Kuinka kauan sm-liiga aikoo katsoa sivusta kun Kärpät pilaa koko sm-liigan imagon JÄRKYTTÄVÄN RUMALLA pelipaidallaan, johon on lätkitty mainoksia ihan miten sattuu ja ilman minkäänlaista estetiikkaa? Tästä sm-liigan imagon särkemisestä kärsivät kaikki seurat ja olisi aika tehdä asialle jotakin.
Ehdotukseni on seuraavanlainen:
Kärpille RANGAISTUSVERO ruman pelipaidan käyttämisestä! Tämä vero voisi olla vaikkapa miljoona euroa per kausi. Mutta jos jatkossa Kärppien pelipaita on entistä rumempi, niin tätä kohtuullista summaa voisi korottaa ankaristikin. Tämä tuotto jaettaisiin muiden joukkueiden kesken palkinnoksi ja hyvitetykseksi siitä, että yrittävät edes jollain tapaa edesauttaa sm-liigan imagoa ja suomalaista huippujääkiekkoilua.
Olen aivan varma että tämä minun LOISTAVA IDEA saa suurta kannatusta, paitsi tietysti kateellisten Kärppäfanien keskuudessa. Toivottavasti sm-liiga ei vitkuttele tämän asian kanssa vaan ryhtyy heti toimiin!
Kärppien ruma pelipaita
13
610
Vastaukset
- jeeeeeeeee
haista paska ruton kusipää nuole kyrpää paskiainen!!!
- miää
Oululaisen perus vastaus. Eikö siellä kyläkouluissa opeteta sivistystä?
- joooooooo980890
Taas joku kateellinen etelänapina vinkuu siitä kun Kärpillä riittää sponsoreita...samalla logiikalla voitaisiin lätkäistä vaikka jokaiseen jäähalliin helvetinmoiset sakot rumista mainoksista mitä löytyy niin kaukalonlaidoista, jäästä ja hallista... Sun lostava ideas saa vain myötähäpeää ei muuta...
- eiiiiiiiiiiiii890980
Ja sun kirjoitustaidottomuus aiheuttaa yleistä hilpeyttä ja hekottelua, ehkä vähän sääliäkin...
- Gabriellas
Siis aivan loistava idea! Vakvavissaan täytyy sen sijaan sanoa, että kärppäpaidat on oikeasti olleet rumimpia jo monen kauden ajan
- ei jumalauta
Et oo tosissas, siis naurettavin viestin ikin huhhuijakaa.
"Olen aivan varma että tämä minun LOISTAVA IDEA saa suurta kannatusta, paitsi tietysti kateellisten Kärppäfanien keskuudessa" en usko että saat oikeen mitää uskottavuutta mistää paikkakunnalta et ainaskaan porista, jos joku Pertti 7v. tulee kirjoitamaan "rumista" pelipaidoista. Mitä seuraavaks? ei vittu jotai maalaisjärkee tännekin kiitos.- 5+11
Onpa fiksua alkaa komenntoimaan nyt yli 8 vuotta vanhaa viestiä, varmaan moni kommentoija ei ollut edes syntynyt kun tuo viesti kirjoitettiin.
- siis...
5+11 kirjoitti:
Onpa fiksua alkaa komenntoimaan nyt yli 8 vuotta vanhaa viestiä, varmaan moni kommentoija ei ollut edes syntynyt kun tuo viesti kirjoitettiin.
itse 7 v.?
- DICK
Oulun kärpät on hyvä joukkue! Paskiaiset!
vaikka on ruma pelipaita niin rikas kuin kroisos. ime- No mutta
katsokaa katsokaa ILVEKSEN pelipaitaa. Aivan sairaan RUMA.
- Ainakin
No mutta kirjoitti:
katsokaa katsokaa ILVEKSEN pelipaitaa. Aivan sairaan RUMA.
niiden vihreä kotipaita. Susi ruma.
- Kärppäfani
perus etelän pelle xD Ei voi muuta kun nauraa:D
- nättnätti
Tää on jumalauta jääkiekkoa eikä mikään kauneuskilpailu. Jos kivoja paitoja haluat katsella niin mee sit vaikka stockalle, älä jäähalliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124700MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022441Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5741841- 91673
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1051530Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3988Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987