Odotan maapallon loppua

MAAILMANLOPUN POIKA

Kukaan, ei kukaan muu tässä maailmassa odota
ihmisten täydellistä katoamista yhtä paljon kuin minä. Joka päivä istuskelen vaan sängyllä ja unelmoin siitä kun kaikki ihmiset katoavat.
Makaan ja odotan. Kehoni palaa olotuksen himosta.
Sydämeni jystää onnesta odottaen tuhonpäivää.

TULE JO MAAILMANLOPPU. TULE TULE TULE. LOPETA TÄMÄ
PASKAIHMISMAA!

13

1546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pentti Nelonen

viimeistään 50-60 vuoden kuluttua.

• MAAILMANLOPUN POIKA

meni mietiskellessä ihmisten kuolemaa.
        öitä!
        ps.nukkukaahan hyvin, enää noin 1700yötä nukuttavana. sen jälkeen nukuttekin ikuisesti.

• Cherub Azazhyel

On hienoa olla todistamassa loppua, kun se viimein tulee. 1900-2000, 100 vuotta oli ihmisen kulttuurin kulta-aikaa. Nyt on menty niistä ajoista jo alas päin. Talous kärsii, ihmiset sairastavat enemmän. jne.. Ihmiskunta valmistuu jo loppua varten.

• Tosi on

Valonvälähdys ja ääntä Taivaasta.Isän poika laskeutuu Taivaasta tempaamaan omansa Taivaantuuliin ja miljoonat maailmanihmiset on poissa Tähtien toisella puolella.Kaaos ja ihmetys on suurta koko maapallon väelle.Tämä siis ensimmäinen tulemus, sitten toinen vähän ajan kuluttua.

• luonnonsuojelija

Maailma on tyly paikka monille. Minä en halua, että maailmaloppu tulisi vielä, moneen vuosikymmeneen.
        Ekokatastrofi meitä voi jo sitä ennen uhata, ellemme tee asian eteen jotakin.
        Voi myös käydä niin, että tulee jokin tappava tauti, joka tappaa meistä joka ikisen ja siitä seuraa kyllä todellinen maailmanloppu, meille ihmisille.
        Muu luomakunta, voi sairaudesta, jopa selviytyä, mutta ihminen välttämättä, ei.

• MAAILMANLOPUN POIKA
        luonnonsuojelija kirjoitti:

Maailma on tyly paikka monille. Minä en halua, että maailmaloppu tulisi vielä, moneen vuosikymmeneen.
        Ekokatastrofi meitä voi jo sitä ennen uhata, ellemme tee asian eteen jotakin.
        Voi myös käydä niin, että tulee jokin tappava tauti, joka tappaa meistä joka ikisen ja siitä seuraa kyllä todellinen maailmanloppu, meille ihmisille.
        Muu luomakunta, voi sairaudesta, jopa selviytyä, mutta ihminen välttämättä, ei.

kokopäivän ja mietin kuolemanjälkeistä elämää.
        siellä ei ole kärsimystä kuin oikeassa elämässä.
        siellä toisella puolen henget pitävät hyvää huolta ihmisistä.
        välillä join kahvit ja taas menin miettimään.

• neitsytmaria
        MAAILMANLOPUN POIKA kirjoitti:

ja kai otit lääkkeesi kahvin kanssa?

• Metu

Hiljaista sarkasmia? Vai kui?

Minäkin joskus hämmästelen sitä, että joku saa sielunrauhansa siitä, että kokee kertoa muiden ympärillään olevien ihmisten tuhoutuvan, mutta itsellään olevan avaimen ikuiseen elämään.

Vaikka sellainen avain olisikin, niin luulisi edes sen verran inhimillistä säälin tunnetta löytyvän näitä MUITA raukkoja kohtaan, että jättäisi perverssit maalailunsa kaiken sorttisista kauheuksista, jotka ihmiskuntaa kohtaa!

Tapahtuu mitä tapahtuu, mutta pitääkö siitä välttämättä etukäteen ahdistua. Kamaluudet tulee ajallaan jos ovat tullakseen. Niiden etukäteen murehtiminen tekee sairaaksi.
        Ollaan iloisia! Ei se ole mikään synti, että nauttii elämästään niin kauan kuin voi!

Kieltämättä nimim. maailmanlopun poika esitti asian tyylikkäämmin! Sarkasmi puree!

