kirjoitti:

        Pitäkää hauskaa.

        Asia on juuri niin kuin tuo mave osuvasti kuvasi,ja tästä on lukuisia esimerkkejä.

        Asian selvyys on femakoille äärimmäisen kiusallinen ja siksi heille ei jää muuta mahdollisuutta kuin sinun laillasi yrittää kiistää koko asia ja solvata totuuden sanojia,mikä onkin sortoon perustuvalle ääri-ideologialle tyypillistä.

        Sinäkään et osaa tähän mitään järkevää vastata,"vastauksesi" on joko solvaus tai sitten pysyt täysin hiljaa.


      • Totuus tekee joskus kipeää
        Hertha kirjoitti:

        Pitäkää hauskaa.

        Vasta sitten voidaan ottaa edes keskusteluun pornon kieltäminen yms. femakoiden kiihkoinnostukset,kunhan ensin femakot kantavat oman kortensa oikeudenmukaisuuden kekoon.

        Mutta tätä tuskin koskaan tapahtuu.


      • Hertha kirjoitti:

        Pitäkää hauskaa.

        Ja upota;D


      • Hertha
        Totuus tekee joskus kipeää kirjoitti:

        Asia on juuri niin kuin tuo mave osuvasti kuvasi,ja tästä on lukuisia esimerkkejä.

        Asian selvyys on femakoille äärimmäisen kiusallinen ja siksi heille ei jää muuta mahdollisuutta kuin sinun laillasi yrittää kiistää koko asia ja solvata totuuden sanojia,mikä onkin sortoon perustuvalle ääri-ideologialle tyypillistä.

        Sinäkään et osaa tähän mitään järkevää vastata,"vastauksesi" on joko solvaus tai sitten pysyt täysin hiljaa.

        Olipahan kaunokirjallisuutta!

        ---

        Ja mistä olisi oikein pitänyt keskustella? Suklaata syöneiden sänkykamariunelmistako?


      • Hertha
        mave kirjoitti:

        Ja upota;D

        Säälistä juttelen pikkupoikien kanssa.



    • ...

      Tuskin tämä on paras paikka asiaa selvittää, kuten ed. vastauksista ilmenee. Käy kirjastossa ja lainaa aiheesta luettavaa. Jos olet laiska käytä googlea, lue mitä sieltä vastaan tulee, aloita vaikka wikipedian feminismiä käsittelevästä artikkelista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe