Jos haluat todella TIETÄÄ mitä on hellutaisuus,mee seurakuntaan ja tutustu elävään Jumalanpalvelukseen,täällä keskustelupalstalla ei saa minkäälaista käsitystä,pelkää herjausta,raamattunlauseita irti kokonaisuudesta,ymm.ja lopuksi;JEESUS on tie,totuus ja elämä.
HEI HALOOO!!!!!!!!!!!!!!!!
7
293
Vastaukset
- jos seurakunnassa
on hyvä opetus ja keskinäinen rakkaus, mutta tärkeä kysymys sinulle, jatkuuko se rakkaudessa eläminen kotona ja kaikkien ihmisten keskuudessa?
omissa voimissa siitä ei tuu mitään,mutta Jeesuksessa kun olen niin tulee,ja mitä toi Jeesuksessa oleminen tarkoittaa? sitä että on rukouksessa ja tutkii sanaan mahdoliseman usein.
- kun vastasit
aksu521 kirjoitti:
omissa voimissa siitä ei tuu mitään,mutta Jeesuksessa kun olen niin tulee,ja mitä toi Jeesuksessa oleminen tarkoittaa? sitä että on rukouksessa ja tutkii sanaan mahdoliseman usein.
ja olemme aivan samoilla linjoilla, että ilman Jeesusta se rakkaus olisi hyvinkin vajavaista.
Haluan kysyä uuden kysymyksen sinulta, eli pidetäänkö helluntailaisten keskuudessa Jumalan käskyt kunniassa, eli puhutaanko ja opetetaanko niistä? kun vastasit kirjoitti:
ja olemme aivan samoilla linjoilla, että ilman Jeesusta se rakkaus olisi hyvinkin vajavaista.
Haluan kysyä uuden kysymyksen sinulta, eli pidetäänkö helluntailaisten keskuudessa Jumalan käskyt kunniassa, eli puhutaanko ja opetetaanko niistä?Ja JEESUKSESSA on kaikki käskyt,eli JOH 14:34-Minä annan teille uuden käskyn:rakastakaa toisianne!Niin kuin minä olen rakastanut teitä,rakastakaa tekin toinen toistanne.Kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsiksi,jos te rakastatte toisianne.
- on rakkaudenlaki
aksu521 kirjoitti:
Ja JEESUKSESSA on kaikki käskyt,eli JOH 14:34-Minä annan teille uuden käskyn:rakastakaa toisianne!Niin kuin minä olen rakastanut teitä,rakastakaa tekin toinen toistanne.Kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsiksi,jos te rakastatte toisianne.
joka pitää sisällään kaikki käskyt. Onpas hyvä kuulla, että teillä opetetaan tästä asiasta, sillä jos muuta opetusta antaa, opettaa toista evankeliumia, joka ei evankeliumi ole.
- sinä kiinittänyt
huomiota siihen, että monet ovat käsittäneet armon väärin, eli he ajattelevat Jeesuksen vieneen synnin ristille ja ihmisen ulottumattomiin ja siksi he eivät enää tunnusta tarvitsevansa lakia, joka lihantekoja vastaan on yhä voimassa, mutta ei ole voimassa rakkautta vastaan, vaan on rakkaudessa täytetty.
- tunnustaa
tuossa Roomalaiskirje 7:ssä, (jota tänne on tuotu parin päivän aikana, mutta josta ei kehity kunnon keskustelua, koska se kirje on niin outo useimille, että he eivät osaa siitä keskustella), että laki ja käskysana ovat hyvät, koska ne osoittavat synnin ja tuovat Jeesuksen omalle elämän kuoleman kautta, eli Jeesuksen oma ei jää lain alle, eli omaan lihalliseen tahtoonsa, vaan pääsee elämään rakkaudenlaissa, eli vapaudessa, naulitsemalla ristille lihansa tahdon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761320Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109853
- 73846