Mitä luulette, kuinka Andylle tulee käymään kun Cain saa tietää hänen ja tyttärensä muhinoineen jo pitkän aikaa.
Muutama päivä sitten Emmerdalessa sanottiin Debbien olevan 14 vuotias! Miten ihmeessä. Eikö hänen pitänyt olla jo ainakin muutamaa vuotta vanhempi.
Cain Dingle
Nummeroinen
3
1053
Vastaukset
Minua on joskus ihmetyttänyt Debbien rinnat, joiden kasvuvauhti on ollut kohtuullisen kiivasta. Tikkumaiset jalat eivät ole päässeet vauhtiin mukaan. Mutta Andystä puheenollen; hänellä on niin treenattu vartalo ja varmasti aika hyvät voimat, joten uskon, että tiukan paikan tullen hän vääntäisi vetelähkön Cainin helposti solmuun. Tällainen olisi jo juonikehittelyn kannalta suotavaa.
- käymään perkele havuja
*Juonipaljastuksia* Cain saa selville muhinoinnista, ja kostaa raiskaamalla Andyn.
- SheDevil2
Debbie on näissä jaksoissa vielä tosiaankin 14v. Debbie Jones on s. 26.10.1989.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.617119Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652773Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️191892- 1471884
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181848Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1361771Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?291552- 1021467
- 381241
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411206