Hyvä vastaanottaja
(Ei vaadi Teiltä yhteydenottoa)
intrum justitia debt finance ag on ostanut Elisa Oyj:n Teiltä olevan, kääntöpuolella eritellyn saatavan.Saatava on kaikkine omistusoikeuksineen siirtynyt intrum justitia debt finance ag:lle.
Vaikka kyseisen velan omistusoikeus on siirtynyt, mikään ei muutu. Velan perintää hoitaa jatkossakin Intrum Justitia Oy.
Kaikki asiaa koskevat mahdolliset maksusopimukset tai ulosottotoimenpiteet jatkuvat normaalisti.
Tästä päivästä lähtien suoritukset alkuperäiselle velkojalle eivät lyhennä tätä velkaa.
Ystävällisin terveisin
Intrum Justitia Oy
Takana Erittely:
Alkuperäinen pääoma 82.00e
Pääomaa jäljellä 82.00e
eräpäivä 4.4.2007//// OLEN MAKSANUT
Intrum Justitia ilmoituksensa mukaan perii edelleen jo maksamaani laskua, jokohan tässä tapauksessa saisi kotivakuutuksen piikkiin asianajajan, nämä aiheettomat laskut tuntuvat jo kotirauhan häirinnältä, vaikka ehkä tarkoitettu vain v"""""""""luksi.
taas Intrum
14
5750
Vastaukset
- valitusta
kuntasi kuluttaja-asiamiehelle. ne tykkää auttaa ja Instrum tykkää maksaa
- JJJJJJJJJJJJJJJJJJ
tarvita.
Toimita Intrumille kuitti tekemästäsi suorituksesta.- myllypurontyttö
eikö siis Intrum muuten tajua, että olen velkani heille maksanut, minun pitää vielä kuitti lähettää !
- Toinen neuvoja
myllypurontyttö kirjoitti:
eikö siis Intrum muuten tajua, että olen velkani heille maksanut, minun pitää vielä kuitti lähettää !
perintää suorittavalle firmalle, jos olet maksanut jonnekin muualle kuin heille. Jos olet maksanut heille JA ajoissa, heidän pitäisi se pystyä tarkistamaan koneiltaan. Voi viedä muutaman päivän. Tsemppiä!
P.S. Aina auttaa ja yllätyksiä tulee vähemmän, jos ajoissa toimii ja soittaa ajoissa jos epäselvää, vaikka se on köyhänä raskasta. Itse soitin eilen juuri myöhässä ja kuluja tulee. Pitää skarpata. Onneksi Suomessa ei kuitenkaan leipä lopu, vaikka välillä joutuu taistelemaan. - asiaa tunteva
Toinen neuvoja kirjoitti:
perintää suorittavalle firmalle, jos olet maksanut jonnekin muualle kuin heille. Jos olet maksanut heille JA ajoissa, heidän pitäisi se pystyä tarkistamaan koneiltaan. Voi viedä muutaman päivän. Tsemppiä!
P.S. Aina auttaa ja yllätyksiä tulee vähemmän, jos ajoissa toimii ja soittaa ajoissa jos epäselvää, vaikka se on köyhänä raskasta. Itse soitin eilen juuri myöhässä ja kuluja tulee. Pitää skarpata. Onneksi Suomessa ei kuitenkaan leipä lopu, vaikka välillä joutuu taistelemaan.En tiedä tekeekö aktiv kapital kuluttajaperintää,
mutta ainakin yritysperinnässä tuplasti kalliimpi
kuin intrum, joten olkaa tyytyväisiä. Aktiv kapitalin kohtuus on kaksinkertainen Intrumiin verrattuna.
Minusta Intrumin kanssa on selkeästi helpompi
asioista neuvotella. - persaukisten piiritarkastaja
myllypurontyttö kirjoitti:
Jos pyytävät kuitin niin laita samalla lasku heille siitä kuitista. Periväthän he itsekin jokaisesta kirjeestä maksun. Jos eivät maksa niin laita se jollekin perintäfirmalle perintään :D
- inhimillinen
asiaa tunteva kirjoitti:
En tiedä tekeekö aktiv kapital kuluttajaperintää,
mutta ainakin yritysperinnässä tuplasti kalliimpi
kuin intrum, joten olkaa tyytyväisiä. Aktiv kapitalin kohtuus on kaksinkertainen Intrumiin verrattuna.
