Kuinka moni on kuullut tälläisestä uudesta viihde-elektroniikka ketjusta Suomessa? Ovat kuulemma Euroopan suurin ketju ja avaavat ovensa huomenna Espoossa.. Omasta mielestäni mennyt ainakin markkinointi päin sanonko mitä... Silloin kun Gigantti tuli Suomeen, ei perkele voinut olla tietämättä asiasta! Eli pirun hyvin toteutettu kampanja. Euronicsillä oli mainos ilmaisjakelulehden takasivulla... =) Luulisi olevan varaa mainostaa hiukan tehokkaammin. Nettisivuillakin lukee "Avataan huomenna", eikä juuri muuta. Ei mitään infoa ko. yrityksestä tms.
Säälittävää touhua jos todella ovat Euroopan suurin viihde-elektroniikan jälleenmyyjäketju.
Euronics - viihde-elektroniikkaa
25
25052
Vastaukset
- konalassakin
Avaavat huomenna myös konalassa liikkeen.
Mistä noin nettisivut muuten löysit, kun en itse meinaa löytää ?- wwwwwwwwwwwwwwwww
www.euronics.fi
- vast
Jäljet johtavat Tekniset-ketjuun.
- öhkömönkiäinen2
Joo huomasin kans... Ku menee www.euronics.com ja ottaa suomen ni menee teknisten sivuille...
- pjönttö
Noniin.....jos kyseinen liike avaa Suomen ensimmäisen liikkeensä Helsingin Konalaan, niin mistäkö on silloin pääteltävissä, että liike avataan Espooseen???
Kartta käteen ja ihmettelemään..... - Hohhohhoooo
Taas viedään pikkuihmistä kuin pässiä narussa. Autoja on pitkin lepikköä ja jalkakäytäviä kuin herätyskokouksessa.
Hintavertailua:
Pesukone Candy 399€ > Gigantti 329€
Pesukone Electrolux 669€ > Gigantti Bemböle 629€
Ja jo oli ukkoa ja akkaa jonossa koko puodin pituudella kainalossa mikroaaltouuni (Hurjan halpa) tai jotain muuta "erikoishintaista" rojua.- asdfarwgeravr
HAHA! Euroopan suurin ketju eikä ole edes varaa aloittaa kunnon kampanjalla! :D
Hyvin alkoi, hinnat kalliimpia kuin muilla, eikä juuri minkään näköistä mainostusta...
En tiedä kuinka moni muistaa kun ensimmäinen Gigantti tuli, mutta mainosta tuli joka tuutista. Ja hinnat olivat oikeasti poljettu. Myivät kovalla tappiolla alkuun niitä, mutta hyvin onnistuivat luomaan imagonsa. - Eero Niksi
asdfarwgeravr kirjoitti:
HAHA! Euroopan suurin ketju eikä ole edes varaa aloittaa kunnon kampanjalla! :D
Hyvin alkoi, hinnat kalliimpia kuin muilla, eikä juuri minkään näköistä mainostusta...
En tiedä kuinka moni muistaa kun ensimmäinen Gigantti tuli, mutta mainosta tuli joka tuutista. Ja hinnat olivat oikeasti poljettu. Myivät kovalla tappiolla alkuun niitä, mutta hyvin onnistuivat luomaan imagonsa.Liikkeellä ei ole tarkoitus myydä kaikkien tuotteiden halvinta /paskinta tuotetta netolla, vaan hoitaa homma hallitusti loppuun asti. Ei jätetä hommaa puolitiehen vaan palvellaan alusta loppuun asti. Jos vertaa kikanttiin niin ihmiset tosiaankin luulevat että kun joku rääpäle-tuote myydään halvalla niin kaikki kunnon tavarakin on halpaa... Siinähän luulevat... Niin... siellä myytävät tuotteet ovat virallisten maahantuojien tuomia eikä mitään harakirikamaa jonka takuu toimii...jos toimii...
- ainakin...
Itse ostin sieltä digikameran 99€ jonka hinta muissa kaupoissa 230-260€.
Oli siellä kyllä paljon kallistakin tavaraa, mutta jos tietää mitä hakee niin halvalla saa. - kyrpiintynyt
Vittu mikä kioski. Useanpana päivänä yritin tavoittaa jotakuta myyjää puhelimitse. yritin noin puoli tuntia per päivä soittaa peräkkäin saamatta ketään kiinni. Eli rahat asiakkaalta ja sen jälkeen potku perseelle ja hyvästi. Unohtivat sanoa ettei kannata soitella.
- Sata kirosanaa
Yritin ja yritin. Pyytävät soittamaan uudeleen ja sitten kellonajat. Taitaa olla melkoinen kioski!!!
