Livenä oikea herrasmies ja kaikki huomioonottava. Myöskin todella huumorintajuinen ja rehti nuori mies! Suoraan sanottuna UNELMAVÄVY! Parempaa saa metsästää.. Toivon siis Sepolle oikein paljon onnea kisaan. Varma jatkoon menijä.
Kukaan samaa mieltä? :>
Seppo Korpi
9
6285
Vastaukset
- nennaliina
samalla paikkakunnalla kun asun sepon kanssa niin oon huomannu että se on tosi mukava miekkonen ja mitä sen tietää muutenki nii se ihuna!
- Jalasjärveläinen
Kyl koko Jalasjärvi (pieni mutta pippurinen) seisoo Sepon takana. Se on aika uskomaton heppu, tykkään tosi paljon!!! Terveisiä vaan sepiskälle, että susta ollaan ylpeitä!!
- Naapurin enkeli
Totta. Ainahi Seppo on miehen näköne ja vaikutti oloseltahi telekkarissa. Kommee ukko.
- Lebe*^*
ole se tyyppi jönka känniörveltelyistä 7 Päivää lehtikin tässä äskettäin kirjoitti. Mikäs herrasmies se sellainen on joka konttailee kännissä eikä hallitse viinankäytöä?:( Tosi toivevävy joo....
- Nimetön
Ei kannata kaikkia juorulehti lukea...tutustu Seppoon ensin itse ja mieti sitten kuka on oikeassa!
Minä ainakin ottaisin Sepon miehekseni,mutta en tiedä onko mies vapaana??
Melkein päivittäin törmätään ja onha se tosi söpö herasmies:) - kyyläri
Nimetön kirjoitti:
Ei kannata kaikkia juorulehti lukea...tutustu Seppoon ensin itse ja mieti sitten kuka on oikeassa!
Minä ainakin ottaisin Sepon miehekseni,mutta en tiedä onko mies vapaana??
Melkein päivittäin törmätään ja onha se tosi söpö herasmies:)sepiin ei voi törmätä päivittäin ku abc:llä tai paloasemalla... sen verran minäkin miestä tunnen! =)
- MINÄminä01
Kyllä Seppo on paras pikkusekku ikinä ((:
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701409
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231008- 43875
- 35673
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html147672- 38607
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521- 107508