• Uskovainen92

Kannataisiko siis aloittaa jo uskominen ei toiselle puolelle pääse ellei usko Jumalaan eli Isään, Poikaan ja Pyhään Henkeen ja Jeesuksen Kristuksen tähden meidän Jumalan ainoan Poika on kantanut jokaisen syntimme harteillaan. Teit siis minkä synnin tahansa tai toistin sen kerran tai kaksi saat sen anteeksi koska Jumalan Karitsa kantoi meidän syntimme ja kantaa ne edelleen, jos rukoilet ja uskot ja pyydät Häneltä syntisi anteeksi on mahdollista että saat ne anteeksi, ties kuinka pahoja syntejä minä olen tehnyt mutta luotan siihen että kaikki syntini annetaan minulle anteeksi oli ne mitä tahansa syntejä. Ainut anteeksiantamaton synti on: saatananpalvonta enkä koskaan sortuisi siihen. Rakkaat ihmiset siunausta kaikille ja rukoilkaa ja rakastakaa Herraa koko sydämestänne. PS. Uskon Jumalaan Isään, Poikaan, ja Pyhään Henkeen ja vaikka se ei pitäisi paikkaansa ettei ole ketään olemassa tuolla ylhäällä minulla ei ole mitään menetettävää. Hyvää Jatkoa ja olkoon Herra kanssanne :)

• lukenut

Raamatussa on kirjoitettu," maapallo on ikuinen!"

Monissa profetioissa, joita netistäkin löytyy, on ilmoitettu ilmeisesti pian Jumalan toimesta toteutuva'ihmisten ylpeyden saavutusten kukistuminen' ja 'Jumala luo uudet taivaat ja uuden maan' ja 'perustaa uuden ihmiskunnan yksinkertaisista ihmisistä!'

• Kaikki tapahtuu ajallaan. Kosmisten lainalaisuuksien mukaisesti.
        Kuin hyvin huollettu kellon koneisto.

• luonnonsuojelija
        capt.cöpenick kirjoitti:

Kaikki tapahtuu ajallaan. Kosmisten lainalaisuuksien mukaisesti.
        Kuin hyvin huollettu kellon koneisto.

Todella. Asia on näin. Kaikki tulee aikanaan. Kosmologit jo tietävät, mikä on maapallon kohtalo.

Toki Uudessa Testamentissa myös kerrotaan, mikä on maapallon kohtalo, vieläpä kahteen kertaan, mutta aikataulu asioiden suhteen, on hieman epävarma.
        Minä en rupeaisi maapallon tulevaisuutta, hirveästi pohtimaan.
        Se on sen ajan murhe ja antaa muiden murehtia, näissä asioissa.

Ehkä joskus, sitten myöhemmin, maapallon tuhouduttua, luodaan, uusi, taivas ja maa.

• benedi

...on teille Herran päivä... sehän on pimeys, eikä valkeus, se on kauhun päivä!

Kun"Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla", silloin alkaa maanpäällä tapahtua.

Tiedemiestä myöten, kaikissa köyhissä, orjissa, vapaissa, työmiehissä ja työttömissä alkaa hirvittävä hätä.

Seurakuntalaiset repivät ja raastavat papit ja piispat alas asemistaan, ja lyövät heitä ja mahdollisesti jopa tappavat osan heistä..miksi?

Siksi koska he huutavat heille: " Miksi ette kertoneet meille Jeesuksen takaisintulosta, ja miksi ette kertoneet todellisesta uskosta että olisimme voineet pelastua, te petitte meitä, puhuitte meille mieluisia, mutta jätitte totuuden kertomatta...ja nyt me olemme kadotetut!!

He tuskissaan purevat kieltään , ja juoksevat vuortenrotkoihin ja kellareihin, Jeesuksen toista tulemusta pakoon...kuka minnekin...Ei Herran päivä ole mikään päivä lomailemiseen ja vapaa-ajanvietoon, ei silloin kukaan sano: " Tämä on tieteen mukaan mahdotonta"

Pilvi lähenee. lähenee kohti maata.." Kaikkien silmät saavat nähdä Hänet, kun Hän saapuu Kunnian Kuninkaana ja Herrain Herrana,

Raamattu kertoo: " Hän tulee tuhannen tuhansine pyhinensä, valtavien enkelijoukkojen saattamana, kruunu päässään...Hän tulee maksamaan palkan palvelijoilleen sekä niille , jotka "vastustelivatkun minä kutsuin" , sano Herra.

Se on kauhun päivä, mutta kuten sanottu ..odotamme sitä päivää uskossa, ja saamme Hänet aikanamma nähdä sellaisena kuin hän on!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6804
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4572
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      32
      3768
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      63
      3081
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1925
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1646
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1630
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1553
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1419
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1187
    Aihe