- Raivostunut turhautunut
Ottaa melkoisesti päähän, kun olen soittanut Euronicsin puhelimeen kymmeniä kertoja (aukioloaikoina, keskellä päivää, iltapäivällä jne.)... puhelin soi hetken ja sitten tulee AUKIOLOAJAT, joina aikoina pyydetään soittamaan. On tää yhtä p....ttä.
Eipä huvita mennä asioimaan, jos kaikki muukin on yhtä syvältä.- jee
Soitin sinne tänään ja sieltä vastasi ihminen kolmessa sekunnissa.
Menin sinne ostoksille, polkivat minulle hintoja ilman eri kampanjoita tai suhteita.
Paras kauppa ikinä. - Tommi
Täytyy todeta että tähän asti huonoin jälkimarkkinointi mitä kenelläkään ikinä, et siis pääse koskaan tiedustelemaan puhelimitse mitään asioita joita ovat mokanneet. Voin vannoa että ikinä en osta kyseiseltä ketjulta mitään.
- pettynyt ja vihainen
Tuote piti toimittaa minulle aamupivän aikana ja olen soitellut koko päivän tilaukseni perään ja lähettänyt sähköpostia, muttei kukaan vastaa mihinkään. (paitsi automaattinen vastaaja, joka kertoo liikkeen olevan auki)
Euronicsin sivuilla mainostetaan, että myyjille voi soitella myös kaupan jälkeen. Ikävä kyllä kuitissa lukee vain myyjän nimi, muttei puhelinnumeroa...
En ole koskaan saanut näin ala-arvoista palvelua. Hävettää kyseisen firman puolesta. Toivottavasti menee konkurssiin mahd. pian.
Ja Helpsonille ulkoistettu asennuspalvelukaan ei ilmeisesti toimi erityisen hyvin, koska mistään ei löydy puh.numeroa tms. josta voisi saada lisätietoa tilauksen kohtalosta. - sisäpiiritietoa
pettynyt ja vihainen kirjoitti:
Tuote piti toimittaa minulle aamupivän aikana ja olen soitellut koko päivän tilaukseni perään ja lähettänyt sähköpostia, muttei kukaan vastaa mihinkään. (paitsi automaattinen vastaaja, joka kertoo liikkeen olevan auki)
Euronicsin sivuilla mainostetaan, että myyjille voi soitella myös kaupan jälkeen. Ikävä kyllä kuitissa lukee vain myyjän nimi, muttei puhelinnumeroa...
En ole koskaan saanut näin ala-arvoista palvelua. Hävettää kyseisen firman puolesta. Toivottavasti menee konkurssiin mahd. pian.
Ja Helpsonille ulkoistettu asennuspalvelukaan ei ilmeisesti toimi erityisen hyvin, koska mistään ei löydy puh.numeroa tms. josta voisi saada lisätietoa tilauksen kohtalosta.kyllä se pian kumoon meneekin.
- hermot, ne hermot
sisäpiiritietoa kirjoitti:
kyllä se pian kumoon meneekin.
onlu@euronics osoitteeseen laitetut mailitkin tulee reboundina takaisin.
- vieläkin hermot
hermot, ne hermot kirjoitti:
onlu@euronics osoitteeseen laitetut mailitkin tulee reboundina takaisin.
ehkä tuossa edellisessä vuodatuksessani tuli hermojen takia virheitä. Kyse oli siis [email protected]:sta
- Niinpä niin
Niin ne vaan jatkuu Tekniset,Ecosto ja Euronics toiminta yksistä konkursseista huolimatta.
- larppa2
Uuden puhelimen ostossa ainakin itse olin tyytyväinen ja ostin hinnan takia. Tosin ostin kerran “tehdashuolletun” ja en ollut yhtään tyytyväinen kuntoon ja hintakin huono. Jos edullisesti haluaa luurin, suosittelen ostamaan käytetyn mielummin jostain siihen erikoistuneesta kaupasta. Ainakin Swappie Suomessa myy näitä: https://www.swappie.fi/iphone-6s-ja-iphone-6s-plus/
- Calevss
Minusta Keihäsmatkat eivät enää tarjoa sellaista lomaelämystä kuin 70-luvulla, jotenkin kyllästyttävää, elle peräti ajastaan jäänyttä...
- Anonyymi
Olen kuullut Euronics, mutta ei ole hyviä kokemuksia.
Tällä hetkellä heillä tuntuu olevan jokin ongelma. Selvii kai meille ostajille myöhemmin. - Anonyymi
Viitisen vuotta sitten ostin 4G-reitittimen heiltä.
Postitse tuli, myymälä muistaakeni Kalliossa (Hämeentie).- Anonyymi
Hämeentie 14 on nettisivuillaan Helsingin myymälä nytkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517023Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414764HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2982696- 1411979
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321589Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961522- 161459
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101303Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki201234mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k101119