Minusta Intrumin kanssa on selkeästi helpompi
asioista neuvotella.pitäisikö minun maksaa kaikki aiheettomat laskut ja vielä varmuuden vuoksi pariin kertaan ? Olisiko inhimillistä jos lähettäisin Sinulle laskun, kai maksat sen. Sovitaan vaikkapa
100 mottia puolikuivia koivuhalkoja
25 e motti
Lähetän 2500e laskun. Halkoja ei tietenkään tule, ethän niitä tarvitsekaan.
- Justitia, !!
Lähetti laskun, samasta laskusta kyse, mutta nyt
korkoja 2,18e
toimeksiantajan kulut eli Elisan, 5,00e
Perimismaksu 30,00e
laskun eräpäivä ollut 4.4 , jonka maksoin, ihme kun justitia ei silloin kulujaan perinyt,,
Mistähän saisin asiasta täydellisen selvityksen, justitia vaatii siitä maksun, vieläkö alkuperäinen velkoja Elisa antaa laskusta tietoja.- ei maksuja
sitten löytyi vielä tuollainen, justitia ei selvityksiä anna, miten saisin tietoja, mistä velka on syntynyt.
- Elisan lasku
Elisasta kerrottiin laskun olevan aiheettoman, olen sen kerran maksanutkin ja Intrum perii korkoja ja kulujaan.
Onko Elisa esim viime talvena perinyt aiheettomia laskuja muilta ? Kenen puoleen kannattaisi nyt kääntyä, tässä on tullut kulujakin jo melkoisesti, puhelin ym yli puoli vuotta soitellut,
Elisa on myynyt laskun Intrumille, kumpaa heitän haasteella.- 101
Elisan toiminta ei ole kestävää. Elisa uutisissa:
28.10.2005 13:51 Elisan tulos sukelsi syyskesällä
12.02.2006 06:25 Elisan tulos laski hiukan
26.02.2006 05:56 Elisa aloittaa yt-neuvottelut
20.04.2006 15:10 Elisa irtisanoo 112 työntekijää
9.02.2007 11:14 Elisa laskuttaa vuosia vanhoista puheluista ( Taloussanomat )
25.01.2007 14:06 Elisan kännykkäpuheluihin tulossa aloitusmaksu
09.02.2007 11:32 Elisa jakaa jättiosingot
06.06.2007 16:27 Elisan kännykkälaskutuksessa sotkuja
15.07.2007 00:44 Elisan matkapuhelinlaskutuksessa taas ongelmia
01.08.2007 14:21 Elisan liikevaihto ja tulos paranivat
http://www.yle.fi/uutiset/haku.php?action=search&search=elisa&order=1&pub_start=&pub_end=&s[]=/yle24/uutiset/&p=0 (ladattu 4.10.2007)
http://www.taloussanomat.fi/page.php?page_id=135&news_id=20073398
(ladattu 4.10.2007)
Jälleen tuli kirje intrumilta, että sähkönsiirto elenialle velkaa, vaik kaikki on maksettu, olen kysyny jo kahdesti elenialta,et onko siel velkaa ja vastaus aina,et ei ole ja ole rauhassa... mitä v...ua...??
- 9-6
Oletko maksanut jonkin laskun niin paljon myöhässä että Elenia on ehtinyt lähettää asian Intrumille ennen kuin maksusi on näkynyt Elenialla?
- hubabababa
9-6 kirjoitti:
Oletko maksanut jonkin laskun niin paljon myöhässä että Elenia on ehtinyt lähettää asian Intrumille ennen kuin maksusi on näkynyt Elenialla?
Jeps. Elenia on siirtänyt sen mitä olet heille maksanut, niin Intrumille ja sinne on jäänyt vielä muistutus- ja perintäkuluja ym. viivästyskorkoa avoimeksi. Nämä tulee myös suorittaa, jos lasku on kerran ehditty ennen maksusuoritusta siirtää perintään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822